Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fanatikmhd #220374:
Poschodová elektrická jednotka 671 má kapacitu 307 sediacich cestujúcich. Neviem kde si zobral 600 ľudí. tam sa cestuje aj medzi zastávkami. Nejde len o spojenie z BA.
Jednoducho do Zámkov ani na večeru nevybehneš či do kina...
Si predstav ukončenie MHD pred 20-tou hodinou v BA.

Na Nitru sú vedené vlaky aj o 20:52 a 22:52. Tam je tých cestujúcich podstatne menej.
Takto by to malo byť bežné aj na hlavnej trati...


Reakcia na: fanatikmhd #220374:
a to menšie vozítko by v špičke jazdilo kde?
Reakcia na: david1 #220371:
Pridanie vlkm... Nedobrý nápad. Radšej riešiť rozbitie taktu a vlak o 19:52 posunúť o hodinu neskôr (ak to obeh súpravy a vlaková cesta dovoľuje). Avšak, z možno vhodnejšia voľba by bola posunúť prievidzsky osobák o pár minút skôr, čím bude v Šuranoch dosiahnuteľný R844. A máš obslúžené skoro o deviatej večer stanice ako Šaľa či Galanta (Vinohrady)... Odtiaľ však už jedine Abus spojenie či iný druh dopravy. Bohužiaľ, v tamojšej oblasti skutočne chodieva menej ľudí. Blbé pre ZSSK je to, že nemá vlakokilometre, a rovnako, že má najmenšiu elektrickú jednotku pre 600 ľudí... Tu by to chcelo menšie elektrovozítko, a menšiu sumu za dopravnú cestu.... Dlhodobo treba voziť ľudí do noci, no ide ich málo na jeden vlak... Zlá situácia na riešenie...
Reakcia na: david1 #220371:
Mimochodom, ked sa im nepaci 30-80 cestujucich, tak nech sa idu pozriet kolko ludi vozia na tej superdolezitej trati do Banskej Stiavnice...
Reakcia na: david1 #220371:
Zial toto presne vystihuje ich pristup k zakladnej dopravnej obsluznosti. "Ludia v noci necestuju", pricom noc pre nich zacina snad o 20:00 (ale nocou uz nie su tri hodiny rano, vid prvy vlak z Nalepkova). Absolutne nepochopenie nutnosti prevadzky aj slabsich vlakov ak ma byt verejna doprava pouzitelnou alternativou. Hodinovy takt povazovany za brutalny luxus z ktoreho maju vsetci padnut na zadok.

Zial kym sa toto nezmeni, tak problemy s IAD nevyriesime. Kto uz by pouzival taku zeleznicu...
Reakcia na: 810zssk #220369:
Vymenil som si viacero mailov s ZSSK , kde som požadoval posilnenie večernej prevádzky na trati 130 o aspoň jeden vlak lebo posledný ide z N. Zámkov o 19:22 ktorý príde o 20,52 na Hlavnú stanicu.
Kamoška z okolia Šale by mohla robiť v Zámkoch no nevie sa dostať z práce. Čiže aj keď nechce musí cestovať vyše 60km do BA odkial su spoje vedené do 23 hod.

X - výhovoriek typu o nízkom počte cestujúcich a o porovnaní zo súčasným posledným vlakom ,kde podla nich je 30-80 cestujúcich čo je samozrejme blbosť a že zabezpečujú iba spojenie do práce či škôl. V dalšom by podla nich bola polovica...
Podľa nich vlak s odchodom o 21:22 zo Zámkov by bol už "nočný"

To že im kopec ľudí cestuje bez lístka lebo vo väčšine zastávok sa lístky večer už nepredávajú im akosi uniká. Ráno ani nehovorím keď od Senca sprievodcu v tej plnke ani nestretneš.

Myslením sú stále v minulom režime.
Vôbec nereflektujú potrebu celodenného pravidelného spojenia ak chcú ,aby sa presedlalo vo väčšej miere z áut do hromadnej dopravy.

Reakcia na: 810zssk #220369:
To skôr niekto z MD nech napíše. Ale očakávam chaotický "pseudotakt" MD-ZSSK-ŽSR...
Reakcia na: ufo #220366:
Aky by mal byt cielovy takt? Uvazuju konecne aj o zahusteni vikendu na aspon 60 minut, ci len kladivka?
Reakcia na: ufo #220366:
Tak snáď to bude aj realita.
Reakcia na: ufo #220366:
To sa uživí aj bez stavania nultého obchvatu.
Reakcia na: Valec #220363:
Predpokladám, že nie, ale MD prišlo s nápadom objednať (kvôli výstavbe zeroobchvatu) naviac od decembra 2017 13 párov vlakov TT - BA hl.st. a 12 párov Senec - Petržalka, takže by sa aj zišli tie nástupné hrany pri koľajách do Petržlenky. (posilovanie Kvetoslavovu už padlo...)
Reakcia na: fanatikmhd #220336:
Práveže ked sme došli na Patronku len to tak frčalo žiadne stopy po zápche,nikde nič.
Reakcia na: Valec #220363:
Ešte aj z Komárna ? .
Reakcia na: Ike #220350:
A ten TIOP Ružinov sa už rieši aj pri inej koľaji, ako len do Komárna? ?
Reakcia na: ufo #220359:
V súčasnosti sa HDV už neprečíslovávajú (viď 223 001).
Reakcia na: fanatikmhd #220358:
Ak máš pocit, že si ma prešťal oznámením o zmene PPS, tak si to uži.
Aký rozdiel pre dopravcu a povolenia je vlak do PPS a vlak ďalej? Jediný rozdiel môže byť v rozsahu schválenia HDV.
Reakcia na: Emil #220334:
Ked vlak na slovenskom uzemi bude jazdit pod ZSSK, tak sa k tomu v GySEVe nemusa vobec nijako postavit...
Aký má vplyv napájacia sústava na motor 5047 ( ex ÖBB, neviem ako to NKH očísloval), ktorý má do Ligetfalu jazdiť?
Reakcia na: S499.1023 #220357:
hovor si koľko chceš, ako chceš. Výnimočne teraz ťa preštím 😉 V súčasnosti nie je PPS petržalka. K zmene grafikonu tomu bude inak 😉
A je v tom rozdiel. vlak po PPS a vlak ďalej rozdiel pre dopravcu a povolenia je.
Reakcia na: fanatikmhd #220352:
Blbosť. Či objednávam trasu po PPS alebo do vnútrozemia, nie je administratívne žiaden rozdiel. A PPS pre smer Maďarsko nie je Petržalka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.