Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #225395:
Regiojet ubral a Flix bus pridal...
Reakcia na: S499.1023 #225394:
Ubudlo, ale je ich stale dost.
Reakcia na: 810zssk #225390:
Práve v tejto relácii ich pomerne výrazne ubudlo, keĎže Jančura po zavedení vlakov Praha - Brno paralelné autobusy výrazne obmedzil.
Reakcia na: Mirtschi #225389:
Načo by Ti bol práve v tejto relácii autobus, keď vlakom je to cenvo porovnateľné, rýchlejšie a jazdí to prakticky po hodine?
Reakcia na: 810zssk #225388:
Určite nie je takmer neexistujúca. Stačí si pozrieť CP napr. dopravcu Flix bus.
Reakcia na: Mirtschi #225389:
V Cesku je vnutrostatnych dialkovych busov dost. Uz len tie mnozstva busov medzi Prahou a Brnom.
Reakcia na: 810zssk #225388:
V ČR je tiež vnútraštátna dialková autobusová doprava skoro žiadna, aspoň v našom kraji. Ústí nad Labem - Praha, tuším len dva spoje které idú do /z Dráždan. Ústí dokonca zrušilo i autobusovú stanicu.
Reakcia na: Peon #225386:
A linky kam inam ako do zahranicia by si tam chcel? Vnutrostatna dialkova doprava je v Rakusku takmer neexistujuca.

V com ma prosim Stadion lepsie spojenie MHD?
Reakcia na: Peon #225386:
A volá sa to "VIB-Vienna International Busterminal". Spojenie mestskou dopravou je tam dosť o ničom - cez deň iba metro (U3). To je neporovnateľné s Hauptabahnhof a jej susednou menšou autobusovou stanicou. Aj Stadion má lepšie spojenie MHD a ešte aj menšie obchodné centrum priamo tam.
Reakcia na: 810zssk #225385:
Hmm nie je Erdberg náhodou iba pre (niektoré) linky do / zo zahraničia? A vnútorné priestory pre cestujúcich sa mi tam zdajú byť menšie ako na Náhradnej ASMN. ? A určite to tam nevyzerá reprezentatívne [vonkajšie priestory - nástupištia].
Reakcia na: Peon #225384:
To je predsa Erdberg, nie?
Reakcia na: Mhr1 #225383:
Zaujímavé, že hlavnú stanicu (Hauptbahnhof) spravili. Nad centrálnou autobusovou stanicou neuvažujú?
Reakcia na: chodec #225359:
Stále sa oháňaš Viedňou, ale ignoruješ, že Wien naopak zlúčila všetky smery do jedného Hauptbahnhofu. A v Bratislave by si to rozbil. Ale, keďže si zjavne zaslepený jedinou utkvelou myšlienkou, vyberáš si z množstva informácií len tie, ktoré ti hrajú do karát a väčšinu tých, ktoré tvoje argumenty vyvracajú, ignoruješ. Fakt škoda tie tvoje príspevky čítať.
Reakcia na: Miro #225351:
K zastávkam Viedenského typu (WT). Bol som dva dni vo Viedni a vozili ma autom. Na zastávkach WT i na tých menej frekventovaných ako Blumentál nastávali rovnaké problémy. Električka zavrela dvere, autá sa pohli, avšak na zelenú všetky nestihli prejsť, zostali trčať na zastávke, medzitým prišla na zastávku ďalšia električka, ľudia sa predierali medzi autá... Alebo niektorí popletení šoféri išli po koľajniciach, keď ich dobiehala električka, chceli jej uhnúť, takže sa snažili rýchlo prepchať po schodíku na nástupište, kde ale stáli ďalšie autá. No oproti Blumentálu žiadny rozdiel.
Rozdiel je vo frekvencii IAD, keď zastávky WT vznikali. Vtedy to možno bol dobrý nápad, ale pri súčasnej frekvencii IAD to nie je dobré ani vo Viedni ani v Bratislave. Keď nie je možný ostrovček, tak potom radšej zastávky brnenského typu. Pri nedávnych rekonštrukciách to začali používať aj v Prahe.
Reakcia na: chodec #225376:
Nedá sa.

Tu už miešaš bataty s maniokmi. Takže. Dostaneš odmeny 5000 €, čo s nimi urobíš?

a) Pôjdeš na jazykový pobyt, lebo je to investícia do vzdelania + kúpiš si novú chladničku, pretože stará sa pokazila a bez chladničky sa v princípe nedá existovať + zoberieš polovičku na normálnu dovolenku, pretože vzťah treba udržiavať aj v harmónii mimo pracovných povinností = Turecký vrch, diaľnica D1 a iné súčasné projekty alebo

b) Pôjdeš k najbližšiemu bankomatu, vytiahneš prémie v ca$hi, prídeš domov a so šialeným smiechom ich spláchneš do záchodu = Filiálka.
Reakcia na: chodec #225376:
Je to drahé podľa štandardizovanej "Kosten-Nutzen" analýzy, ktorú používa celý svet, napríklad zlííí kubáčkovskí Jaspersáci, takže chodec si ne- a ne- a nelízne. Tak to je a tak to ostane.
Reakcia na: chodec #225359:
Lainzer tunel má stokrát väčší zmysel ako Filiálka.
Reakcia na: chodec #225376:
Ja si pamätám, že v tých rokoch 2008-10 nám členovia EK vyčítali, že nemáme dostatočne detailne zhodnotené alternatívy k Filiálke. Lebo pôvodný rozpočet, s ktorým sme sa uchádzali o eurofondy (Ty tie sumy budeš vedieť lepšie) bol 18 mld SKK, po pár rokoch to celé prehodnotili a "zreálnili" na 38 mld SKK. Aké iné opatrenia v cestnej a koľajovej doprave (električkyň by sa za tie peniaze dali zrealizovať? (Písal v nejednom prípsevku už Ike).


A tiež, tušim to bolo v DUŠ TEN-T, vypočítali, že stanica Nivy aby sa oplatila, by tam musel byť obrat v rannej špičke x tisíc ľudí - čo vychádzalo tak, že úplne všetci ľudia, čo vystúpia jednak zo všetkých prímestských a diaľkových busov na autobusovej stanici, ale aj z liniek MHD + generovaní peši z okolia, by museli tú stanicu nutne využiť (či už na nástup alebo výstup).
Reakcia na: chodec #225376:
Dajme teraz na chvíľu nabok náklady, prečo sa nevyjadríš aj k tým ostatným argumentom proti Filiálke + tunelu, ktoré tu padli?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.