Neviete náhodou, linka 260 (Slovak Lines) nielen podľa CP, ale aj reálne obsluhuje pôvodnú zastávku Opletalova? Teda iba MHD bola presmerovaná k VW5? ? Mám podozrenie, že je to tak.
A na pôvodnej konečnej Opletalova je pre Slovak Lines naďalej zastávka ALEBO tam vodič iba prestávkuje, a teda nástupište a výstupište je až na zastávke Paulinské?
Prekvapilo ma aj to, že na openstreetmap ani öpnvkarte.de nevidím zakreslené tieto 3-krát denne premávajúce spoje linky 260 do priemyselnej oblasti DNV. A na tejto mapke je nesprávne zakreslená ako linka 245: https://www.idsbk.sk/download/1703151027T1dszo.pdf Podľa nej ide cez Záhorskú Bystricu, ale v skutočnosti do / zo Stupavy ide okolo hotela Carpatia (Poľný mlyn).
Samozrejme, mne i o fakt, že za súčasných odchodov REXov to vychádza tak, že s prestup mi na metro to stíhaš na celú hodinu do centra Viedne a po celej hodine zasa na REX, čo istotne veľa cestujúcich v REXom ocení. Tento fakt by sa nemal rozbíjať, takže posuny REXov by sa meniť nemali. Pamätám si že pred pár rokmi boli posunuté o 7 a potom o 5 minút skôr do Viedne, ako aj smerom späť, čo však zrušením obsluhovania viacerých zastávok a na území Viedni stratilo význam. Teraz je to asi najlepšie ako by mohlo byť, lebo vtedy to vychádzalo tesnejšie na celú hodinu do centra.
cele mi to pride ako vata... bla bla bla my si robime odbornu robotu (ano vidno to na kazdom kroku) bla bla bla cestovne poriadky, bla bla bla cestovne poriadky bla bla bla a zase cestovne poriadky... ak je ukazovatelom odbornosti pochopenie, ze spoje na seba musia nadvazovat, tak to navrhujem do predstavenstva BID dosadit upratovacky... tie aspon vedia robit cosi
A cestovne poriadky budu uz tiez v normalnom stave? Alebo zas ostane zoznam 50 zastavok, pricom spoj A vynechava2,3,4, spoj B nezastavuje na 2,4,7, spojC vynechava parne, spoj D neobsluhuje neparne a pod.
“ v socializme, všetko mal pod rukami štát a mal jednotnú koncepciu a hlavne mal aj financie ktoré prideľoval na stavby ktoré mali celospoločenský význam. A prideľoval ich tam kde bolo treba z celospoločenského pohľadu a tomu kto to mal reálne zabezpečiť. Dostal to do plánu a priebežne sa to kontrolovalo či sa úloha plní.“
Ak to myslis ako recesiu, vyznie to vynikajuco, ak tomu ale naozaj veris, tak je to vazna diagnoza...☺
Samý teoretik tu diskutuje, ale život je niekde úplne inde a aj dobrá myšlienka skape na nezáujme. Uvedomme si konečne, že už nie sme v socializme, všetko mal pod rukami štát a mal jednotnú koncepciu a hlavne mal aj financie ktoré prideľoval na stavby ktoré mali celospoločenský význam. A prideľoval ich tam kde bolo treba z celospoločenského pohľadu a tomu kto to mal reálne zabezpečiť. Dostal to do plánu a priebežne sa to kontrolovalo či sa úloha plní. A ak nie tak funkcionár dole z hrušky.
Takže ak chcete múdro diskutovať o nejakej integrácii v doprave tak si najprv položte základnú otázku - kto sa má o to postarať ?.
Majú železnice záujem postaviť pri žel. zastávkach a staniciach parkovisko, no nemajú však to pre nich neslúži, nemajú peniaze na údržbu koľaje a iných zariadení tak prečo by mali pchať peniaze do nejakého parkoviska.
Majú obce okolo Bratislavy záujem stavať parkoviská pri staniciach aj keď by pomohli svojim obyvateľom, no nemajú, veď nemajú peniaze ani na svoje vlastné potreby.
Takže kto vlastne potrebuje tie parkoviská okolo Bratislavy - no predsa Magistrát a znova tá blbá otázka má peniaze, no nemá, a má vôbec záujem no NEMÁ.
Treba spraviť projekt, treba vykúpiť pozemky, treba prerokovať, treba spraviť zmeny územného plánu, treba vysúťažiť zhotoviteľa, treba nájsť budúceho správcu, treba sa o to starať (v lete čistiť, v zime odhŕňať sneh) a peneži net. A nie sú ani ľudia čo by sa v tom angažovali. Poznáte na Magistráte niekoho kto by to riešil ? Takže sa vráťme pri svojich návrhoch konečne na pevnú zem. A teraz hor sa do príspevkov.
To je aj dôvod, prečo taktové REXy cez Marchegg chodia tak, aby prišli na Wien HBf vždy na 43. minútu. Navyše značné množstvo ľudí vystúpi už na Stadlau (vždy 31. minúta, prestup na U2, s ktorou sa do centra dostaneš s prehľadom na ôsmu) alebo Simmeringu (vždy 37 minúta, prestup na U3, s ktorou sa taktiež dostaneš do centra tak, aby si tam bol na ôsmu). Opačne to tiež vychádza pekne, z HBf 15, Simmering 22, Stadlau 28. Takže vypadneš o celej z centra Viedne a chytíš vlak do BA. Nedávno som išiel od Radnice až v 10. minúte, lebo som sa zdržal a napriek tomu som stihol na Stadlau prestup na REX do BA. Mal som šťastie, keby mi to ušlo metro, tak s ďalším by som to už nestihol. Vo Viedni majú super nadväznosť medzi REXom cez Marchegg a metrami U1, U2 a U3. U1 na Hauptbahnhofe, U2 na Stadlau a U3 na Simmeringu. Prakticky z ľubovoľnej časti centra mesta stíhaš REX cez Marchegg, ak vyrazíš v celú hodinu a podľa polohy volíš U1, U2 alebo U3, prípadne tramvaj. Autobus neodporúčam, uviazne v zápche (ale to občas aj tá tramvaj).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mku81