Reakcia na: zlomok #218867:
Súhlasím ale prečo tí istí ministerskí čuráci neustále schvaľujú kšefty zlodejom ako Lazar, Beljajev, Póor a Móric, aby sa ich impotentné ŽOSky nažrali? A prečo nevrátili naspäť tí istí ministerskí čuráci čo Jančurovi dali kšeft projekt OPD ZSSK na prvý balík DMJ s príkazom, že tam majú dopracovať počet DMJ na trať 131?! Namiesto 12 mohli dať 20 kusov trojdielnych DMJ a bol by fajront. A nemuseli sme doobjednávať tretí vlak v špičke z Kvetoslavova ako idioti, lebo pán podnikateľ vyhrabal čo sa dalo nejaké VT643, ktoré s veľkou slávou prezentoval aby potom niektoré nahradil menšími VT642 a nemal ani na ne uzavreté zmluvy na dodávanie náhradných dielov a opravy, resp. aby až neskôr chumaj zistil, že to, čo si kupuje/prenajíma bude mať problémy s náhradnými dielmi. Proste mrdník. A Metrans hlavne, že si platí za NEX kategóriu vlaku aby medzi BA a DS zastavovali počas špičky 3x ako dementi na 46km. No krása. Dva vlaky za hodinu v pohode stačia, stačí ich kapacitne adekvátne nadimenzovať a nevpúšťať podnikateľskú vyžierku k dotovaným výkonom, ktorý ešte ani rok ako neprejde a už začína porušovať podmienky zmluvy. Dokým bol Kubáček na MDVRR, tak sa údajne všetky kapacity sledovali ale na nič sa Jančurákovi neprišlo. Zrazu zistili, že mu na takmer polovici vlakov nepostačuje kapacita. A pri tom už v roku 2013 ľudia písali, že vlaky kapacitne nepostačujú. A čo iné urobil Jančura, čo inšie od štátneho dopravcu, ktorý tiež verklikuje preddefinované frázy? No nič! Dostal sa k hrantu s nápisom "štátne dotácie" a prebral socialisticko-kapitalistické maniere keď jedna odpoveď ako druhá cez kopirák :"Mrzí nás ... je to výnimočná situácia ... situáciu sledujeme ... analyzujeme ... Váš podnet preveríme." Realita je taká, že Jančuru nemrzí nič, výnimočná situácia sa opakuje každý deň, neanalyzujú nič, nepreverujú nič a pravda je iba to, že situáciu sledujú. To je tak všetko.
Quakeman