V najdôležitejších časoch ráno 5:00 v pracovné dni a 7:00,9:00, 15:00,17:00 volné dni nechodí autobus 801 z Rajky do Bratislavy, nehovoriac 18:00 a 20:00. Od SND o 18:25 bohužiaľ autobus nechodí, manželka musela včera 25.2.2015 z Bratislavy cestovať až o 19:25 Nové SND, došlo na zastávke Slnečnice k poruche autobusu.
Musel som ísť pre ňu autom lebo ďalší spoj mal ísť podľa cestovného poriadku až 21:35? Akým spôsobom sa riešite výpadok takého spoja, pošlete náhradný bus, prípadne kde a akým spôsobom máme žiadať náhradu škody?
mesto je 100% akcionar a tak musi a mal by kryt akukolvek stratu DPB. Je jedno ci nieco dodal alebo nie, kedze vysledok hospodarenia bol aj po nedodani casti objednanych sluzieb.
Tak ta signalizacia v 31tr keby aspon na polovicu alebo tristvrku z tej hlasitosti islo akusticke hlasenie zastavok tak mozno by to aj bolo ako v 15TrM. Ta signalizacia dveri v 31Tr je priserne silna to uznavam.
Ja stale tvrdim ze to akusticke hlasenie zastavok musi byt nastavitelne na viac tonin. A mam pocit ze DPB vyuziva zrovna tu najslabsiu. Keby bolo to akusticke hlasenie v soroch aj busoch a Tbusoch aspon take ako v urbanoch tak by to bolo podla mna uuplne fajn. A vobec by som neriesil delenie spicka alebo mimospicka.
Mna by zaujimalo na kolko z tych 16 milionov ma DPB realne narok - inak povedane, o kolko by sa znizil ak by DPB mestu nefakturoval to co nikdy nedodal.
Dnes som bol náhodou v Petržalke avšimol som si, že základ obratiska je rozbombardovaný a vyzerá to že nakoniec bude predsa len čisto výhybka
následne som si prvýkrát užil jazdu novým sorom konkrétne 4251 ako interiér pohode len nedalo by sa troška nejako dať nastaviť tie reproduktory žehlasnejšie počas spičky a mimo špičky tichšie?.. bus bol natrieskanýa nebolo dobre počuť zastávky :d jediné čo mi vadilo bol ten smrad od novoty tie plasty
Toto by tiez vobec nebolo zle riesenie len je otazne ci by SU stacil na 196 napriklad ja co chodim spojo m 7:29 z Hraničnej-OC Retro tak je dosť natrieskana aj Karosa kolko razy a to DPB rad posiela na tento spoj kolko krat kinderka. Ale zase SU su dost priestranne a myslim si ze by boli zriedka teda napratane tak ze by bol problem nastupit lebo predsa je len problem porovnat SU na 96 ako je plny a na 196. Ale Petto to tiez pekne napisal aj tak by bolo dobre rozhodene.
Áha, no aspoňže tak, keď som čítaval a počúval o znižovaní prémií za nadspotrebu - pre klímu (a zimné bufíkovanie tiež niečo zožerie), tak mi vlasy dopkom stávali, zároveň verím, že zlodejiny nafty sú tiež minulosťou, no snáď to nezakríknem ?
Neviem či 415/35 považuješ za najstaršie skrz generálky vrakos.. A ako som pozrel do katalógu, tak nafta už v premávke nie je ani jedna..
Osobne by som navrhol na 96 a SU dať na 196, pretože 96 si zaslúži kĺby viac ako 196. Otázne je ale, že či je pri blbom usporiadaní interiéru NB 18 nejaký výrazný rozdiel v kapacite oproti SU.
na vsetky na ktore su aj dnes vypravovane klbove vozidla
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
civoklap
Musel som ísť pre ňu autom lebo ďalší spoj mal ísť podľa cestovného poriadku až 21:35? Akým spôsobom sa riešite výpadok takého spoja, pošlete náhradný bus, prípadne kde a akým spôsobom máme žiadať náhradu škody?