Preboha čo sa to stalo s magistrátom, že si objednal striekanie dopravného značenia po polnoci? Veď doteraz sa to zásadne robievalo cez deň a najmä počas dopravných špičiek! ?
Ja som tade zacal jazdit odkedy vykopali tu jamu na krizovatke Gastanova/Lovinskeho/Pri H.M., kedze obchadzat to priamo v krizovatke bolo bars zlozite. A zvykovo tade jazdim nadalej.
Ja uz dlhsiu dobu lobujem za jednosmerku v tej ulicke. Ono je to len zdanliva skratka. Je tam horsia a uzsia cesta, po gastanovej a okolo dubovej aj ked ides na habansky mlyn je to rychljsie a si na prehladnej hlavnej a nie na neprehladnej vedlajsej. V opacnom smere sa zbavis mrtveho uhla a kolko tam pri nastupisti 64 bolo nehod aninepocitam. Vdz by to tiez chcelo. Zatial sa mi podaril len retarder a zakaz nakladakov
Ale predmetnu krizovatku mam ako vodic osobne v zuboch, nemam ju rad v ziadnom smere (snad okrem priameho po Loivnskeho smer Gastanova), osobne by som si vedel predstavit prerobit to na Tcko asi takto: http://img694.imageshack.us/img694/3253/gastanova.png
Vysvetlivky:
- V "trojuholniku" oznacenom pismenom P by zostali zachovane parkovacie miesta
- Zlta plocha by bola prejazdna pre IAD len na ucely vyjazdu z parkoviska smerom na ul. Pri Habanskom mlyne, sucasny pruh v smere na Hrobonku by bol vyuzivany na parkovanie trolejbusov
Viem, chodim tade niekolko kratdo tyzdna. To ze hlavna je Gastanova nic nemeni na tom ze by tam ten tbus zavadzal a obiehat ho tesne pred krizovatkou nie je bohvie ake terno.
Keby sa DPB dohodol s mestom, tak by trolejbusy mohli byť odstavené o stĺp skôr ako je ta 25Tr. Zároveň by tam mohol stáť bez problémov aj kĺbak, vodič by bol v tieni a keby sa veľmi chcelo, tak by sa DPB mohol dohodnúť so Slovenskou poštou v otázke poskytovania toaliet vodičom (ani jedna nie je súkromná spoločnosť).
Plánuje sa výluka Hlavnej stanice, linky bude potrebné niekde presmerovať.
Čo tak spraviť kompromis?Z Mokrohájskej urobiť zastávku na znamenie a vlk bude najedený a koza celá.Verím tomu,že nie v každom vozidle ktoré ktoré tam počas celého zastavuje,sú ľudia ktorí tam vystupujú.
Miest so zvýšenou frekvenciou takýchto cestujúcich je v BA viac a zo žiadneho z nich sa len kvôli tomu nebudujú expresné linky do centra a pod. Som za aby tam zastavovali linky do rôznych smerov a aby boli na každej z nich garant. nízkopodlažné spoje, ale je hovadina kvôli tomu brzdiť nosnú linku z DNV, keď k nej existuje súbežná. Proste pôjdu busom, kt. má o dve zastávky viac, nič sa im zato nestane
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
skeli