Reakcia na: Ike #224804:
cele mi to pride ako vata... bla bla bla my si robime odbornu robotu (ano vidno to na kazdom kroku) bla bla bla cestovne poriadky, bla bla bla cestovne poriadky bla bla bla a zase cestovne poriadky... ak je ukazovatelom odbornosti pochopenie, ze spoje na seba musia nadvazovat, tak to navrhujem do predstavenstva BID dosadit upratovacky... tie aspon vedia robit cosi
zbytočný človek
Zaujímavé porovnať s týmto: http://www.fvv.tuwien.ac.at/fileadmin/mediapool-verkehrsplanung/Diverse/Lehre/RingVO_OeffentlicherVerkehr/2016-11-23_Garstenauer.pdf (strana 49). Tam sú riadne úlety (napr. zrýchlený "moták" railjet Bratislava - Bregenz cez Marchegg, Gänserndorf - Wien Floridsforf - Praterstern - Wien HBf...). A "klasické" REXy cez BA - Wien cez Marchegg a Siebenbrunn Leopoldsdorf sú ešte horšie než v tom čo si poslal ty.
Ináč viaceré AT návrhy podobného charakteru, ktoré sú synchronizované na DE a CH majú Bratislavu zaradenú ako taktový bod (Vollknoten, znovu neviem odporný termitologický výrez v našej reči) 15/45, čo je v rozpore s návrhom čo si poslal.