Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #211155:
otázne je, do akej miery je projekt autobusovej stanice udržateľná investícia. Nosnou má byť predsa na území mesta koľajová doprava ?
Reakcia na: Petto #211156:
Kebyze ma HBR trosku predstavivosti a planovania do buducnosti, tak by tam pripravili/ponechali miesto na podzemnu stanicu elektricky tak ako Eurovea urobila stanicu metra ?
Reakcia na: MatejBA #211155:
V case spicky je to tam kolaps a to este ked postavia 2.najvacsie OC - uff ?
Reakcia na: Ike #211153:
Tak pre mna za mna nech tam je aj trhovisko ala mileticka, aj to by vypadalo lepsie ako to, co tam je teraz ?

Zaklad je, aby to naozaj postavili a aby to neskoncilo ako Hlavna Stanica (ktora ma byt do roku mozno az nikdy)
Reakcia na: Ike #211153:
Nech si stavajú za svoje, čo chcú, hoci netuším, kto tam môže ešte potrebovať ďalšie obchodné a administratívne centrum. Len aby to nedopadlo ako Yossarianovo nákupné centrum a nemali sme na x rokov ďalší Atómový dóm.
Reakcia na: MatejBA #211152:
BA sa docka noveho obchodneho centra, v ktorej bude cast garazi vyclenena pre autobusy ?
Reakcia na: djmetla #211133:
Ja by som ťa poslal bez magnetiek proti naloženej Tatre, aby si prestal splietať momotiny typu "bude viac úrazov kôli brzdeniu ako ktomu čomu vodič zabránil".
Reakcia na: luky133 #211137:
Niečo je fajn, a niečo z toho katastrofa ?
fanatikmhd:
S akou ďalšou hodnotnou teóriou na nás vyrukuješ? Napríklad ako sa jazdí s T3 "na baterky cez tlačítko PMS"? A čo takto založiť webstránku pre výučbu alternatívnych spôsobov kuplovania? Také tu ešte nebolo... Však skús niečo originálne, potom môžeš požiadať aj o dotáciu v Audiovizuálnom fonde SR, podmienkou je poskytnúť práva pre RTVS.
https://www.youtube.com/watch?v=3Hn3cU_Cee4

Niečo pre fanatikmhd, určite nás presvedčí o tom, že aj mašina s elektrickým prenosom výkonu sa dá roztlačiť, predsa videl na Tyrúre.com ...
Reakcia na: fanatikmhd #211136:
I ked nebude aktivna 600V informacia, 24V bude.

Čo to splietaš za nezmysly? Aká 600 V informácia? Aká 24 V informácia? Toto máš odkiaľ? Kurňa, čo sa Strakoš vrátil do Autoškoly pateórie prednášať? Alebo stressman Šulek? Kam chodíš na takéto nezmysly? Na toaletu alebo na nespláchnutý hajzel? Ďalší konštruktér a technológ v jednej osobe?
Reakcia na: fanatikmhd #211135:
EDB-čka brzdí na bezpečák aj v klasickej T3, T3 CS, T3SU, T3SUCS s výzbrojou TR37 a jej klomni TR37-10m. Akurát ešte bratyslawskie natwrdlye ynštruktori tramwajowe na to neprišli.
Podmienkou je parkovacia poloha brzdovej šlapky radiča pred alebo v čase vymáčkutia BSP.
Reakcia na: S499.1023 #211131:
Čo ja viem? Na vyhodenie peňazí? Aby bola drahšia oprava po prípadnom vykoľajení? Netuším. Jedinú výhodu v tom vidím takú, že prípadný prebiehač medzivozový ti nevy-/neroz-šklbne kábel VNR. Osobne sa mi to stalo 3x. Ja len, že už tam fyzicky je namontované ESW. Rýdzo informatívne. Len som zvedavý, ako ten mačkopes bude vyzerať opticky v súprave. Vpredu T3AS s kotasími čelami, vzadu T3Mod s klasickými a nahranato vystúpeným predným transparentom a lá T2... A ešte som zvedavý, kto to vzájomne zladí, keďže kedysi to nemalo rovnako výkonné trakčáky. Už si nepamätám kde boli aké, ale jeden zázrak mal 4 x 75 kW a druhý 4 x 90 kW. Či sa to medzičasom remotorizovalo neviem, viem len, že ako tramvaj sa to začalo chovať až potom, čo tam do regulátorov Kremienok nahral vlastné rampy. Teoreticky by to šlo aj obmedziť na výkone na jednom z regulátorov, ale netuším, aký je tam riadiaci protokol, komunikačný protokol, regulácia siloviny (frekvenčná? prúdovo-frekvenčná?)...
Reakcia na: Peon #211141:
SMS listok nie je predmetom PP IDS BK, kedze ide o cestovny listok DPB. Cena sa nemenila.
Reakcia na: Peon #211140:
Zmena suvisi so zavedenim JCL IDS BK, ktore vydava aj SL a to z rovnakych zariadeni. Preto bola potrebna zmena papiera - oznacovat tie stare SL listky by bolo znacne problematicke.
Reakcia na: fanatikmhd #211136:
Ak si nepochopil otázku, tak sa zamysli nad cenou páru SchaKu versus dvoch párov Hartingov a kusu kábla.
To naozaj SMS lístok na 24 hodín stojí naďalej až 4,50 €? http://www.dpb.sk/pre-cestujucich/listok-cez-sms/ V PP IDS BK (resp. Cenníku tam) ho nevidím.
Zaujalo ma, že Slovak Lines na ASMN tlačí doklad o kúpe PCL na tvrdšom papieri. To od 1. 11. 2015? To aj DPB? Tieto doklady sa (čo si pamätám) tlačili na bežné papiere aké používajú vodiči Slovak Lines pri jednorazových lístkoch.
je to normalne ? ked bus začina od stupava,aut.st. cez Marianku do BA dnes 18,30 mal ist a šiel o 18,48

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.