Info priamo z vnutra podniku: 30T ma zacat jazdu s cestujucimy na prelome Marca/Aprila, respektive posledny tyzden marec a prvy tyzden April, aletento datum je uz pre vestky 30T, cize jazda s cestujucimy 7501 zacne kazdu chvilu
7501 som mal moznost pozriet si konecne z blizka na Vazovovej. Cez vyhybku isla jedna basen ?
od bombardieru to nemalo daleko...
Vnutri boli naukladane kolajnice, takze hadam jazdy so zivym nakladom budu coskoro.
Na tomto sa s tebou nezhodnem. L58 vozí aj v špičke max.3 osoby v relácii N.Mesto Mierová kolónia. preto bola ešte viac obmedzená.
To skôr spojiť L57 s L58 ako to tu už bolo spomínané.
L51 spája prestupné body z Nobelovej na L50,98 a električky. Cez týždeň školy na Riazanskej,Odborárskej. Polikliniku Tehelná pre N.Mesto. V rannej špičke by sa hodil aj lepší int.
Ja som dlhodobym zastancom spojenej 51+58 aspon pocas vikendov (obsluha vsetkych oblasti, ktore ju potrebuju ale nic ine tam nejazdi, t.j. Nobelova, Mierova kolonia..) a inych okrajovych casov. Pocas pracovnych dni dajme tomu od 6tej do 18tej nech kludne jazdi 51 ako je a v tom case by ta spojena linka jazdila niekam po Magnetovu (alebo by v tom case jazdila sucasna 58). 51ka mi ale pride ako velmi nadstandardna linka, ktora zbytocne dupluje obsluhu.
Aj to je samozrejme jedno z riešení, ale v každom prípade si myslím, že by sa s L58 malo niečo spraviť. A čo sa týka Technickej, je tam po doprave taký dopyt, že všetci ju chcete zachovať? Je síce pravda, že iná zastávka tam nie je široko ďaleko - toto by sa možno dalo vyriešiť ďalšou zastávkou pre L63, 96 na Galvaniho medzi Starou Ivánskou a Voz. Trnávkou.
z clanku - Magistrát uvažuje o nižšej dotácii pre Dopravný podnik, čo môže viesť k rušeniu spojov a rovnako menej peňazí do opráv ciest, čo považujeme za neprípustné. Naopak, bežné výdavky úradu narástli. Takto postavený rozpočet určite nie je v prospech obyvateľov a budeme žiadať jeho úpravy.
Cena vozidiel má byť predsa zohľadnená v odpisoch a tie v celkových nákladoch na výkon... nN základe disponibilných prostriedkov si následne HMB objedná príslušný rozsah výkonov.
Jediné, čo by mohlo byť pomimo sú náklady na údržbu dráhy (ak nie sú celkovo zohľadnené v cene výkonu), lebo tá patrí mestu.
Tak to funguje všade, len v BA si DPB vykazuje splátky za lízing/úvery vozidiel osobitne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk