Terminy zaciatku kolaudacie Petrzalskej pomalodrahy podla materialu na najblizsiu KDIS:
"K 31.12.2015 boli vydané oznámenia na začatie nasledujúcich kolaudačných konaní:
Začatie kolaudačného konania 20.01.2016 na objekt:
20-201-00 Starý most
Začatie kolaudačného konania 25.01.2016 na objekty:
10-001-00 Spevnené plochy a úprava parčíka Šafárikovo námestie
10-002-00 Úprava parčíka
10-110-00 Rekonštrukcia komunikácií, Štúrova ulica
10-111-00 Rekonštrukcia komunikácií, uzol Šafárikovo námestie
Začatie kolaudačného konania 27.01.2016 na objekty:
30-110-00 Úprava komunikácií v nadväznosti na estakádu Artmedia
30-114-00 Chodník pre cyklistov v úseku Starý most - Einsteinova
30-202-00 Estakáda Artmedia
30-203-00 Estakáda Einsteinova
30-213-00 Rampa pre cyklistov - zastávka Viedenská
Začatie kolaudačného konania 28.01.2016 na objekty:
30-111-00 Rekonštrukcia komunikácií, uzol križovatky Bosákova -
Jantárová
30-112-00 Chodníky, obratisko električkovej trate
30-113-00 Meniareň Bosákova - spevnené plochy
30-214-00 Lávka pre chodcov – Chorvátske rameno"
Zverejňovať zverejňuje, už aby to tak bolo aj u nás. Pri ôsmich tisíckach busov od desiatky operátorov a desiatok dispečingov to je počin, no Tfl má ešte na mnohom (za tie peniaze) čo robiť. Práve tieto real-time dáta sú v ostrej prevádzke dosť spoľahlivé a nápomocné, ale pri mimoriadnych udalostiach (a zrejme aj mimo nich) je bežné, že dochádza napr. k dvom minútam do odchodu trvajúcim 20 minút (a to nie preto, že by voz trčal v zácpe), alebo virtuálnym spojom, ktoré nikdy neprídu a len zmiznú zo zoznamu. Dosť sa mnohému čudujem a hádam, že to bude mať čo robiť s cestovným poriadkom, prestávkami vodičov a ovládaním palubákov, či admistráciu dispečermi. Vtedy by sa mi radšej hodila informácia o tom, že ten spoj nepôjde..
Nie je irelevantna, ale je rovnako relevantna ako by boli pripadne mapy s polohou vozidla. Akurat ta VZT poskytne pre cestujuceho dolezitejsi udaj - kedy pravdepodobne autobus pride. Namiesto toho kde sa mozno nachadza ak ide priemernou rychlostou a chyta zelenu na semaforoch.
U nas ekvivalent departure prediction (teda udaje na VZT) vychadza z toho ake bolo meskanie na poslednej zastavke z ktorej spoj odisiel. Z toho ziadnu relevantnu mapu polohy vozidiel nespravis, pretoze mas udaje len o meskani pri odchode zo zastavky, nie o tom kde sa to vozidlo nachadza: teda ak sa niekde zdrzi medzi zastavkami, nezistis to. Ak to budes dopocitavat, tak akurat budes zobrazovat nerealne udaje. Cize pre aplikaciu daneho programatora by to bolo uplne nepouzitelne.
Mapu polohy vozidiel ma zmysel robit vtedy, ked vies kde sa tie vozidla nachadzaju, nie ked to hadas na zaklade ciastkovych dat.
Some of the multi-modal core datasets included and available to developers are:
Journey Planning (current and future)
Status (current and future)
Disruptions (current) and Planned works (future)
Arrival/departure predictions (instant and websockets)
Timetables
Embarkation points and facilities
Routes and lines (topology and geographical)
Fares
Additionally, the API supports an extensive places capability for looking up and matching locations by name, postcode etc. It also includes cycle hire data.
Z tvojej formulacie v bode 1 mam pocit ze sa domnievas ze postoj mesta obhajujem. Rad by som ta z tohto omylu vyviedol. Mesto a DPB by ako verejne institucie mali poskytovat maximalny mozny rozsah dat online. Len nevidim dovod posielat niekomu nieco o co neziadal a co sluzi na uplne iny ucel (okrem toho ze to mesto a DPB nemaju).
Nikto netvrdil ze virtualna tabula je jedina uzitocna moznost, ale niektori tvrdili ze GPS poloha je neuzitocna (s cim som nesuhlasil a zdovodnil to nizsie). Nikto sa nevyjadroval ku tvojmu zobrazovaniu tras liniek na mape.
No hento je iba kombinácia zastávkových tabúľ. To by Samovu "dilemu" v #212052 nevyriešilo. Vidíš, GPS poloha sa neposkytuje. A nenašiel som ani GPS polohu vozov MHD na mape Berlína, Paríža či iného západeurópskeho mesta...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
"K 31.12.2015 boli vydané oznámenia na začatie nasledujúcich kolaudačných konaní:
Začatie kolaudačného konania 20.01.2016 na objekt:
20-201-00 Starý most
Začatie kolaudačného konania 25.01.2016 na objekty:
10-001-00 Spevnené plochy a úprava parčíka Šafárikovo námestie
10-002-00 Úprava parčíka
10-110-00 Rekonštrukcia komunikácií, Štúrova ulica
10-111-00 Rekonštrukcia komunikácií, uzol Šafárikovo námestie
Začatie kolaudačného konania 27.01.2016 na objekty:
30-110-00 Úprava komunikácií v nadväznosti na estakádu Artmedia
30-114-00 Chodník pre cyklistov v úseku Starý most - Einsteinova
30-202-00 Estakáda Artmedia
30-203-00 Estakáda Einsteinova
30-213-00 Rampa pre cyklistov - zastávka Viedenská
Začatie kolaudačného konania 28.01.2016 na objekty:
30-111-00 Rekonštrukcia komunikácií, uzol križovatky Bosákova -
Jantárová
30-112-00 Chodníky, obratisko električkovej trate
30-113-00 Meniareň Bosákova - spevnené plochy
30-214-00 Lávka pre chodcov – Chorvátske rameno"