K2S nemajú čo robiť v špičkách v premávke (okrem liniek 2 a možno 6/7). Prídi sa niekedy ráno previesť z Ružinova v nejakej K2Ske a je jedno či na L8 alebo 9.
Tej L8 na NLS pevne verim odzvoni so supravami/29T a budu K2S. A K2S nemaju co robit na L9 !!! okrem vikendov.
A ten 1linkovy variant si predstavujes teda ako ? Spicka 4minuty a sedlo 6 ?
No skús v nejakom IDS na západ od SK povedať, že je jedno, či idú dva spoje na radiále za sebou alebo v preklade, hneď by ti znížili o polovicu dotáciu.
Tak ako má KV v špičke teraz 2 min a mimo špičky 2,66, môže mať aj Ružinov alebo Rača v špičke 4 min a mimo špičky 6 min. Vzduch netreba voziť.
Jasný dôkaz je napr. L9 do Ružinova mimo špičky K2, krorá ide 5 min po L8. A na L8 29T a ide 3 min po L9 s K2.? ? ?
Jak ze nie je prestupny uzol Safko .... Ved abus 95tku sme nahradili 1+3 , prestupy medzi 4,6 a 1,3 sa obnovia urcite o tom nepochybujem vo vztahu KV vs. Petrzalka alebo Petrzalka vs. Vajnorska . Skoda ze tam nezachovali aj abus otocku pre L78
Tak este rano chodia akotak obe obsadene, ale po rannej spicke by sa dala kludne skratit jedna z nich len do Karlovky . Primarne sak obe dubravske elektricky beru ludi do centra/z centra do uplne inych lokalit, takze je jedno ci idu za sebou alebo v dokonalom preklade. To ze chodia prazdne v spicke nie je problem ze 4,5 idu za sebou ale v ich trasach a otrasnej priemernej rychlosti.
A aj keby bol 1variankovy variant tak v Dubravke je elektricka kazde 4minuty na velky p*d a stale by si mal tie iste akokeby vzkm uplatnene v Dubravke.
1 linkovy variant by navyse potreboval dalsie vzkm kedze KV s 2 linkami ( tunel/ nabrezie) by mala celodenne frekvenciu spojov kazde 2 minuty a dnes je tam 2,66 min priemer.
A kam sa nevieš dostať s MHD? Prestúpiť sa nedá? Tak si spoj v tomto chaotickom linkovaní 6 so 7 a budeš mať priamy spoj od mosta SNP na Obchodnú. Šafko už nie je prestupný uzol, nemusí sa 6 točiť naspäť do KV. V 1- linkovom variante si môžeš spraviť zástavku pre 31,39 rovno pri moste SNP.
Ono aj z pohladu Noveho mosta by som za optimalne povazoval keby sa L8 tocila tak ako aktualne L1, teda okruhom Obchodna - tunel - nabrezie - Jesenskeho - Namestie SNP - Obchodna.
Terminál medzimestskej dopravy pod mostom SNP?? ? ? Všade, kde zastaví nejaký dopravca, je teraz terminál? A čo teda prestup z Blagussu alebo RJ na L80 na Einsteinovej??? Myslím, že je to podstatne rýchlejšie a na jednej hrane na Einsteinovej, ako sa točiť pod SNP a šlapať na L8 na Lajoš Štúr tér a odtiaľ ísť na Obchodnú.
Bývam v KV a stačila by jedna zastávka napr. zatiaľ Jesenského, odkiaľ by šlo niečo častejšie a pravidelne a nie tento nezmysel, kde ide niečo z Jesenského, niečo zo SNP a nepravidelne s tými super prekladmi typu DPB.
2linkový variant nie je to, že idú dve linky naraz (4,5 Dúbravka), alebo bez možnosti prestupu (môžem na niečo prestúpiť, keď chcem ísť z KV na Obchodnú, alebo je jediná možnosť ísť len s linkou 5 ???), čo má v súčasnosti Bratislava. To, čo je teraz v BA, nie je žiadny 2linkový variant, ale len nejaký variant, ktorý tu vznikol znížením počtu liniek na hl.st. - bez prestupov, bez pravidelných odchodov z radiál, s rôznou kapacitou vozidiel pri rovnakom intervale atď...čiže toto celé tu len dokazuje, že 2 linkový variant v BA ani nemôže fungovať.
8 bude ako jediná zabezpečovať nejaké rozumné spojenie Obchodná - ĽŠtúra. Prekvapivo aj v CMO žijú ľudia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto