Reakcia na: F_von_Schnitzel #211303:
Nejako mi uchadza pointa. Ak nespolupracuje s DP, ako dokaze odhadovat meskanie? k udajom z GPS bez info od DP pristup nema. Ci v kazdom spoji sa vezie "spion" a online zadava ako ide ten ktory voz? Podla toho....ehm..propagacneho lacneho videa zo zastavky ekonomicka univerzita (ktorej studentmi budu asi aj autori) to hovori, ze vlastne ten system budu ludia odcheckovat sami. Teda, system vytaha udaje z CP (medzizastavkove casy), a nasledne kto pristupi, potvrdi nastupenie (sytsem si stiahne udaj - je na danej zastavke, prirata +min na dalsiu zastavku, a oznami za kolko cca pride. Problem...ak linka pojde prazdna alebo bez tychto ludi, smola, sytsem fungovat nebude. Takze?
Stale, jedina relevantna informacia o polohe je udaj z GPS signalu vozidiel. A teda je nutne spolupracovat s DP....
Peon
"4. Predaj cestovných lístkov uvedených v článku 2.3. je zabezpečený u vodiča. Do konca novembra 2015 platia na linke č. 801 Bratislava Rajka, Rajka – Bratislava aj lístky na prihraničnú dopravu linky Bratislava - Hainburg, Hainburg – Bratislava č. 901, ktoré je možné zakúpiť aj v automatoch pod mostom SNP a na zastávke Einsteinova smer Hainburg aj v predajniach dopravcu.
5. Na území Slovenskej republiky sa predávajú cestovné lístky v mene EUR a na území Maďarskej republiky v mene HUF.
6. Cestovné lístky platné na medzinárodnú prepravu linkou č. 801 sú zároveň platnými cestovnými lístkami aj pre linky MHD č. 90,91,191 do konca novembra 2015."
V bode 5 medzi riadkami píšu, že predaj CL v Rajke v EUR je neoficiálny? A v bode 6 fakt nechápem ako je možné, že CL z komerčnej linky platí aj na dotovaných linkách...