Reakcia na: Majo #224793:
Moc pekné! Ale prestup na Štrbskom plese nevychádza. Vozenie vzduchu medzi Petržalkou a Hlst je tiež úlet. Vlaky do Viedne posunul tak, že by to denní pendleri medzi BA a Wien mali blbé, nemohli by príjsť na celú hodinu do práce vo Viedni a tesne po celej hodine odchádzať. Určite to nebude zahustenie existujúcich REXov, jednokoľajná neelektrifikovaná trať potrebnú kapacitu nemá, už teraz pri hodinovom takte REXov je to narvané osobákmi Marchegg - Wien a S80 vo Viedni. Firmy majú väčšinou pracovné doby od celej po celú hodinu, takže pre zamestnancov dochádzajúcich denne by to bolo výrazné zhoršenie. Neviem ako to vyzerá v napojeniach na iné zahraničné štáty/mestá, ale tam nebude asi taký veľký podiel denných pendlerov.Zaujímavé porovnať s týmto: http://www.fvv.tuwien.ac.at/fileadmin/mediapool-verkehrsplanung/Diverse/Lehre/RingVO_OeffentlicherVerkehr/2016-11-23_Garstenauer.pdf (strana 49). Tam sú riadne úlety (napr. zrýchlený "moták" railjet Bratislava - Bregenz cez Marchegg, Gänserndorf - Wien Floridsforf - Praterstern - Wien HBf...). A "klasické" REXy cez BA - Wien cez Marchegg a Siebenbrunn Leopoldsdorf sú ešte horšie než v tom čo si poslal ty.
Ináč viaceré AT návrhy podobného charakteru, ktoré sú synchronizované na DE a CH majú Bratislavu zaradenú ako taktový bod (Vollknoten, znovu neviem odporný termitologický výrez v našej reči) 15/45, čo je v rozpore s návrhom čo si poslal.
chodec