Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #225691:
Neviem z čoho to vyplýva, podľa mňa sa môže postaviť hocikedy (napr. aj ako čierna stavba). Ale tak hádam sa bude posudzovať súlad so strategickými územnoplánovacími dokumentáciami, či nie? Druhá vec je, ak je v ÚGD, to by mohlo stačiť.
Reakcia na: Mike #225690:
Z čoho vyplýva, že trolejbusová trať sa nemôže postaviť, pokiaľ nie je v územnom pláne?
Reakcia na: Petto #225681:
Nie je to v územnom pláne. Bez toho by mala byť po správnosti postavená iba ako dočasná.

A po druhé, videl si niekde oznam o tom, že by bola spracovaná dokumentácia pre územné rozhodnutie, vydané územné rozhodnutie, alebo nebodaj vydané stavebné povolenie? Potom by stačilo "už iba" vybrať zhotoviteľa stavby. Pokiaľ ja viem nebolo ešte nič z toho.

Reakcia na: 810zssk #225688:
Ide o obslužnú komunikáciu a nie vydláždené centrum mesta.
Aj keby tam dali zákaz vjazdu tak max. mimo dopravnej obsluhy.
Počas výstavby sa aj tak vždy udelujú výnimky ako napr. pojazďovanie Obchodnej ulice čo je tiež regulérna pešia zóna pri výstavbe Austrian Trend hotela.

Obmedziť tam môžu rýchlosť značkami a samozrejme spomalovacími retardérmi. Čo však bude určite zase vadiť obyvateľom prilahlých domov pre neustále otrasy a hluk pri rozbiehaní po jeho prejdení...
Reakcia na: david1 #225687:
Preco nie? Bavime sa predsa o zmene dopravneho znacenia, ktora je cela hypoteticka. Bez zmeny dopravneho znacenia ziaden zakaz nemoze byt zavedeny. Ci uz tym znacenim bude znacka "zakaz vjazdu", alebo znacka "pesia zona" (s prislusnym vyznacenim typov vozidiel a casu kedy im je vjazd povoleny) nemeni nic na hypotetickosti tejto debaty.
Reakcia na: 810zssk #225686:
Tak sa to oznaci ako pesia zona a bum... hádam sa nebudeme baviť v hypotetickej rovine....

Reakcia na: david1 #225683:
Tak sa to oznaci ako pesia zona a bum, porovnavat mozme? Osobne by som ako najdolezitejsie videl vylucit tam nakladnu dopravu cez vikendy, kedy ludia chodia na vychadzky.

Samozrejme objednavanie merania na 158 je volovina, to je druha vec.
„Zákazníci s ohledem na evropské dotace a požadavek snižování CO2 poptávají i výměnu dieselových pomocných pohonů za baterie. V jednání je aktuálně přestavba dvanácti kloubových trolejbusů pro BBG Eberswalde v Německu,“ vysvětlil Prahl.


Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/trolejbus-baterie-skoda-transportation-doprava-akumulatory-ptm-/eko-doprava.aspx?c=A180313_205427_eko-doprava_mpl
Reakcia na: baran #225678:
Ústavne na hrane? Ty nemas ustavne pravo pristupu k nehnutelnosti motorovym vozidlom.
Reakcia na: 810zssk #225682:
V Dúbravke sa jedná o bežnú komunikáciu a nie pešiu zónu. To fakt nemôžeš porovnávať.

Do centra sa autom dostaneš aj mimo určených hodín, len si to treba dopredu vybaviť. napr. pre sťahovanie, dovoz či odvoz stavebného materiálu a pod.

Aj na našej ulici minimum ľudí dodržuje predpísanú max.40 rýchlosť. Na linke 158 by som však meranie rýchlosti určite neobjednával.
Skôr na dopravnom inšpektoráte alebo na miestnom úrade cez poslanca, ktorý zastupuje môj obvod.
Reakcia na: baran #225678:
Ustavne pravo vyvazat zumpu o piatej rano?

V celej pesej zone v centre je napr. zasobovanie povolene len niekolko hodin rano. V ostatnych casoch maju vjazd povolene len osobne auts obyvatelov (ktori maju parkovacie miesto). Tam tiez dochadza k porusovanou ustavnych prav?
Reakcia na: ivanbuto #225677:
Uz ked je rec o TT Mlynska dolina , v akom je to stave ? Naco sa este caka ?
Reakcia na: baran #225678:
Takže každá značka zakazujúca vjazd určitým vozidlám je ústavne na hrane? Čo taká pešia zóna? Tam tiež niekto môže potrebovať niečo priviezť alebo odviezť.
Reakcia na: ivanbuto #225677:
Ak bude este existovat linka 64, tak urcene spoje z Lovinskeho na NUSCH napriklad.
Reakcia na: gejza #225675:
Predpokladám kopu mínusiek, ale ten kapitán má svojim spôsobom pravdu. Pokiaľ mám niekde pozemok tak je ústavne na hrane, aby niekto obmedzil vjazd napr. vozidla vyvážajúceho žumpu na čas 8:00 - 16:00 v pracovný deň. (Nočný kľud začína po 22:00, t.j. tým sa oháňať možné vonkoncom nie je).
Reakcia na: johnnyjanko #225668:
1. Obratisko ŽST Železná studienka kapacitne nezvláda, ďalšia linka je tam momentálne vylúčená.
2. 211+212 poskytujú dostatočnú kapacitu a interval v spojení Patrónka - Kramáre.
3. 204 má v budúcnosti pokračovať priamo do Mlynskej doliny v spojení s 32, vtedy pre tých pár cestujúcich z okolia Valašskej zanikne možnosť priameho spojenia na Kramáre... aj preto bude treba podľa mňa doriešiť pešiu trasu cez Patrónku k zastávke Pri suchom mlyne.
Reakcia na: johnnyjanko #225668:
Ešte je otázne, či by konečná ŽST. Železná studienka kapacitne pojala vozy štyroch liniek, z toho v pracovné dni troch kĺbových.
Reakcia na: ufo #225672:
Na TEZ by sa nedal pri dostatočnom počte súprav spraviť 30 min interval?
Reakcia na: ufo #225672:
Ako vieš, že nové GTW sa so starým nedá spojiť, keď ešte ani neexistuje? Keď do toho nebude kafrať ing. Slávik, aj spojiť sa bude dať. A peróny sa skracovali? Lebo 2x EM89.0 je na dĺžku 3x 425.95.
Navyše ani infraštruktúra práve na TEŽ by nemusela (keby neboli ŽSR ŽSR) ostať bezo zmeny, ba aj zubačka by mohla dostať výhybňu. Dokonca by nemuseli v nej byť ani ozubnicové výhybku, ak budú nové voze schopné adhéznej prevádzky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.