Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Keďže som dnes nebol v Bratislave - vedel by mi prosím niekto stručne popísať situáciu na linkách v okolí väčších cintorínov? Resp. či to všetky linky kapacitne zvládali? Pretože pri niektorých smeroch tu panovali pochybnosti (39 smer Slávičie údolie), pri niektorých, najmä tých neposilnených, mám zas pochybnosti ja (T-Busy k Cintorínu Vrakuňa, najmä ich (ne)preplnenosť na začiatkoch trás v centre smerom do Vrakune, kde teda na rozdiel od napr. 39, či X38 brali navyše aj slušné balíky "bežných" cestujúcich s destináciou mimo Cintorín. Ďalej napr. L50). Vďaka
Reakcia na: Peon #210681:
vďaka za vysvetlenie.?
Reakcia na: CraneMan #210690:
Osobne sa mi nemaci dizajn cela na tych Skodovkach. Ovela viac by sa mi pacilo nieco podobne ako Flexity z Toronta...

https://www.flickr.com/photos/100607361@N06/sets/72157638006591986/
Reakcia na: ratataj #210695:
teda T3P samozrejme, nejako mi tam to G samo skocilo ....
Reakcia na: 4004 #210687:
co mam ako vodic vyskusane, tak u K2G aT3G nie. problemy su s K2S a T3S, koli "uzasnemu" celu od kotasa , hlavne prava strana je "uzasna" ....
Reakcia na: CraneMan #210693:
Cize podla teba je toto http://goo.gl/5B4iis ci http://goo.gl/9czuId rovnako zle ako toto http://goo.gl/LeQycO ?
Reakcia na: medzernik #210692:
Usporiadanie sedadiel je riešené hrozne, podobne ako u autobusov SOR, vadí mi aj nedostatok miesta na nohy keď sa sedí hneď za kĺbom... Ostatok už sú len detaily, ale tie sedadlá ma teda dojali hneď ako som sa prvýkrát v nej viezol.
Reakcia na: CraneMan #210690:
Čo je na nej na zaplakanie? Na tratiach s týmto stavom aké tu sú, to jazdí fantasticky. Motory to má silné, dizajn je super (to už je ale subjektívna vec, na druhú stranu si myslím že je o míle ďalej ako 15T), klimatizácia... V čom sú také zlé?
Reakcia na: CraneMan #210690:
ForCity je taký malý zázrak. Pekná, funkčná a moderná električka v uliciach BA. Jej chybou je to, že je to jediný takmer bezchybný projekt.
Reakcia na: JamaVOku #210689:
Pri Forcity je dobrý jedine dizajn, nízkopodlažnosť a priestranná kabína pre vodiča, ostatok je na zaplakanie...
Reakcia na: 4004 #210687:
Ani ne, o dost horsie je to pri ForCity.
Reakcia na: Peon #210686:
Už odpísali z infocentra DPB:

"Dobrý deň,

od 09.11.2015 končí bezplatná preprava cestujúcich (Zlatá Jánskeho plakety), v tento deň už musíte mať cestovný lístok alebo PCL.

S pozdravom infocentrum"
Reakcia na: Peon #210679:
Tak ma to nahnevalo, že som z ocovej emailovej adresy napísal otázku ako to teda je na nasledujúce miesta. Som zvedavý či odvšadiaľ príde rovnaká odpoveď ALEBO či bude platiť staré známe "Koľko právnikov, toľko právnych názorov." ? Chcem to mať oficiálne potvrdené z viacerých zdrojov, aby sa predišlo pochybnostiam, lebo považujem to za právne nejednoznačné.
- Infolinka (DPB)
- Odbor tarifných služieb (DPB)
- Oddelenie prepravnej kontroly (DPB) - pýtam sa aj na postup revízorov
- Sekcia právnych činností (Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy)
- Referát verejnej dopravy (Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy)

Nenašiel som kontakt na právne oddelenie DPB. Na základe odpovedí zvažujem prípadné kontaktovanie ombudsmanky DPB.
Reakcia na: jantar68 #210680:
Kto my? My tu bežní ľudia diskutujúci o doprave sme nič neskomplikovali 😉
Reakcia na: Peon #210683:
Parada, vdaka za postnutie 🙂
Reakcia na: Peon #210681:
Ešte doplním, že spomínané okienka Dopravné karty na Autobusovej stanici Mlynské nivy majú otváracie hodiny od pondelka do piatka od 06:30 h do 18:30 h. Mimoriadne otvorené budú v nedeľu 1. 11. 2015 v rovnakom čase.
Reakcia na: jantar68 #210680:
SeniorPas nie je karta. To je iba predplatný cestovný lístok (PCL) elektronicky umiestnený na bezkontaktnej čipovej karte. Zaplatíte za neho 0 €, čiže nič nezaplatíte.

Takže dôchodca nad 70 si v období od 1. 11. 2015 do 31. 12. 2015 potrebuje vybaviť bezkontaktnú čipovú kartu. Odporúčam na Autobusovej stanici Mlynské nivy na prízemí v predajnom mieste Slovak Lines (pokladne 1 a 2), lebo tam to vyjde najlacnejšie (3 €) a zároveň tam človeka aj odfotia, takže nemusí si inde / inak zháňať a platiť fotku v požadovanom formáte. Platnosť karty je 5 rokov. Takže jediné čo budete musieť zaplatiť je tá bezkontaktná čipová karta.

Ten SeniorPas si potom bude potrebné každých 365 dní predlžovať (na ďalších 365 dní). To bude možné v predajných miestach Slovak Lines, DPB aj ZSSK a snáď aj cez internet.

UPOZORNENIE: Toto je nezávislá internetová stránka kde píšu ľudia, ktorí sa vo voľnom čase zaujímajú o verejnú hromadnú dopravu. Takže my sme nič starým ľuďom neskomplikovali...

Vysvetlím však prečo to kompetentní takto vymysleli: Dopravcovia aj objednávatelia dopravy (výkonov vo verejnom záujme) chcú mať prehľad koľko dôchodcov nad 70 rokov pravidelne cestuje MHD, prímestskými autobusmi Slovak Lines a vlakmi Železničnej spoločnosti Slovensko na území Bratislavského kraja. A prsty v tom majú aj právnici, lebo občiansky preukaz nie je cestovný doklad.

Snáď vás však poteší aspoň to, že kým teraz na občiansky preukaz môžu dôchodcovia nad 70 rokov cestovať bezplatne iba v bratislavskej MHD, tak s PCL SeniorPas budú môcť cestovať v celom Bratislavskom kraji vo vlakoch aj v autobusoch Slovak Lines.

Takže bratislavskí dôchodcovia nad 70 rokov ktorí ešte vládzu budú môcť bezplatne cestovať na výlet napr. na Pezinskú Babu, Zochovu chatu, k hradu Červený kameň... Najviac na tom získajú dôchodcovia nad 70 rokov napr. z Modry, ktorí pravidelne dochádzajú do Bratislavy k lekárom či za vnúčatami. Tam totiž nejazdia tzv. "bezplatné Ficove vlaky". Budú môcť cestovať bezplatne neobmedzene.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.