Hlavnou motivaciou zachadzok na stanicu podla mna nie je to, ze si niekto mysli, ze prave tam vsetci cestuju ale to, aby 41 obsluzila priamo aspon nejake naozajstne prestupne uzly. Zhodou okolnosti je prave stanica najblizsie obratisko po obsluzeni prestupnych zastavok Hrobonova a Sokolska.
Zaujimave riesenie po pripadnom zruseni 64 by ale mohlo byt potiahnutie 41 na Suche myto miesto stanice. Tym padom by vznikol priamy spoj do centra kde maju obyvatelia Drotarskej a Horskeho parku vsetku svoju obciansku vybavenost (prislusna posta, lekarne, obchody, etc), zaroven by vznikli dobre prestupy smer TrMy na Sokolskej, do Petrzalky na SAV, na trolejbusy na Hodzovom a na elektricky na Suchom myte (obchodnej). Hrbac by nemal problem sa otocit na Sucho, miesto na prestavkovanie sa tam tiez najde a oproti stanici to nie je ani velke navysenie vzkm. Na taketo vedenie by sa podla mna nemohli stazovat ani dochodkyne. ?
V noci je tam co cez den Smajlik tam je preto ze sa pytam tak polovazne, nie je to nijaky vazny problem. Na druhej strane nevidim dovod aby tam oficialne nemalo zastavku (na znamenie) vsetko co tam jazdi.
To viem, že je tak pri platbách kartou cez internet. Ja som však písal o novom fyzickom bezkontaktnom termináli v autobusoch Slovak Lines Express na linke z Bratislavy cez Hainburg do Viedne a späť. ?
Mám taký pocit, že keď tá zastávka vznikla, bolo to odprezentované tak, že slúži na to, aby sa cestujúci z Rybničnej do Rače nemuseli voziť cez Pánty, ale prešli by pešo na Vajnorský potok a mali by to spojom kratšie. Nestávala tam totiž ani denná 55, keď ešte existovala. Otázne je, či je pre cestujúcich lepšie viezť sa zachádzkou cez Pánty alebo šlapať peši na VP.
Po ďalšie, čo také tam v noci je, aby tam N55 stála? Alebo podľa smajlíka mám tvoju otázku brať ako iróniu?
Vydrz ma len dva krat za noc (v case ked ma hodinovy interval). Vacsinu noci sa toci dookola.
Teraz uz tie problemy nie su velmi caste, lebo N53 a N55 su v smere do centra posunute na neskorsi cas, cize sa predlzila prestupna doba. Ale celkovo by si ta N56 zasluzila reformu.
Z mojej skusenosti sa to nedeje takmer nikdy. A dnes to uz ani CP neumoznuje, kedze N56 sa v uvode noci toci nonstop a nemoze cakat kym pride N55 ktora ma podla CP ist 7 minut po nej... V tom case uz N56 musi byt niekde inde.
Veď písali že ako "kompenzáciu" tam dali na špičku 15 min.int.
Dalšia vec je že na L41 sa dá pod stanicou či na Sokolskej prestúpiť z hoci čoho a nieje treba čakať na meškajúcu L64.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk