Konečne... Aspoň občas dokáže zvíťaziť zdravý rozum. ?
"Nelegálne" parkovacie miesta de iure neexistujú, takže ich zrušenie je vlastne nezrátateľné. To, že zelení mužíčci nepokutujú nesprávne parkovanie a mesto neodťahuje takéto vozy, je horšie. Potom by ani "nelegálne" miesta nebolo potrebné rušiť, lebo by nikomu ani na um nezišlo na takom mieste vôbec zastaviť.
V sirsom centre BA sa rocne zrusi isty pocet parkovacich miest, vacsinou nelegalnych a to uz viac rokov dozadu.
Celkovo sa ich tento rok zrusili uz desiatky, akurat sa o tom nehovori, aby sa ludia neburili.
A inak vcera som hovoril zo starostom Stevcikom a ziadne parkovacie miesta na Safku nebudu. Plati projekt, ktory skoncil na druhom mieste (vitaz to nechce projektovat) a prebehla zamena pozemkov medzi hl.mestom a MČ.
Zaroven sa robi velky projekt dopravnych a inych uprav na uliciach medzi Hviezdoslavovym, Jesenskeho, Sturovou, Nabrezim a Novym Mostom.
Dlho som rozmýšľal, čo Ti na to napíšem, ale potom mi vnútorný hlas povedal, počkaj na laminátku. Tá príde a trefne to zhrnie v jednej vete. Tak čakám ?
Je v poriadku, ak sa informácie o možnostiach MHD mám možnosť dozvedieť na viacerých miestach, kde je to možné. Ako ťa obmedzuje reklama na SMS CL vo vnútri vozidla (ak je umiestnená/nalepená kultúrne, a nie prilepená cenovkami na stred okna)? Držiac sa tvojej logiky, tak by sme mali v interiérov odstrániť aj schémy liniek, veď trasu si mal vlčák naštudovať ešte pred nastúpením do spoja, nie?
Nepriesvitnú nálepku si rozhodne všimne viac ľudí, ako priesvitnú, preto sú vhodnejšie, i keď to znamená väčší vizuálny zásah.
Info o monitorovaní MUSÍ byť napísané aj slovne, kreslený mikrofónik nestačí. Klíma dajme tomu, že by stačila len vločka.
A to, že pribúdajú nové nálepky, je prirodzené a v pohode, keďže sa menia prepravné podmienky i vybavenie vozidiel
U nás majú na nábreží električky zastávku raz za kilometer, každých pár týždňov je tam väčšia, či menšia výluka, a autobusy tam nevládzu pobrať ani existujúci objem vlkov (o atraktivite intervalu, či častých veľkých meškaniach na L50 a 70 nehovoriac). Takže je miera IADistov na nábreží pochopiteľná
Informácia o klimatizácii či zhotovovaní zvukového záznamu by sa dala riešiť iba piktogramom tak ako pri ostatných nálepkách - „zves batoh“, „prečiarknutá zmrzlina“, „kočík“, „bicykel“. A tak isto by tomu piktogramu rozumel aj ten zatúlaný turista či cudzinec, ktorý náhodou dostane odvahu ísť tou našou prívetivou mestskou hromadnou dopravou.
Informácia o možnosti zakúpenia SMS CL nemá čo na dverách vozidla hľadať, keďže do vozidla musíš vstúpiť s prijatou potvrdzovacou správou. Za ten čas čo stojí vozidlo na zastávke nestihneš SMS ani odoslať, nieto ešte prijať potvrdzujúcu. Informácia o tomto cestovnom lístku by mala byť umiestnená na všetkých zastávkach, a nie na vozdilách, a už vôbec nie vnútri vo vozidle nalepená na kabíne vodiča.
Nehovoriac o tom, že stále pribúdajú ďalšie a ďalšie nálepky - za chvíľu už cez ne nebude ani vidieť von.
„Podľa značky na dverách bude možné zistiť, v ktorej časti vozidla sa označovač nachádza.“
Dúfam, že „značka“ bude veľká, farebná a nepriehľadná rovnako ako všetky nové nálepky čo lepia na okná. Naozaj nerozumiem, prečo sa aj tie nové nálepky nerobia priehľadné ako tie staré.
? ?
15 rokov a budu prve v uliciach Bratislavy na testoch. Stav sa Cca v tom istom case sa dokonci elektricka do Petrzalky, zacne s reko hlavnej štanice a priemerny vek vodica MHD bude 69 rokov.
Máš pravdu stačí možno aj menšia vec. Len by ma zaujímalo či sa dielenskí dovtedy naučia, že ten "automatický vodič" sa neopravuje nitovačkou a razítkom "porucha odstránená." ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023