Neviem, aké materiály sú použité v trolejbusoch v Eberswalde. Ja narážam hlavne na šotoušmi do nebies vychválený Solaris, ktorého božské prednosti oproti takému SORu som zatiaľ nerozpoznal.
Na Dlhých dieloch už všetko pripravené na natiahnutie nového troleja takže buď to spravia v najbližších dňoch po skončení dennej premávky alebo žeby bola tento či budúci víkendy výluka na L33? ?
Rozdiel vo výbave je minimálny. A keby si trocha viac presondoval aspoň stránku ÚVO, tak by si sa dopátral k tomu, že Bystrica za 19 trolejbusov zaplatila 7 980 000 eur, čiže v prepočte 420-tisíc eur za jeden trolejbus, čo je v podstate zvyčajná cena. Okrem toho tá "poľsko-česká výhra", to je také blúznenie, veď či je to SOR alebo Solaris, cenovo rovnaké a aj vnútri je to rovnaký low-cost.
Hm, urcite vzdy zalezi od vybavy, ale zeby boli take rozdiely vo vybave medzi PO,BB,ZA 30 Trkami ? DPB si vyziadal dost pestru vybavu a Solaris si to dal vzdy zacvakat ?. Cize uz prestavam byt optimistom v prospech "polskej-ceskej vyhry".
Môžem vedieť, tým že sa otvárajúce alebo zatvárajúce sa dvere vozidla zablokujú (nohou, rukou) môže dojsť k ich poškodeniu? Lebo v dnešnej X13 v tom Citelise som nemal na výber, musel som sa otvárať a zatvárať s tými dverami ako tam bolo plno ? aj celá Hl. st. vlak do Košíc, moc veľa ľudí ...
Aby si to mal presné, pýtal si sa to aj na prešovskej sekcii, taký Prešov vysúťažil Škodu 30 Tr za 376 980 eur a Škodu 31 Tr za 506 690 eur, pričom prvé 4 ks 31 Tr nakúpil za 499 995 eur/ks v roku 2011 a roku 2012 menšiu dvojkusovú dodávku za 509 750 eur/ks.
? ? ? ?
Aj tak lepsie ako to co tam bezne vysiela Radiopoint...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andreas.Papak