Nie je spravené nejaké video, ktoré zachytáva vlak na Mlynských Nivách, keď ešte boli koľaje zjazdné a používali sa aj? Ak áno, tak mi ho pošlite mailom, alebo link aspoň napíšte, ďakujem. ?
Ftáčnik ale nerozhoduje ako chce, rozhoduje ako mu povedia iní. Politici sú niečo ako pešiaci na šachovnici. Tie dôležitejšie figúrky my, nevidíme, resp. na nich nemáme dosah.
Sharpay, ďakujem za doplnenie. Takže je to ešte horšie.
Gryzly65, ja za odborníka na dopravu nepovažujem. Áno pomýlil som sa. Ale podstata zostala rovnaká. Aj ten autobus mal viac ako 10 rokov. A aj tak nízky počet nízkopodlažných 12m autobusov v Petržalke sa znížil. Tender žiaden, DP stačí, že je tam veľa iných 12m IKARUSOV. A čo na tom, že majú priemerný vek 15 rokov.
Otazne je, ci s tym bude (chciet) niekto nieco robit, alebo sa to zase necha tak - zvykneme si na to - na trolysorry, aj na tlacenice. Lepsie povedane - uz sme si zvykli za tie roky.
Plno plamennych reci tu, ale nikto s tym nic nespravi. A politici - ti uz vonkoncom nie!
System je uz raz taky...
Preco sa len nemoze ten vozovy park obnovovat priebezne, tak ako sa to robi v civilizovanom svete - kazdy rok by sa kupilo zopar elin, busov aj trolejbusov presne podla specifikacie objednavatela. Malo by to aj tu vyhodu, ze ked sa pocas prevadzky nejakeho noveho typu vozidla zistia nejake nedostatky, prekonzultuje sa to s vyrobcom, problem odstrania, vozy spravia a novododane vozy uz budu mat tieto "muchy " vychytane...
U nas sa nakupi hrba skorobusov naraz v ramci jedneho mega(vyhodneho ) tendra a potom im napr. zacnu praskat ramy a pod...
Myslím si, že je to strašne veľa. Prečo došiel DP až tak ďaleko? Toto by malo byť konečne už ponaučením pre toto vedenie DP a aj pre budúce vedenia: nečakať až bude situácia kritická, ak sú vozidlá už staršie (a všetky uvedené sú a navyše ide vo všetkých prípadoch o vysokopodlažné vozidlá). Aj predchádzajúce vedenie a aj toto urobili tendre až vtedy, keď bola situácia kritická a urobilo ich zle:
Predchádzajúce vedenie vyhlásilo najprv tender na 15m autobusy, namiesto potrebných 18metrových, potom vyhlásilo tender bez špecifikácie, koľko vozidiel na ak pohon má byť a tak tender musel byť zrušený a potom tender rozdelil na 3 časti, pričom tretí odložil ad acta hádam na neurčito.
Toto vedenie si prevzalo túto politiku svojich predchodcov, žiadny tender za 2 roky na vozidlá nevyhlásilo (Skôr ich trápili napr. rovnošaty- tie sú asi dôležitejšie ako to, aby mal DP dobré a nové autobusy, trolejbusy a električky), a keď vyhlásil tender tak ho musel zrušiť, lebo bol podozrivý, že ich robil ušité na mieru jednej firme. To je veľmi zlé. Takto sa to robiť nemá.
Riešením by bolo odvolať vedenie DP, ale podstatu by to nevyriešilo. Žiada si urýchlene konať: dňom a nocou pracovať na vyhlásení nových tendrov, radiť sa s odborníkmi, aby tendre prebehli v poriadku. To by mala byť teraz najväčšia priorita DP. Nieje normálne, ak tu jazdia aj vyše 20 ročné vozidlá a staré sú nahradené ešte staršími (Na linke 202 16 ročné trolejbusy 21 ročnými autobusmi).
Vyhodenie Belfiho je uplny zaklad toho aby si Ftacnik mohol ako-tak zachovat image. Ak Belfi vydrzi tak je to uplna facka kazdemu kto ho volil. Uz len to ze Belfi ten tender v takej podobe vobec podpisal je dovod na vyhadzov, to ze potom este ucelovo klamal poslancom mesta (pripomenme si ze je GR mestskej firmy) je uz uplny pruser.
Jo L 64 MUSI ist! A musia sa vyuzivat obe stopy nie len jedna - inak by EU Bratislave povedala prasule naspat! L 212 by som tam nemontoval ta skor pojde obojsmerne cez Patronku... Len je zarazajuce, ze DP Zilina, BB, Brno, H. Kralove, Zlin - vyradovali T busy dlhodobo udrziavane a takisto na stranke autoline.sk som nasiel udrziavane mercedesy T busy.
A argument magistratu na kupu second hand dopravnych prostriedok vyvracia SAD NZ, ktora polorozpadnuty vozovy park nahradila second hand merdecesami a MAN mi za babku, vsetky klimatizovane a ide sa mi v nich lepsie ako v nasich rozpadlinach.... Len RYBA SMRDI OD HLAVY A BELFI AML NADZVUKOVOU RYCHLOSTOU BYT ZOSADENY!!!!!!!
1/ Spackana udrzba vedeni a nevypravenie technolog. vozidiel - vyluka elektriciek a trolebusov BA, smliali sa z nas ako z *****ov len vsetky okolite staty a boli sme "stars"
2/Spackany tender na T busy, kde osobam od fachu bola tepla voda magistratuze je to ZLE znama na zaciatku
3/ Po krachnuti terminu BID - nebyt protestov verejnosti brutal zosekanie kapacity vozov
CO SA ESTE MUSI STAT, ABY ABSOLUTNE NESCHOPNY MAGOR BELFI LETEL AJ S CELYM MANAGEMENTOM????????
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter6607