Toto je už asi posledný príspevok k môjmu pravdivému príbehu ako mi DPB stále nevrátil výdavok z automatu pri kúpe lístka, ktorý mi automat nevydal. Keďže po mojej osobnej návšteve ani po dvoch týždňoch nesplnili čo sľúbili (že mi to pošlú na môj bankový účet), napísal som 16. 6. 2013 e-mail na automaty@dpb.sk a v kópii na ots@dpb.sk a mincovna@dpb.sk - aby bola vyššia šanca, že si to niekto prečíta...
Už je to vyše 30 dní a doteraz žiadna odpoveď. Kopírujem ho sem:
"Dobry den, 3. 6. 2013 som bol osobne v DPB a pani veduca mi slubila, ze o tyzden dostanem slubeny vydavok na moj bankovy ucet XY (na imhd neuvádzam, pozn. autora), lebo vtedy ste mi to z dovodov na vasej strane nemohli vyplatit. Lenze doteraz sa tak nestalo...
Ja si cely zivot kupujem PCL a ked som 3 mesiace nemal, jazdil som na listky. Ja pravidla dodrzujem a to iste vyzadujem aj od druhych. Nie je moja chyba, ze cerveny automat mi nevyplatil vydavok (reklamacia bola uznana). Mimochodom od kupy toho listka to uz 18. 6. 2013 budu 3 mesiace...
Povodny e-mail reklamacie najdete tu v prilohe, aby ste to nemuseli hladat. Za skore vybavenie a pripadnu odpoved vopred dakujem."
Ja to už vzdávam!!! Kvôli tým 1,30 € sa mi tým zaoberať toľko neoplatí (ani podávať oficiálnu sťažnosť)... Takže na základe mojej skúsenosti to vyzerá tak, že v DPB robia všetko preto, aby ľuďom pri reklamáciách nevracali nižšie sumy. Žeby to bolo pre DPB až tak strašne administratívne náročné?
Alebo som urobil chybu ja keď mi telefonovala pani / slečna Slováková z DPB, že som tam neprišiel ihneď v tom momente? Ale ako som písal v jednom z predchádzajúcich príspevkov, to sa nedalo aj preto, že oni na tom oddelení práve mali záverečnú..
Ešte sa tak zamyslím - nedávno som išiel, okrem iného, k červenému automatu skontrolovať maminin PCL (bližšie opíšem v ďalšom príspevku) a do peňaženky sa mi už nezmestil môj PCL. Nakoniec kvôli zatvorenej lekárni som využil aj MHD a až neskôr mi napadlo, že som si nechtiac koledoval o zaplatenie administratívneho poplatku 5 € za to, že môj PCL zostal doma..
Čo myslíte - stačilo by revízorovi keby som mu spamäti povedal SNR mojej karty a na základe môjho občianskeho preukazu by overil platnosť môjho PCL v databáze ePCL? Určite nie, keďže páni revízori dostávajú od svojich nadriadených provízie a najradšej si "podajú" čestných ľudí, zatiaľ čo bezdomovcov a rôzne individuá cestujúce načierno si nevšímajú!!!
Toto je v podstate drobnosť, ale celkovo sa mi vynárajú otázky: Čo je toto za štát?! Čo je toto za svet??!!
V súťaži boli štyri firmy, Škoda vyhrala v elektronickej aukcii. Ďalšia z firiem bola podľa neho zo Švajčiarska, dve z Poľska. – Bombardier teda ani nesúťažil?
Aha, takže nie pobavenie nad gramatickou chybou ale nad tým, čomu si neporozumel ? .
No, veľmi výživná diskusia posledné tri strany. Pre objasnenie - ani ja nie som nadšený z tých 30T ale tie technické nezmysly, čo tu natliapal Ámos z nenávisti ku všetkému českému a odborné posudky nezletilých šotúšov sú fakt dobré.
Keby si vedel, aké problémy mali na začiatku svojho života T3 alebo čokoľvek iné... Krásne si sa rozhodol už vopred a teraz svoje rozhodnutia ex post obhajuješ za pomoci príšernej technickej diletancie.
Mohol by si uviesť, čo konkrétne ti na týchto električkách vadí?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kubox94