COLOR>
O tom, ze na linke 7 jazdia T6A5-ky sa tu uz myslim pisalo. Takisto cez vikendy sa nasadzuju na linku 5 vozy K2 aby usetrili vozokilometre. Totizto, kilometre sa pocitaju tak ze suprava sa bere ako dve eliny samostatne. Takze sedmicka ma kratsiu trasu, preto su tam T6A5 a na jedenastke su zase K2(S), lebo ma dlhu trasu...
Tie transparenty na 7104 maju este slabsie LEDky. 7107 a vyssie maju svietivejsie LEDky, ale takisto tam maju tie zelene terciky (LED su iba ako osvetlenie). Inac konstrukciu transparentov, typy a pod. si mozes pozriet na www.buse.cz
Sufus>
Elektricky u nas zvyknu cuvat vecsinou len vo vozovni na kratkej vzdialenosti, alebo vynimocne ked sa nieco stane a treba niekam nacuvat (napr. ked sa pokazi voz a pri kuplovani dalsim vozom zlomia zadne spriahadlo, kedze ten pokazeny zabudnu odbrzdit :-)))))) )
O tom, ze na linke 7 jazdia T6A5-ky sa tu uz myslim pisalo. Takisto cez vikendy sa nasadzuju na linku 5 vozy K2 aby usetrili vozokilometre. Totizto, kilometre sa pocitaju tak ze suprava sa bere ako dve eliny samostatne. Takze sedmicka ma kratsiu trasu, preto su tam T6A5 a na jedenastke su zase K2(S), lebo ma dlhu trasu...
Tie transparenty na 7104 maju este slabsie LEDky. 7107 a vyssie maju svietivejsie LEDky, ale takisto tam maju tie zelene terciky (LED su iba ako osvetlenie). Inac konstrukciu transparentov, typy a pod. si mozes pozriet na www.buse.cz
Sufus>
Elektricky u nas zvyknu cuvat vecsinou len vo vozovni na kratkej vzdialenosti, alebo vynimocne ked sa nieco stane a treba niekam nacuvat (napr. ked sa pokazi voz a pri kuplovani dalsim vozom zlomia zadne spriahadlo, kedze ten pokazeny zabudnu odbrzdit :-)))))) )
d3k0
- Samozrejme mi je jasné, že ak by sa v BA financovalo čosi ako metro, ostatné regióny by frfľali. Ale treba si uvedomiť, že zatiaľ čo v BA sa produkuje 30% HDP, z rozpočtu dostáva len okolo 3%, takže nech sa to ostatným páči alebo nie, väčšina daní vybraných v BA ide do iných regiónov.
- BS 170 u nás? Hahaha :)))
- Čo sú to v Prešove za transparenty? Zaujímavé, ale možno lepšie ako tie izraelské, čo boli na Tam-Busoch. Už nie je funkčný ani jeden...
- Sufus, prosím ťa, ty si myslíš, že tu niekomu ide o estetiku? Tu ide všetkým len o peniaze. Veď aj teraz - všetky autobusy sú také špinavé, že zvnútra ani nie je vidieť cez okno von. Ale my tu čakáme, až prestane mrholiť, pretože keby sme umyli autobusy teraz, bolo by to neekonomické...
- O stanici filiálka by sa dalo debatovať dlhšie. Je v tom zamotanej toľko politiky, až to pekné nie je. Keď sa uvažovalo o prepojení Vajnorskej a Račianskej ulice električkami cez Riazanskú, nemohlo sa to spraviť, lebo sa vraj mala elektrifikovať trať na Filiálku, kde mala byť koncová stanica. Vtedy sa to hodilo. A teraz sa nevie mesto (resp. Nové mesto) dohodnúť so ŽSR, či by tam bolo lepšie urobiť stanicu alebo mrakodrapy. Hlavne, že to celé oplotili betónovým múrom a kradne sa tam jedna radosť, o bezdomovcoch a drogových dealeroch nehovoriac.
- Tam, kde dnes stojí veľká VÚBka sa rátalo so stanicou metra. Postupne si zastaváme celé mesto, a potom začneme rozmýšľať, prečo sa na nejakú ulicu nezmestí električka, alebo prečo máme málo zelene. Prípadne si zrušíme typické bratislavské výhľady ako napríklad na Slavíne... Ale to už odbieham od dopravy...