Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #221093:
Ked uz nic ine, organizator by mohol mat uctu k zakaznikovi. Co som uviedol je v prispevku nizsie je naplutie do tvare.

Mesto moze vydat nariadenie aby bolo povinnostou organinzatora zabezpecit kyvadlovu dopravu od zachytnych parkovisk ktoru si organizator objedna ci uz u DPB alebo inde.
Moze zaviest miestnu dan ze pri podujatiach ktore splanaju kriteria (pocet predanych vstupeniek, hromadne ukoncenie a narazova potreba prepravy velkej masy ludi,...) organizator odvedie z kazdej vstupenky par centov a mesto zabezpeci kyvadlo,...
Je predsa vzdy lepsie ked prepravujes vagon platiacich cestujucich ako dufat ze si 500 ludi kupi pocas sprintu na bus listok v jedinom funkcnom automate v okoli.
Reakcia na: Sommelier #221091:
V čom protizákonná? Len sa pýtam. Lebo v minulosti napr. Slovan ponúkal lístky na svoje zápasy s tým, že MHD bola v čase pred zápasom a smerom k štadiónu po predložení lístka zadarmo. Ak sa nemýlim, podobný systém bol aj pri MS IIHF 2011.
Reakcia na: dupe #221092:
A čo už má dpb alebo magistrát s organizáciou doprovodných služieb ? A čo má servisný poplatok predajcu s hradením dopravy na podujatie ? Či sa ktokoľvek rozhodne, že cestovné pridá ku vstupenke, je to čisto jeho vec, nikoho k tomu nemožno nútiť v rámci zachovania férových pravidiel na trhu, keďže sa jednoducho ohradí, že on musí a iní nie a súdy im dajú za pravdu. Čo je na tom na nepochopenie ?
Reakcia na: Sommelier #221091:
Tu ide o celkovu organizaciu takto velkych podujati. Kto bol niekedy na velkom koncerte vo Viedni a na Slovensku pochopi. Na Slovensku si zakaznik plati len za tlacenie na koncerte, inde aj za doprovodne sluzby. A jednou zo sluzieb je MHD v cene listka.
Ako Slovensky priklad uvediem (koncert dva dni pred poriadanim posunuty o hodinu aby stihli pred nim este jedno predstavenie. Koncert nakoniec zacinal s meskanim 2 hodiny, predali viac listkov na sedenie, narychlo bolo treba pridat rad skladacich sedadiel. Neuveritelny zmatok.
Druhy priklad - predalo sa viac listkov na statie ako bola kapacita, kopa ludi sa z tunela v stadione na travnik ani nedostala.
Treti - komorny koncert, na balkone kam sa listky nepredavali a nebol usposobeny na sedenie hulakali divaci ktori sa tam dostali cez organizatorov a bez platenia...
Posledny - koncert pod holym nebom - v bufete beru len vlastne karty s nabitym kreditom, treba urobit kolecko: zaregistrovat kartu, zaplatit za nu zalohu, dobit kredit - postavit sa do hodinovej fronty na jedlo, dalsia fronta pitie, vratenie karty, vratenie zalohy. 20.000 ludi, 2 bufety, 1 miesto na dobitie kreditu. )

Nechcem generalizovat ze vsetko na Slovensku je zle a na zapade super ako sa to casto deje, vychadzam len z vlastnych zazitkov.

Protizakonna poziadavka - Eventim pyta 1€ ako servisny poplatok za vygenerovanie PDF vstupenky, pricom na predajnych miestach sa plati LEN 50 - 70 centov, priestor na par centov za listok na MHD tu je.
http://www.eventim.sk/tservice.dll?affiliate=SL1&doc=feature%2FhelpContact%2Fdetails&fun=thelpcontent&hilfeid=8837 Len treba chciet. Organizatori - mesto - dopravca
Reakcia na: dupe #221088:
Drobný detail, úplne správne to nie je ako dosiahnuť, keďže takáto 'požiadavka' by bola protizákonná
Reakcia na: MatejBA #221081:
By ma zaujímalo, či tých niekoľko desiatok vlakov metra z koncertu AC/DC v Prahe (alebo stovky električkových spojov z koncertov Rolling Stones) musel organizátor objednávať a platiť "lebo by si tam nikto necvakol lístok". Vodiči samozrejme nikde parkovať zadarmo nemohli, policajti ich vyháňali a v rádiu aj v tlači bola veľká kampaň "Choďte na koncert MHD, aj tak nezaparkujete".
Reakcia na: dupe #221088:
tak to funguje X rokov vo Viedni ? Tam akurát po Madonne ani posilové metro nestíhalo. O "električke"do BA ani nehovorím ?
Reakcia na: david1 #221087:
Co riesite. 30 centov z kazdeho listka na koncert poslat automaticky DPB. Listok na koncert by platil zaroven ako listok na MHD dajme v case tomu 4 hodiny pred koncertom a 2 hodiny po.
K tomu samozrejme adekvatne zabezpecena kyvadlova doprava k zachytnemu parkovisku...
Reakcia na: MatejBA #221086:
Tý revízori do každého spoja v sobotu večer by vyšli drahšie ako nechať urobiť končiace spoje o kolečko naviac v smere stanica alebo centrum.
L4 či iné dojazdy do Juráku by som napr. zase nechal zachádzať až do cca 23,30 po Zlaté. ?
Reakcia na: david1 #221085:
To radsej keby revizori stali pri vsetkych dverach vozidiel (posilovych) a rovno kontrolovali/oznacovali listky (trebars aj nejakou peciatkou cim by platnost listka mohla byt napriklad 2 hodiny po koncerte miesto XY minut). Tym padom by si skontroloval ludi a ziskal peniaze (aby posilova doprava nebola cista strata), vybavil to rychlejsie ako nastup iba prednymi a predlzenou platnostou listka motivoval ludi, aby auto nechali doma a rovno sa odviezli domov, lebo budu mat dost casu na cestu 🙂
Reakcia na: MatejBA #221081:
A čo chceš zaviesť nástup prednými dverami? Potom sa nehrajme na podporu cestovania hromadnou dopravou, keď nevieme raz za pár rokov zabezpečiť posilu. Ono tu zase nie je tolko akcíí s 30 000 ľudmi.
Reakcia na: Infinity #221079:
Aj po minulé roky to bolo v réžii mesta.
Organizátori odporúčajú v pokynoch použiť záchytné parkoviská na Zlatých a pri Avione a odtial/späť MHD. Nával bude samozrejme iba po.
pre tých, čo by chceli stráviť Noc múzeií v moravskej metropole Brno, aj s historickými autobusmi TM Brno, je tam aj CP
http://www.technicalmuseum.cz/akce/brnenska-muzejni-noc-2017/

linka "A" viz dole na stránke
Reakcia na: MatejBA #221081:
Tak kľúčovým je potenciál. Posilnenie spojov pre koncert má určite väčší potenciál, ako linka k Divadlu Aréna v časoch, kedy nie sú predstavenia ?
Reakcia na: Ike #221080:
Lenze otazka kolko ludi si potom cvakne listok a na kolko to bude rentabilne. Lebo nemozeme sa hrat, ze niekde je "verejny zaujem" na narazovu dopravu a na druhej strane inde pindame na ekonomicku "efektivnost" 🙂
Reakcia na: Infinity #221079:
Neviem povedať, kde by mala byť hranica, ale pokiaľ sú takéto veľké akcie, malo by byť v záujme mesta zabezpečiť posilovú dopravu na akciu.

Koncert Depeche Mode nie je svadba, kde sa použije 8 áut alebo jeden autobus. Toto je kvantum automobilov, ktorých vodiči budú samozrejme chcieť parkovať zadarmo a teda určite na aj neoficiálnych miestach. Radikálne sa zvýši intenzita vozidiel, určite bude nelegálne parkovanie a tieto vymenované skutočnosti už nie sú problém organizátora, ale sú skutočným problémom mesta. Ak chce mesto spolu s DPB podporovať VOD, malo by posilnenie dopravy zvážiť. Na koncerte sa inak aj pije alkohol a toto je príležitosť ukázať jednorázovým cestujúcim, že MHD je niekde inde ako pred 20 rokmi.
Reakcia na: david1 #221078:
no pokial organizator nedohodol dopravu s DPB tak nie
Zajtra znova 30 000 ľudí na koncerte DM. Som zvedavý či bude posila ako po minulé roky. Info zatiaľ žiadne alebo je prísne utajované..
Reakcia na: 810zssk #221076:
To by ma zaujímalo, aký je formalizovaný postup pri situácii, ak cestujúci nastúpi do súpravy do zadného vozňa, kde je iba jeden nový OCL, v ktorom si má záujem bezprostredne po nástupe zakúpiť na BČK elektronický cestovný lístok, avšak označovač je v poruche alebo nereaguje na dotyk, vozidlo je už však v pohybe a revízori po pomyselných 15 sekundách zahája výkon prepravnej kontroly a cestujúci tak ostal bez platného a vlastne akéhokoľvek cestovného lístka. Revízori mu udelia pokutu, ktorú si má cestujúci následne vymáhať od DPB za to, že nezabezpečil funkčnosť aspoň jedného NOCL vo vozidle? Alebo im postačí ako dôkaz fakt, že NOCL naozaj nereaguje a na ďalšej zastávke mu bez udelenia sankcie umožnia prestúpiť si do predného vozňa za účelom nákupu ECL?
Reakcia na: gejza #221075:
Pokial viem, neexistuje pravidlo ze revizor nesmie zacat kontrolu skor ako 15 sekund vopred. 15 sekund je akurat doba na zablokovanie oznacovaca. Ak vsak nedojde k obmedzeniu toho aby si cestujuci mohol oznacit CL bezprostredne po nastupe (ako je povinny), tak nie je problem so zacatim kontroly skor.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.