Ja len nerozumiem jednej veci,prečo mesto a DPB upustilo od myšlienky kupovať vozidlá s CNG keď je to ekologickejšie ako nafťáky.Na toto by dostali aj dotáciu od EU a možno by sme tu mali eventuálne klbove MANy.Citaro a časom možno aj klbovy Urbanway s CNG,prípadne čokoľvek iné jak SOR pomsty ? dožívajú Karosy,Solarisy majú tiež svoj vek no a keď skončí táto generácia tak jediné CNG busy zostanú len Tedomy a krátke Citaro...
Preco? Aspon som zacal setrit na auto a ak nasadia 30TeRiGa na L33, tak to ani nove elektricky nezachrania a budem si spokojne gumokolovat po Bratislave
preco by to nepreslo?
Dnes by sa podnik mohol uchadzat o fondy pre vymenu busov prave za take, ako jazdia vo Viedni pre linky 61 a 63. Mohol by si tak cez fondy poriesit 20 busov, kedze inak sa na nakup autobusov ziskat nedaju. Siemens deklaruje, ze system je schopny namontovat do akehokolvek autobusu akejkolvek dlzky.
Aj keby naco by to bolo dobre? Dnes trofle s bateriovym pohonom maju sice mensi dojazd, no pre podmienky Bratislavy a na co by sa vyuzival uplne staci.
Naco tankovat a palit naftu, ked moze voz dobijat z dratov...
Ak je pravda,ze Delfin ide prec v juni, tak mozno sa zada do podmienok noveho tendra na klbaky tbus s pomocnym pohonom aj daco ine ako to co sa da napchat do SkodoSORu.
Len ten smail si moc netrafil ? . "Parne duobusy" to maju uz zratane pravdepodobne , ale coskorovide von 6701 . V sucasnosti je 6703 setrena jedina 25tr na spicku
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos