Renovácia čapu nápravy električiek typu T3 a T6
"Príspevok sa zaoberá porovnaním výsledkov renovácie poškodeného čapu hriadeľa nápravy z nízkolegovanej Cr-V ocele tavným naváraním dvomiodlišnými prídavnými materiálmi. Pôvodný, už odskúšaný prídavný materiál, je určený na zváranie nízkolegovaných vysoko- pevných ocelí. Druhý prídavný materiál je určený na zváranie mäkkých nelegovaných a nízkolegovaných ocelí. Zistené výsledky až na malé odchýlky sú prekvapivo zhodné. Rozdiel je len v cene prídavného materiálu."
Akú má motiváciu spoločnosť Property Danube (Ex. Ballymore) napadnúť to stavebko? Lebo vlastní nejaké pozemky pri Dunaji, pre ktoré bude nové obchodné centrum na Nivách konkurenciou?
"no teda, ja som myslel že využívanie MHD je závislé v prvom rade na kvalite prepravy z pohľadu cestujúceho t.j. aby sa relatívne rýchlo a bezpečne a relatívne pohodlne dostal do cieľa svojej cesty a tu vidím, že je potrebné maximálne využiť hmotnosť vozidla a tak ušetriť náklady, zbohom preferencia MHD pred IAD"
tusite co sa deje pri zastavke kremnicka? okolo piatej tam bol odstaveny bus asi L80. Teraz popri nom pobehuju muzickovia v kombinezach, a vedla auto "ekologicke havarie", hasici a policia??
Na linky s označením "H" by mali byť vypravené historičáky, takže Karosy B741 CNG. Náhodou, kde inde boli v rámcu MS v Hokeji vypravené na posilové spoje historické vozidlá? Budeme mať svetový unikát. Teda za predpokladu že počas MS v hokeji nebudú Karosy B741 CNG potrebné na zabezpečenie NAD za električky na Karloveskej, alebo inej radiáleˇ.
No ako to teda bude? Náhrada 4 kačíc za 4 dvojice T3P znamená nárast vzkm. Ak by sa posilnil vozový park v Krasňanoch súpravami 2xT3P, nebudú brániť ich využitiu limitované vzkm? A ak sa musia vymieňať kačice z e-6, tak stále nerozumiem, prečo nie za e-8. Tam by v sedle (a tie štyri v špičke) vadili menej ako na e-9. A prebytok K2S? No odstavené K2S by vadili určite menej ako odstavené T3P. Tie sú predsa výrazne mladšie (cca o 10 i viac rokov) a modernizované neskôr ako prvé K2S. A to nehovorím o piatich úplne nových. Prvé modernizované K2S majú už investíciu, ktorá sa do nich vložila pri modernizácii, dávno amortizovanú. Môžu ich pokojne odstaviť, vyčistiť, vysušiť, zamknúť a ponechať na horšie časy, ak by boli v budúcnosti potrebné.
Mimochodom, vie niekto, čo je so 7104? Už rok nejazdí.
Samozrejme ja to neviem posúdiť keďže 210 nevyužívam. Len mi to prišlo pre ľudí, ktorí idú na AS s kuframi o niečo jednoduchšie. On ten prechod cez Mlynské Nivy nie je bohvie čo, to si povedzme úprimne. Skôr ako hľadisko vzdialenosti som skôr myslel na bezpečnosť.
Ono by možno bolo riešením aj kolečko Landererova - Čulenova - Pribinova a výjazd popod most Apollo. Konečná by bol a pri vjazde do garáží z Čulenovej. K divadlu je to úplne rovnaká vzdialenosť, k Eurovei v priemere tiež, do niektorých častí ďalej do iných zas bližšie. Ušetreným zbytočným kolečkom kolo VUB v oboch smeroch by inak aj pôvodný návrh bol vyjazditeľný podľa mňa.
Myslím že nedá. Už dnes je tam v špičke o jeden voz viac oproti sedlu, hoci interval je celý deň ten istý. Je to hlavne kvôli zápcham, aby sa stíhali odchody z konečných. Ale ako vidíme, tie zápchy sú často v špičkách také, že vozy ani tak nestíhajú odchody z konečných a chodia mimo CP.
Tu navrhované predĺženie trasy by ten chaos ešte zvýšilo. (S dôrazom na veľmi krátku zelenú na ľavých odbočkách v križovatkách).
Zdieľam ten istý názor. Trolejbus ľudí "vyhodí" na starej konečnej, čo je k novej AS cca. 400 metrov, zatiaľ co zo zastávky pri Twin City je to 100 metrov. Pre niekoho zanedbateľný rozdiel, ale keď sa má človek ťahať s 20kg tak je to citeľný rozdiel. Tiež som myslel, že 210 bude automaticky presmerovaná po trase Ml. Nivy - Košická - Landererova. Je tam síce rozdiel cca. 700 metrov v trase, ale myslím že to by sa určite dalo vyjazdiť bez navýšenia výpravy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Tu navrhované predĺženie trasy by ten chaos ešte zvýšilo. (S dôrazom na veľmi krátku zelenú na ľavých odbočkách v križovatkách).