Zlým dopravným situáciám bolo dohovárané opakovane, avšak ani 365 dní im nestačilo na nápravu.
Z uvedeného dôvodu im bolo vystavené písomné upozornenie, ktoré môže byť nasledované okamžitým skončením pracovného pomeru v zmysle Zákonníka práce... ?
1. 37 uz bola posilnena na 10minut - dalsi priestor na posilnenie je uz pravdepodobne zbytocny . Ak by aj sla 37cka castejsie, tak rovnako pojde do kolony kedze BUS pruhy su dlhodobo brzdene "1 mestkymorganom". A dalsich ludi ti to aj tak nepriláka do autobusov.
2. neviem ci je to riesenie, o par percent pocas "mesiaca zadarmo" stupne vytazenost MHD a po skonceni sa vratia ludia do aut - vysledok strata tržieb
3. ak myslis elektricenky tak ano, listky su OK cenovo, teraz mas uz aj lacnejsie elektronicke listky o 10%,tak naco aj zlacnovat . Vacsina cestujucich ma aj tak elektricenky - tam by som radsej zlacnel rocny listok z tych cca 260 na 200.
1. Dopravný podnik Bratislava má obmedzené množstvo dopravných výkonov (ktoré sa merajú vo vozidlových kilometroch) a nemôže si posilnovať spoje len tak podľa vlastného uváženia bez toho, aby niekde inde ponuku nezredukoval. Navyše posilnenie spojov síce rieši meškanie v tom zmysle, že pri veľkej frekvencii môže nastať prípad, v ktorom Ti príde zmeškaný predchádzajúci spoj v čase, kedy má prísť tvoj spoj a ty budeš žiť v ilúzii, že tvoj spoj prišiel načas, ale toto nie je finančne efektívne riešenie.
2. Množstvo sociologických prieskumov dokázalo, že cena nie je rozhodujúca. Výhodou jazdy v osobnom automobile je predovšetkým súkromie, komfort a flexibilita. To jednoducho MHD ponúknuť v takom rozsahu ako osobný automobil nemôže. Môže však ponúknuť niečo, čo v dnešnej dobe automobil nie - spoľahlivosť v podobe fixného cestovného času a pravidelných odchodov - na to je potrebné budovať bus pruhy, resp. MHD segregovať (aby bola jazdná doba vždy rovnaká bez ohľadu na dopravnú situáciu) a nerobiť populistické opatrenia na ktorých sa minú verejné zdroje, ktoré by sa mohli použiť do zahustenia.
3. Lacnejšia MHD niekoho nepritiahne. Ak má niekto na BMW X6 v plnej výbave, tak je pre neho celosieťový IDS lístok na celý rok rovnako finančne náročný, ako pre Teba kúpa balíku zápaliek. Ak mu dáš lístok za polovicu alebo zadarmo, nebude to znamenať vôbec nič. Naopak, ak dokáže MHD prejsť medzi bodom A a B rýchlejšie ako jeho BMW, môže sa nad MHD zamyslieť aj keby stála 2x toľko, koľko teraz. Základom však je, aby bol cestujúci zákazníkom a nie nechceným dielom do stavebnice v mierke 1:1, čo žiaľ komunikačne niekedy takto vyzerá.
Mpj otazka neie je vobec stupidna. Normalna otazka.
Riesenie: 1 - napriklad ak sa da tak posilnit dane spoje { ak sa da, ak nie tak nie }.
2 - na nejaký cas dat dopravu zadarmo, dajme tomu na jeden mesiac ci nezacne viac ludi
chodit autobusmi a tiez posilnit spoje ak sa bude dat, a ak to zaberie tak by sa aj cesty
uvolnili od tych co chodia autami.
3 - alebo ason lacnejsie dat MHD listky aby to pritiahlo viac ludi cestovat MHD.
Myslim ze to druhe riesenie by mohlo fungovat alebo aj to tretie.
Keby sa Lamač odtrhol od BA, tak by BA takmer o nič neprišla a z Lamača by sa stala dedina veľkosti Modry a významu Lozorna. A okrem linky 123 by prišli aj o všetky ostatné linky MHD a zostala by im obsluha SADkou v nejakom náhodnom intervale 3 až 120 minút.
Ďakujem. ? A prečo z / do Rusoviec je možné kúpiť CL iba do / z Rajky? Do / z ostatných staníc v Maďarsku je možné kúpiť CL iba z / do Petržalky.
Obec Bezenye je tarifne dosť znevýhodnená: Ľudia tam / odtiaľ cestujúci si musia kupovať CL na úsek "Petržalka - Hegyeshalom" napriek tomu, že ho nevyužijú na celú trasu. Toto je aj pri MPS z Bratislavy do Rakúska: Ešte pred zopár rokmi bolo možné cestovať z Bratislavy až do Schonfeld-Lasse na lístok po Marchegg (bolo to na ňom napísané). Takisto aj z Petržalky až do Pamy na lístok po Kittsee. Teraz si treba kúpiť lístok do Seibenbrunn-Leopoldsdorf, resp. Parndorfu.
Škoda, že na elektrifikovanej trati jazdia motoráky. Jazdia všetky nákladné vlaky cez Rusovce na elektrinu?
A bol by pre ZSSK veľký problém umožniť predaj lístkov cez internet okrem Viedne aj MPS do Rakúska a Maďarska? Aspoň, že do Česka sa to už dlhšie dá (MPS aj na EC). Verím, že na Sekcii odúčtovania tržieb železníc v ZSSK by to zvládli [vďaka iba bezhotovostným platbám cez internet možno aj jednoduchšie ako zo staníc].
Sorry, tvoje prispevky nad 200 slov (10 riadkov) preskakujem automaticky ? . Ale asi aj preto ze mamoc ZSSK nezaujima , akurat tak nove Vectrony a budovanie zeleznicnej infrastruktury - tak tam spozorniem. ?
Mna si nenasral ? . Len som žasol nad tvojou "stupid" otazkou. Ak rano cestujes 37ckou tak vidis rano situaciu. Ale ved skus navrhnut riesenie,aby nemeškali. ?
Rád by som vedel či aj niektorý z mojich príspevkov kandiduje na "najdebilnejší príspevok roka". Ak áno, tak ktorý konkrétne? ?
Niektoré moje príspevky majú aj informačnú hodnotu (napr. tie o knižných CP ZSSK aj Slovak Lines). Dúfam, že ste si všimli, že témy vôbec nesúvisiace s Bratislavou alebo IDS BK už dávam do sekcie "Transport".
Dúfam, že sa vám páčia rôzne otázky v mojich príspevkoch a že sú vhodné na zaujímavú diskusiu o verejnej doprave. Myslím si, že sú zaujímavé (inak by som sa ich nepýtal). ? Zaujímavé je, že na niektoré si neskôr dokážem odpovedať aj sám.
Zaujalo ma, že v Rusovciach sú CP iba na papieri. Čakáreň je (mala by byť) otvorená iba ráno a poobede - v čase odchodov vlakov. Odchod vlaku hlásí naživo pracovník ŽSR [aj do Maďarska iba v slovenčine]. Pri lavičke vonku pred vstupom do čakárne je strecha. Stanica vyzerá byť v nedávnej minulosti minimálne zvonka zrekonštruovaná. Žiaľ prístupová cesta od zastávky MHD je taký štrk či čo to je - v čase dažďa a po ňom sa tam asi ľudia zablatia. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Obec Bezenye je tarifne dosť znevýhodnená: Ľudia tam / odtiaľ cestujúci si musia kupovať CL na úsek "Petržalka - Hegyeshalom" napriek tomu, že ho nevyužijú na celú trasu. Toto je aj pri MPS z Bratislavy do Rakúska: Ešte pred zopár rokmi bolo možné cestovať z Bratislavy až do Schonfeld-Lasse na lístok po Marchegg (bolo to na ňom napísané). Takisto aj z Petržalky až do Pamy na lístok po Kittsee. Teraz si treba kúpiť lístok do Seibenbrunn-Leopoldsdorf, resp. Parndorfu.
Škoda, že na elektrifikovanej trati jazdia motoráky. Jazdia všetky nákladné vlaky cez Rusovce na elektrinu?
A bol by pre ZSSK veľký problém umožniť predaj lístkov cez internet okrem Viedne aj MPS do Rakúska a Maďarska? Aspoň, že do Česka sa to už dlhšie dá (MPS aj na EC). Verím, že na Sekcii odúčtovania tržieb železníc v ZSSK by to zvládli [vďaka iba bezhotovostným platbám cez internet možno aj jednoduchšie ako zo staníc].