Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: roman2 #206371:
Tedomy pôjdu preč, bude končiť ich prenájom myslím v 2017.
Reakcia na: Jezo #206370:
Ja len nerozumiem jednej veci,prečo mesto a DPB upustilo od myšlienky kupovať vozidlá s CNG keď je to ekologickejšie ako nafťáky.Na toto by dostali aj dotáciu od EU a možno by sme tu mali eventuálne klbove MANy.Citaro a časom možno aj klbovy Urbanway s CNG,prípadne čokoľvek iné jak SOR pomsty ? dožívajú Karosy,Solarisy majú tiež svoj vek no a keď skončí táto generácia tak jediné CNG busy zostanú len Tedomy a krátke Citaro...
Reakcia na: Petto #206365:
Co si spominam tak podmienky boli aby vyhralo to co aktualne padlo vedeniu do oka (ci do vacku) - Solarisy, Mercedesy, SORy.
Reakcia na: Ámos #206367:
"aby sa zapchala huba" kritikom,ze sa nekupuju len SORy ?

ADD2 Siemens + SOR... Boh ochranuj AutoSlavu
Reakcia na: Petto #206357:
A čo si už Nesrovnal rozmyslel výberové konania na šéfov mestských podnikov? A ak rozmyslel, tak nechce si tam dať nejakých svojich ľudí z exSDKU?
Reakcia na: Petto #206365:
a nevyhrava len SOR. Predsa tento rok prisli aj Soplarisy aj Urbanvajcia
Reakcia na: Petto #206365:
ok, ale o tom to prave je. Siemens to dokaze narvat aj do SORu ?
Reakcia na: Ámos #206363:
Nie si tu novy, ked sa zamyslis ake boli podmienky vsetkych "gumokolnych tendrov" co ti napadne ? ?
Reakcia na: Petto #206353:
Preco? Aspon som zacal setrit na auto a ak nasadia 30TeRiGa na L33, tak to ani nove elektricky nezachrania a budem si spokojne gumokolovat po Bratislave 🙂
Reakcia na: Petto #206362:
alebo http://www.siemens.com/innovation/en/news/2013/e_inno_1308_2.htm
tam je dojazd 150km

preco by to nepreslo?
Dnes by sa podnik mohol uchadzat o fondy pre vymenu busov prave za take, ako jazdia vo Viedni pre linky 61 a 63. Mohol by si tak cez fondy poriesit 20 busov, kedze inak sa na nakup autobusov ziskat nedaju. Siemens deklaruje, ze system je schopny namontovat do akehokolvek autobusu akejkolvek dlzky.
Reakcia na: Ámos #206360:
Ja som tiez za baterie, ale dnes ti to neprejde
Reakcia na: Ámos #206360:
hej hej a do 5 rokov sa to rozpadne, nevadi ze sa busy nie, trofle sa urcite ano.
Reakcia na: Petto #206357:
Aj keby naco by to bolo dobre? Dnes trofle s bateriovym pohonom maju sice mensi dojazd, no pre podmienky Bratislavy a na co by sa vyuzival uplne staci.
Naco tankovat a palit naftu, ked moze voz dobijat z dratov...
Reakcia na: Petto #206357:
Ked uz nic ine, tak MOR porazi konkurenciu cenou (šak taky lowcost ani nemoze stat vela na vyrobu...) ?
Reakcia na: Petto #206357:
Dvojnásobný optimista v jednom príspevku. ?
Reakcia na: Ámos #206355:
Ak je pravda,ze Delfin ide prec v juni, tak mozno sa zada do podmienok noveho tendra na klbaky tbus s pomocnym pohonom aj daco ine ako to co sa da napchat do SkodoSORu.
Reakcia na: Ike #206351:
Akekolvek nasadenie 30trDG na linku mimo dratov je FAIL , take tu uz raz bolo a vieme ako to dopadlo.
Reakcia na: luky133 #206350:
tak dufam, ze miesto APU sa rozhodnu pre baterie.
Reakcia na: JamaVOku #206348:
skoda, ze sa to teda nevyuziva aj na bus v style:
priorita 1 elektricka
priorita 2 bus
pokracovanie cyklu
Reakcia na: MatejBA #206347:
Len ten smail si moc netrafil ? . "Parne duobusy" to maju uz zratane pravdepodobne , ale coskorovide von 6701 . V sucasnosti je 6703 setrena jedina 25tr na spicku

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.