No cez nulové lístky majú presnú evidenciu o každom jednom cestujúcom, odkiaľ kam ide. Automatické počítanie cestujúcich cez senzory vo dverách má nula prímestských vozidiel. (Ale môžu mať teoreticky počítanie pomocou váženia, aké bolo v ik 415).
Dnes na Kolárovom námestí som si všimol, že jeden z trolejbusov na linke 212 hlásil príchod sa zastávku aj zvonka. Dokonca aj v slovenčine, potom v angličtine. Je to nové alebo už to funguje dlhšie?
Apropo transparenty: SL kedy chce sprevádzkovať vnútorné transparenty, keď už ich má? Okrem presného času a nasledujúcich dvoch zastávok či havných nácestných bez čísiel zón, slovných spojení, oznamov, že zastávka na znamenie, nasleduje, atď. sa tam nič nedozviem. Ani číslo linky, ani cieľ. A to ani nehovorím, že asi tak polovica mojich ciest s vnútornými trasnparentmi vybavoval autobus s vyponutým alebo vybodkovaným vnútorným transparentom.
Ako sorry, ale s tymto u mna neuspejes.
1 vacsinu cestujucich nezaujima online poloha vozidiel, ale online tabula s prichodmi vozidiel.
2. Super, tesme sa z toho, co mal mat SL uz davno, transparenty. Co tam potom, ze v podobe ako funguju v spojitosti s CP (ide za splnu mesiaca) su nepouzitelne.
3. A za ty vsetky ostatne uz len napisem, ze vodic SL pri zavedeni IDS nevedel ako nahrat listok, a tak na JCL manzelke napisal pondelok 13.00 a pred troma tyzdnami si z Grobu musela platit plne cestovne do BA, lebo nevedel nahrat listok z faktom, ze ma elektricenku na zony 100+101.
Takze cely IDS je pri realnych skusenostiach cestujucich absolutne zbytocny.
Bud sa tu pri najblizsej prilezitosti vytendruje kvalitny prepravca/prepravcovia, alebo to treba cele zrusit a usetrene peniaze vrazit do vlakov.
Otazka na okraj, kolko vozidiel SL ma ratanie cestujucich?
Niektoré sorky C12 SL sú s bočnými transparentami, iné bez. Hlasitosť hlásenia zastávok je podľa vozov rôzna, dá sa nastaviť, v tomto reaguje SL dosť promptne.
Čo sa týka stavu vozov, niektoré sorky sú pridelené, iné nie. (Crosswaye sú pochopiteľne pridelené všetky). Rozdiel medzi pridelenou a nepridelenou (záložnou) sorkou je poznať aj u SL, práve podľa tých vlastností, ktoré opisuješ. Samozrejme, že keď SL prebral 525, tak tí vodiči dostali tie sorky, ktoré zvyšovali, teda nepridelené. V decembri pred zmenou CP tam už bol pridelený jeden crossway (teda vodič s crosswayom) a aj tí stabilní vodiči, čo sa udomácnili na 525 so sorkami (nejakí údajne prešli z DPB) nebudú chcieť pracovať na šrotoch, takže sa tam čo to zlepší (zlepšilo).
Druhá vec sú 60 ročné skúsenosti s tvorením obehov vozov a turnusov vodičov, ale to je už iná kapitola.
A co obstarala od nejakeho konkurencneho dodavatela?
Slovensko je nejaky izolovany trh kde mozu dodavat len miestni dodavatelia? Ale inak samozrejme ti tazko niekto doda alternativny system, ked sa BIDka vybrala cestou zachovavania uplne uzavreteho emtrestackeho kartoveho systemu (co povazujem za uplne najvacsi IT hriech aky kedy spachala, oproti tomu je prazska OpenCard svaty projekt).
Tu zasa chce machrovať niekto nadupaný zo ŽU teóriami, absolútne odtrhnutými od praxe?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko