Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
O klbakoch v PAL sa mozme bavit ked niekde budeme mat interval aspon 10 min v spicke a 15 v sedle (celom) a stale to nebude stacit 🙂
Reakcia na: roman2 #225490:
No vidím,že Viko a Ike to už presne vystihli ☺ ?
Reakcia na: C4H8Cl2S #225487:
Ani srnka netuší,ale pamätám si ako decko,že som v 90tych rokoch a po prelome milénia s tatkom cestoval prímestskými Karosami C744 aj Ikarusmi 280.10 na linkách z Pezinka cez Slovenský,Chorvátsky Grob,Bernolákovo a Ivanku do Bratislavy a objavovali sa aj na linkách do Senca respektíve z Bratislavy cez Pezinok do Budmeríc,Vištuku Častej alebo aj zo Senca do Trnavy ? teraz neviem či by sa uživili lebo sú tak nastavené spoje,že napríklad z Bratislavy idú dve linky 5-10 minút po sebe rovnakým smerom a na trase sa nielen dobehnú,ale sa rozdelia napríklad linka do Nového Života a do Vlkov.Do Tomášova idú niekedy vo ,,vláčiku" za sebou a potom jeden odbočí do Vlkov a druhý pokračuje ďalej do Nového Života.To sa týka aj liniek cez Pezinok.Je síce pravda,že v minulosti neboli také husté intervaly na prímestskej autobusovej doprave ako dnes,tak sa tam tie kĺbové vozy uživili,ale dnes neviem...v určitých časoch by sa možno oplatilo vyskúšať ich,že či by to malo zmysel (napríklad by si SL požičal nejaké klobáSORy s APC a skúmali by či by sa naplnili a mali by zmysel...Na západe sa už tiež minimálne využívajú kĺbové vozy vrámci regio liniek.Záleží ale aký región a kedy (hlavne počas zimnej sezóny pod Alpami...To je môj postreh,ale lepšie ti budú vedieť povedať ostatní,ktorí sa lepšie vyznajú do problematiky a významu ?

Reakcia na: C4H8Cl2S #225487:
Pýtaš sa, ako keby si nerobil u objednávateľa.

1. Pokles cestujúcich vo verejnej doprave z 50:50 na 25:75 voči iad umocneny úplnou neatraktivitou prímestskej dopravy, ktorá dnes využíva predpotopne vybavenie cestujúcich, ma minimálne služby a nulovú preferenciu (mimo mesta je to de facto pomalé velke auto,
2. Cestujúci skôr uvíta menšie vozidlo a frekventovanejsie odchodchody ako velke vozidlo a malo odchodov.
Reakcia na: C4H8Cl2S #225487:
Pokles cestujúcich, relatívne prevádzkové nevýhody (využiteľnosť, náklady) a v čase, keď sa to lámalo, najmä faktická nedostupnosť adekvátnych nových vozidiel. Možno keby sa rozbehali IDS, ukázalo by sa, že taký dopyt je možný aj dnes.
Reakcia na: MatejBA #225483:
to je niekto z tohto fóra? ?
Reakcia na: chodec #225482:
Z Nemecka do Poľska cez Rakúsko a Slovensko? Toť myšlienka hodná mysliteľa. Briand, to je hlava!
Reakcia na: chodec #225481:
Určite by bola drahšia. A bola by aj neporovnateľne užitočnejšia.
Reakcia na: fonzo #225473:
Opäť ďalší čo nečíta s porozumením, ale rýchlo sa zapojí do diskusie aby to stihol.
Nikdy a nikto nehovoril o tom, že budú TGV chodiť z Paríža do Bratislavy. To len novinári, ktorí ničomu nerozumejú a začali písať o projekte dali najprv takéto "megalomanské" titulky svojim článkom a potom to pripájali furt keď o tom písali, až sa s tým stotožnil aj bežný občan a verklikoval a verklikuje do nemoty o "megalomanstve". Už som tu písal, že účelom projektu nebolo viesť vlaky z Paríža do Bratislavy, ale vybudovať železničné koridory, ktoré svojou kompatibilitou umožnia zlepšiť prepravu tovarov a osôb. Kapišto ? A ak by sa raz ukázal veľký záujem na prepravu osôb z krajín Francia, Nemecko, Rakúsko do Poľska, Ukrajiny alebo Ruska prečo by takýto vlak nemohol chodiť. Je to predsa biznis. Účelom projektu bolo vytvoriť také podmienky. Je to tak ťažko pochopiteľné ? Tá myšlienka nebola ani moja, ani Nesrovnalova, ani Frešova, ani Kubáčkova. Že Slovensko nedokázalo využiť ponúkanú šancu to je už vina konkrétnych ľudí a to už nebudem opakovať aby som tu diskutujúcich zbytočne neiritoval.
Reakcia na: Mirtschi #225467:
Áno tretia koľaj je nevyhnutná pre zvýšenie priepustnosti úseku Devínska Nová Ves - Hlavná stanice, koľaj by viedla vľavo od dnešných koľají v smere na Hlavnú stanicu, vyžaduje to pridať aj tretiu tunelovú rúru a súčasne dosť veľký zásah do lamačského zhlavia a výstavbu dosť vysokých oporných múrov medzi traťou a ulicou Jaskový rad. Štvrtá koľaj sa tam už nezmestí nakoľko by vyžadovala s veľkou pravdepodobnosťou asanáciu obytných domov na Opavskej ulici. Za veľmi ťažko realizovateľné pokladám zapojenie 4. koľaje do stanice, vynútený zásah do Jaskovho radu je neprijateľný nakoľko obytné objekty by nebolo možné obslúžiť. Ak by to mal byť objazd pre nákladnú dopravu,tak predpokladám že výstavba tunela by bola drahšia ako tunel pre TEN-T.
Na Búdkovej a Lovinského osadené nové značky zákaz zastavenia. Zatiaľ nie po celej dĺžke. Ale každopádne, klobúk dolu. Cestujúci v trolejbusoch a peší budú určite vďační. ?
Reakcia na: Mirtschi #225469:
Ona nie je prasknutá koľajnica ako prasknutá koľajnica.
Reakcia na: chodec #225464:
Zato ty evidentne to, čo máš v hlave, intenzívne používaš. Keďže tam máš vákuum, výsledky tomu zodpovedajú.
Reakcia na: fonzo #225473:
Myslím aj Keby nejakým zázrakom sa našli peniaze na ten tunel Filiálka - Petržalka, tak by do Bratislavy nezacházel žiaden priamy spoj z Pařížského, ale všetko by končilo max. vo Viedni. Súčasné trendy sú predlhé medzinárodné linky/spoje skracovať. Už i z Budapešti do Berlína premáva len jeden spoj EC Hungaria, inak všetko je rozdelené v Prahe. Myslím, okrem toho, aspoň v minulom grafikone to tak bolo, jazdila jedná súprava z Bratislavy až do nemeckého Kielu, po Prahu ako EC Slovenská Strela, od Prahy pod iným názvom.
Reakcia na: Pe67 #225461:
No predtým Jarošovu neprešla bez zastavenia. Teraz hej.
Reakcia na: Pe67 #225459:
A čo tak to nahlásiť trebárs šéfovi či priamo grafikonistom.
Reakcia na: chodec #225464:
Aha čiže polemizovanie nad niečim tu je tebou zjavne zakázané. Pridal som sa tentokrát k množstvu príspevkov ktoré videli ďalekú víziu riešenia dopravy, a vyjadril som tam dlhším textom svoj vlastný pohľad, a spomenul som ŽE ZA PREDPOKLADU ŽE BY SA TRVALO NA VÝSTAVBE METRA, a zároveň som ale spomenul že osobne nie som zástancom jeho výstavby, ale zjavne čítaš medzi riadkami len to čo sa ti hodí.

By the way, "moje" metro je megalomanský vlhký sen, ale tunel popod dunaj pre TGV vlaky a podobne srandy je ok? Zaujímavá logika. To by som chcel vidieť či by nám do toho tunela tí parížania poslali to TGV aj častejšie ako raz týždenne. Veď teraz nemáme nič priame ani za Viedeň. Do tej vreckovky sa namiesto plánu na metro mohlo utrieť niečo iné, a na imhd by razom bola konštruktívnejšia diskusia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.