Myslel som to vazne, ale trochu inak. Chcel som tym povedat ze jeho volici ho volili preto aby naplnal program a opacne konanie nemozno ospravedlnovat tym ze ho ovlada niekto iny. Oni ho volili aby sa ovladal sam.
Striedač je napr. aj na linkách 2, 5, 9, 68, 74, 88, 94, 205, 210 či už na časti trasy alebo na celej trase. A asi aj na nejakých ďalších, ktoré som teraz narýchlo zabudol.
To nemyslíš vážne dúfam ? Práveže ak si niekoho drží pod krkom kadejaký "široký" a pod. smotánka, tak takého človeka by mali ľudia úplne ignorovať. Ak je niekto tak hlúpy, že si nechá diktovať ako nesvojprávny, tak nemá čo kandidovať, svoje presvedčenie a vízie predať za teplé miesto je presne to, čo kazí v tomto štáte všetko, aj takú MHD. Darmo sú v DPB ľudia, ktorí majú dobré nápady, keď ich tí hore držia pod krkom a tých hore tí ešte vyššie. By ma zaujímalo, že aký dialóg prebehol medzi J&T a mestom/DPB za ten nevydarený tender.
Nie je spravené nejaké video, ktoré zachytáva vlak na Mlynských Nivách, keď ešte boli koľaje zjazdné a používali sa aj? Ak áno, tak mi ho pošlite mailom, alebo link aspoň napíšte, ďakujem. ?
Ftáčnik ale nerozhoduje ako chce, rozhoduje ako mu povedia iní. Politici sú niečo ako pešiaci na šachovnici. Tie dôležitejšie figúrky my, nevidíme, resp. na nich nemáme dosah.
Sharpay, ďakujem za doplnenie. Takže je to ešte horšie.
Gryzly65, ja za odborníka na dopravu nepovažujem. Áno pomýlil som sa. Ale podstata zostala rovnaká. Aj ten autobus mal viac ako 10 rokov. A aj tak nízky počet nízkopodlažných 12m autobusov v Petržalke sa znížil. Tender žiaden, DP stačí, že je tam veľa iných 12m IKARUSOV. A čo na tom, že majú priemerný vek 15 rokov.
Áno, ten Ikarus 412 je kompletne vysokopodlažný ty expert na dopravu.. ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tedomík