Reakcia na: MatejBA #221106:
Ok, takze sa ti zacne tlacit 20 000 ludi co chcu nastupit do autobusov a ty im budes vo dverach kontrolovat listky. Ak by to aj nebolo uplne blbe, tak do par minut dav tych revizorov zatlaci niekde hlboko do autobusu a tvoja kontrola skoncila. Zaroven cela idea ze posilovka sa zaplati z CL je smiesna, kedze velmi velka cast navstevnikov pravdepodobne ma PCL, takze trzba by bola 0,00. Apropo, PCL, celkom ma bavi predstava ze pri tych superrychlych EmTrest kartach sa kazdy cestujuci vo dverach zastavi na dve sekundy, kym kartu revizorovi nacita ? To by vacsina ludi bola doma rychlejsie peso.Neviem co s tym ma organizator koncertu, objednavanie MHD a naplnanie verejneho zaujmu (akym su aj mobilita a kultura) je kompetenciou HMB.
dupe
Mesto moze vydat nariadenie aby bolo povinnostou organinzatora zabezpecit kyvadlovu dopravu od zachytnych parkovisk ktoru si organizator objedna ci uz u DPB alebo inde.
Moze zaviest miestnu dan ze pri podujatiach ktore splanaju kriteria (pocet predanych vstupeniek, hromadne ukoncenie a narazova potreba prepravy velkej masy ludi,...) organizator odvedie z kazdej vstupenky par centov a mesto zabezpeci kyvadlo,...
Je predsa vzdy lepsie ked prepravujes vagon platiacich cestujucich ako dufat ze si 500 ludi kupi pocas sprintu na bus listok v jedinom funkcnom automate v okoli.