Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #214387:
Tá meniareň je v Petržalke, takže ide o úplne novú budovu. Nehovorím nič, ak by si to zabudli vymeniť niekde na Februárke.
Reakcia na: Valec #214386:
Jasné, ak je tam len nedávno (opätovne) osadená, tak to je potom lajdáctvo, aké by si snáď ani v DPB a.s. nedovolili... Oh wait
Reakcia na: Rubber38 #214384:
No, ak v roku 2016 vyvesia tabulu so skratkou názvu, ktorý sa používal do roku 1986, tak to tiež o niečom svedčí.
Vie sa uz aspon priblizny termin startu modernizacie karloveskej radialy alebo to je stale hudbou buducnosti?
Reakcia na: anbis #214383:
No tak je tam neaktuálna cedula, do popuku
V DPB pracujú ešte väčší srandisti, ako som si myslel (viď tabuľka) ☺
Reakcia na: Peon #214380:
Nikto nepovedal ze ide nevyhnutne zastavkovy cestovny poriadok 🙂 Ak od odchodu z nastupnej zastavky po prichod do cielovej zastavky je v CP 14 minut, tak jazdna doba podla CP je 14 minut a 15 minutovy listok postacuje.
Reakcia na: Peon #214380:
Platia jazdne doby uvedene v cestovnom poriadku a teda nie ziadne spekulacie, co by bolo keby...
Ja teraz neviem či mám výpadok pamäte, ale nie som si istý ako má cestujúci s JCL správne postupovať pri vozidlách MHD. PP IDS BK B.3.1.2: "Záväzné posúdenie časovej platnosti cestovného lístka vychádza z časových údajov uvedených v cestovnom poriadku."

Jazdné doby uvedené v CP MHD sú maximálne. Cez víkendy a večer sú však kratšie jazdné doby. Príklad: Linka 83 zo zastávky Alexyho na SAV - podľa CP MHD 16 minút.

Cez víkend je to však iba 14 minút (zistené porovnaním odchodov z oboch zastávok aj cez cp.sk). Môže teda v tomto prípade cestujúci použiť 15 minútový lístok a platí mu v tomto prípade aj v prípade meškania počas cesty?
Reakcia na: zakaznik #214363:
Handrové sedadlá plné bacilov nech si láskavo drhne vedenie DPB ktoré si ich dalo ako požiadavku v tendry na nové vozidlá v čase keď ostatné dopravné podniky sa handier zbavujú z hygienických dôvodov a vysokých nákladov na údržbu.
Reakcia na: zakaznik #214375:
Ja si myslím, že s riešeniami spoza klávesnice (vodič budú upratovať vozidlá, dielenskí budú upratovať vozidlá) si začal práve Ty.
Mmch., to, že niektorí (väčšina) dielenskí nemajú pracovné návyky, za to tiež až tak úplne nemôžu len oni - ono keď desiatky rokov dielenskí väčšinu času nič robiť nemohli, lebo nebolo s čím opravovať, tak si na to zvykli. A zamestnávateľ by ich teraz mal privykať na to, aby pracovali ako zámočníci, automechanici, elektrikári a nie na to, aby upratovali vozidlá.
Forma terapie - Ty si nejaký psychológ?
Ja sa v plnom rozsahu (okrem hrúbok) podpisujem pod Petoov návrh, aby každý robil to, čo má v popise práce.
Reakcia na: zakaznik #214375:
A čo takáto možnosť:
Vodiči budu riadiť vozidla
Dielenský pracovníci sa budu starať o technicky stav vozidiel
Upratovači (je jedno či interný alebo externý) budu upratovať
A zodpovedný vedúci budu kontrolovali či si všetci vyššie spomenutý plnia svoje povinnosti tak ako majú.
Nebolo by to omnoho jednoduchšie? Náklady také iste ako teraz lebo podnik už všetkých týchto ludí zamestnáva.
Reakcia na: dyspozytor #214368:
Čo sa týka ZSSK. Ak v rámci obehu existuje prestoj niekoľko desiatok minút a vodič HDV ho má platený, nič čudné na požiadavke aby upratal nevidím. A samozrejme v tomto ohľade treba upraviť aj pracovnú zmluvu.
Reakcia na: S499.1023 #214374:
Dakujem za opytanie, necitim sa byt v slepej ulicke. Nie je vhodne urcovat spravne riesenie spoza klavesnice. Ja by som zvazil (a vyskusal) tie moznosti, ktore som napisal.

Zvonka sa mi zda, ze ti niektori dielenski nemaju pracovne navyky. Mozno by im cistenie pomohlo ako forma terapie. Nasledne by sa mozno aj udrzba zlepsila.
Reakcia na: zakaznik #214373:
Takže by asi bolo vhodnejšie dokopať ich k tomu, aby niečo robili v rámci svojej dielenskej práce a nevymýšľať im všakovaké upratovanie, či nie? Naozaj nechceš túto slepú uličku opustiť bez straty desiatky?
Reakcia na: S499.1023 #214371:
Napisem naopak - ak by dielenski podavali vysoky pracovny vykon, tak by ten vozopark inak vyzeral, nez vyzera.
Ale bola by to narocna uloha, pouzit ich na cistenie vozov. Kedze teraz ani len necistia po sebe odtlacky svojich mastnych paprc.
Reakcia na: 810zssk #214370:
Nie ze nieco, tam nic nesedi. Ale to vieme všetci dobre už dávno (vrátane mesta a DPB). Teraz ide o to, či sa aspoň niečo čiastočne uprace po týchto výmenách na vedúcich postoch, alebo ešte to bude trvať ďalšie 4 roky (prípadne násobky 4och..).
Reakcia na: zakaznik #214369:
Dielenskí zadarmo? A nie za plat dielenského? A myslíš, že dielenskí nemajú čo robiť? Máš pocit, že autobusy DPB sú už v tak dokonalom stave, že dielenských ani netreba?
Ja si myslím, že si sa vybral zlou cestou a teraz ju nechceš opustiť.
Reakcia na: Mike #214366:
Od toho tam ma byt ich nariadeny, ktory ich pracu kontroluje a jej nevykonavanie sankcionuje. Lebo ak mesto narieka ze nema peniaze, ale zaroven veselo plati ludi za nicnerobenie, tak nieco nesedi.
Reakcia na: S499.1023 #214367:
Akceptoval som tvoju namietku, ze preco by to mal robit vodic za vodicsky plat.

Keby to robili dielenski, tak by to robili zadarmo, ale samozrejme nie je ich tolko, aby to robili iba oni.

Ale keby to robili vodici, tak by to pravdepodobne aspon bolo urobene, co je teda zakladny zaujem mna ako cestujuceho.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.