To je bývalý názov Strmých vŕškov.... To nevzniklo ako nová zastávka, ale len stará bola premenovaná. A asi v daktorých databázach to nemajú premenované (kedysi tam jazdila 102)
A ešte keď sa k tomu pridá pobyt v zastávke, ktorý je pri 13metrovom dvojdverovom krosveji niekedy aj dvonásobne dlhší oproti 18 metrovému 5 dverovému soru ...
Ono by na uvod stacilo keby mala rovnake zastavky aspon kazda linka ? Ja si napr. viem predstavit ze "polodialkove" rohoznicke spoje budu stat menej ako stupavske. Ale napr. cela 215+219 by mali stat rovnako.
2) Odhliadnuc od neúnosnej neprehľadnosti a chaosu - zastavovanie na Sokolskej bolo pravdepodobne zvolené kvôli pohodlnému prestupu na MHD v smere do centra.
Zastavovanie na Fr. Liszta by však určite tiež pomohlo pri prestupoch. Ono vo všeobecnosti by bolo vhodné, aby mali všetky linky premávajúce na relácii Račko - Patrónka zhodné zastávky a prichádzalo tak k čo najviac rovnomernej a zapamätateľnej obsluhe (a min. v smere do mesta aj k rovnakej jazdnej dobe SL a DPB)
Treba bombardovať mesto. Aj na Lamačskej na to zabudli. Písal som im troma rôznymi kanálmi. Po asi 2 mesiacoch to "opravili" (rozumej, na štandardnú prerušovanú čiaru aplikovali skrátenú prerušovanú čiaru).
Jedna faktická: keď na Moste SNP vyznačovali pruhy a striekali vodorovné značenie zabudli na BUS pruhy alebo že by táto firma nemal šablónu a písmená bus? Je to poznať že to značenie absentuje.Mimo Bratislavský a návštevnilci to ignoruju.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spacer1