Hej lidi, niektoré autobusy Slovak Lines jazdia po ceste v úseku "Láb - Jakubov" od decembra 2014? Tá cesta je dosť málo frekventovaná, po oboch stranách sú ihličnaté stromy, ale je to "samá jama".
Viem, že keď cestujem z regiónu do BA s mojim PCL pre 100+101, tak v autobuse Slovak Lines si musím kúpiť PCL až do zastávky kde budem vystupovať (teda nie iba po prvú zastávku v BA ak budem chcieť ísť ďalej).
Ja som sa dnes nevedel rozhodnúť či mi bude výhodnejšie vystúpiť v Lamači a prejsť pešo alebo ísť až na Patrónku. Tak som si kúpil lístok až po Patrónku. Na ŽST Lamač vodič zastavil, ale neotvoril dvere a začal sa rozbiehať. Ja som bol pripravený pri druhých dverách. Tak som povedal, že vystupujem a zazvonil som. Tak mi zastavil tesne za zastávkou a pýta sa ma: "Pokiaľ máte lístoček"? Povedal som, že po Patrónku, ale chcem vystúpiť už tu. Tak mi teda otvoril dvere a ja som mu poďakvoal.
Viem, že vďaka evidencii každého cestujúceho čo si presadili ľudia zo Slovak Lines sa vodičovi v strojčeku nezobrazoval nikto kto by chcel vystúpiť na zastávke ŽST Lamač. Vy máte s týmto aké skúsenosti?
Iž ti to tu niekto vysvetloval že to je kokocina trepať prakticky do centra mesta autobusy z maďarskej a rakúskej strany keď už teraz je ten tvoj staničný úzol zadrbkaný až až,ta ňe?
Tie cyklocesty tam pri zastavkach MHD su ale fakt najvyssia drzost. ? ? ☠ ? Tiez je nadherne z k nastupisku liniek ktore tam maju obratisko vobec nevedie priamy vychod, ale treba ist niekam za roh. Na nejaku priestorovu rezervu pre elektricku sa samozrejme nemyslelo (to by nebol HB Reavis resp. klasicky slovensky odrb-veloper)...
Co sa tyka dalsieho nakupneho centra: Uz pred vybudovanym tohto by som dal zakaz budovat nakupne centra v Autoslave najblizsich 20 rokov (jedine mozno tam, kde naozaj vobec nic neni). Mne sice nevadi, ked si henta sedlac bude brat navzajom zakaznikov, ale co mi vadi, ze tato presytenost nakupnych domov vedie k vymretiu centra mesta. Ked to takto bude pokracovat, tak vsetci budu na kavicke sediet v OC-dopln meno a v centre mesta sa budu pohybovat turisti a bezdaci...
Pretože "blizkosti centra mesta s napojenim na nosny system elektriciek a v kratkej dostupnosti Hlavnej Stanice a Letiska" ma napadlo Trnavské Mýto a rozhodne nie aktuálna poloha ASMN.
Ty si mi už minule chcel vysvetľovať čosi úplne jasné, že?
O Trnavskom m.sa dávnejšie hovorilo že tam bude nová vlaková stanica ale potom sa zistilo že tam je nejaký cintorín a ten nemôžu rozkopať.
Na novej AS musia byť aj obchody reštaurácie to je predsa prirodzené pre čakajúcich kto by sa s nich trepal do Eurovea.
Trnavske myto vyzera dobre, ale len na papieri. Primestske busy do centra vyhladovo tahat nechceme. Dialkove zas vacsinou lezu na dialnicu. Na vychod SR to je este relativne OK aj z Trnka, ale na AT a HU (a mozno aj CR) by bol vyjazd z Trnka uplne hrozny.
Tak urcite by to bolo super na Trnavskom myte ? A kebyze sa 96 potiahne cez Apollo a (pozor Soto-stupidny-navrh) okolo ASMN cez Karadzicovu a Landererovu /moznou vyhodou by bolo obchadzka zapchy na pristavnom/ tak by vznikli obe spojenia ?
Mesto, ktoré by sa všemožne usilovalo ťahať smradobusy takmer do historického centra som nevidel. Ale rovnako som ešte nevidel mesto, ktoré by chcelo integrovať autobusovú stanicu s parkom ?
Načo nám bude ďalšie nákupné centrum ani nie kilometer od Eurovey? Radšej mohli vymyslieť nejakú jednoduchšiu stanicu, kde by bolo viac zelene a nejaké miesta na oddych.
Zas prestupny uzol v blizkosti centra mesta s napojenim na nosny system elektriciek a v kratkej dostupnosti Hlavnej Stanice a Letiska nie je zle riesenie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023