S Rakúskom žiadny extrém, obyčajná skúsenosť
Z automatu som ešte nikdy nemal kávu, vždy len tekutinu podozrivej farby a otrasnej chute
Som presvedčený, že nikde inde na sk nie je taká koncentrácia kadejakých "vyžírkov" ako v ba (keby bol parlament, vláda atď. v Radôstke či Valalikoch, siruácia by bola iná)
Bratislavu vidím častejšie a dlhšie než by mi bolo milé(lazy zriedkavejšie a kratšie), pečené holuby som nikdy neočakával, teda aspoň nie po r. (cca) 1981
Čo tu ešte máme..? Aha, bradavica. Nuž prepáč. Ospravedlňujem sa. Môže byť?
Napr. v IDS JMK je v PP explicitne uvedene ze pri nastupe vo vychodzej zastavke si cestujuci ma oznacit listok az v case odchodu zo zastavky. To by sa dalo upravit aj u nas. Rovnako verim ze by sa dali upravit oznacovace tak aby neoznacili skorsi cas ako cas pravidelneho odchodu daneho spoja z predmetnej zastavky (co by malo zmysel tak ci tak). Vsetko sa da ked sa chce.
Vodic na vine samozrejme nie je, nic neporusil. To ze si beusaci neprimerane pustaju ku kozi neopravnene pindanie niektorych vlakov je problem uplne iny. Ja si tiez z casu na cas vypocujem kritiku na veci za ktore nemozem, ale tak nebudem sa kvoli tomu rozculovat, co si tym pomozem?
Otvorenie, označenie v nejakom čase, odchod v inom, revízor, neplatný lístok na vine je kto? No predsa vodič. Poznám, zažil som, poučenie je jednoznačné: neotvárať skôr ako (necelú) minútu pred odchodom. Neteší ma to, ale lepšie riešenie nemám.
Na osobné invektívy reagovať nebudem.
Tvoj extrem s Rakuskom, Kava z automatu, vraj "Najvacsia koncentracia najhorsich ludskych vlastnosti v BA", tvoje kecy k clankom a to vobec neratam Bradavicu, ktoru vacsinou pouzivaju zamindrakovany ludia, co sa do Bratislavy nikdy nepozreli alebo sa sem dotrepali z lazov a cakali pecene holuby.
Občas sa prejdem (kúsok) po BA. A o niečo zriedkavejšie (2-3 krát ročne) po bájnej Viedni. Nezaregistroval som žiadny významnejší rozdiel v správaní vodičov voči chodcom. Opačne (chodcov voči vodičom) áno.
Ale možno som len nedával pozor...
Prelúskal som inak D1/3 a nič také som tam nenašiel, že vodič na nástupnej zastávke môže otvoriť beusákom, ale cestujúcim nie, hoci aj v čase do odchodu vozidla z východiskovej zastávky.
A ako pamätníka sa Ťa spýtam, fungovalo to teda rovnako aj počas nočných rozjazdov na SNP?
Mna len zaujimalo ze preco "to tak je", ked to S499 tvrdi. Dalej ako uz podotkol Solider, je kopa prevadzok kde je celkom bezne ze cestujuci su vo vozidle a vodic nie. Nevidim v tom problem, obzvlast ked sa tu ludia radi ohanaju tym ze vodic nie je SBS a problemy vo vozidle podla nich vlastne riesit nema (a v pripade tej stanice casto naozaj nanajvys zavola dispecera).
Ku konkretnemu pripadu hlavnej stanice:
- ak tam uz vodic ma prestavku (mimo tej pred 23:30), tak spravidla je prestoj vyse hodiny, t.j. kludne ju moze cerpat do x:20 (to ma minimalne 50 minut na WC, bufet a podobne)
- ak by sme z nejakeho dovodu preferovali riesenie kedy vodic vo vozidle nie je, mame na stanici armadu dispecerov, ktori tych par minut mozu na vozidla dohliadnut aj sami
Niekde okolo 90-91 kdekto tvrdil, že v bájnom Rakúsku spraví chodec krok do vozovky (na priechode) a autá hneď stoja. Bol som, skúsil som. Nestoja. Trúbia. A búchajú sa do čela a hrozia päsťou. A hlasno kričia. Čo presne, neviem. Ale neznie to vôbec radostne či povzbudivo.
Nuž bájny západ...
Je pravda, že púšťanie ľudí do vozidla MHD pred odchodom je niečo, čo funguje dlhodobo nielen na západ, ale aj na sever, juh a východ od nás, akurát v ex. Československu nie.
Prečo do vlaku....?
Lebo vagón nemá zariadenia na uvedenie celého vlaku do pohybu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk