Ani ja velmi nepoznam linku 37, ale poznam linku 20.
Pri jazde zachadza k Technickemu sklu - a to kazdy spoj. Niekedy sa stava, ze nikto nenastupi ani nevystupi. Ale az take velike predlzenie jazdnej doby to nie je. A ku krematoriu je to dokonca este blizsie ako k Technickemu sklu. Ozazne ostava, nakolko by sa to vyuzilo.
Otázka je, či to nebude spomalením dopravy na ťahu do Bystrice. Nepoznám síce túto cestu nijako dôverne, ale netvoria sa tam kolóny vozidiel alebo prinajmenšom nie je doprava v čase špičky príliš hustá? Podarí sa každej L37 bez problémov odbočiť od Záhorskej Bystrice doľava ku Krematóriu a následne opäť vľavo od Krematória na Lamač?
Ohľadne krematória ma napadá jedna vec: ak by ľudia "nepochopili" zachádzanie vybraných spojov z linky 37 ani zriadenie 137, čo keby ku krematóriu zachádzala KAŽDÁ 37? Zachádzka je asi 100 m jedným smerom, čo predstavuje cez školský deň cca 26,4 km navyše. 10 spojov linky 38 najazdí určite oveľa viac.
Len aby tá "optimalizácia" siete električiek nedopadla tak, ako posledné "spojenie" z vajnorskej na karloveskú radiálu - tri prestupy za šesť zastávok, fuj.
ano, ma sa chodit nacas, ale to by museli byt dobre spravene chronometraze... (a obvzlast pri kolajovej doprave kde nemas problem s upchatymi cestami by sa to mohlo dat dodrziavat, ale ked buzerujes vodicov za predcasny prichod a za neskory nie tak sa nediv ze sa potom suchtaju)
Zas to neprehanaj, ma sa chodit na cas, ale v ziadnom pripade s naskokom! To musis uznat. A ak je meskanie viac ako 5 minut a nie je na to objektivny dovod, tak premie tiez dolu, osobne mam zazitky, ked vodic meskal 5 minut a este k tomu sa suchtal 35 km/h na otvorenom zvrsku. Preco?
dosledok by bol asi taky, ze vsetcia by sa vliekli ako slimaci lebo za neskory prichod nie su niako postihovany (a vyhovorit sa na to ze nestihol semafor a pod sa da vzdy) a akurat co sa zas zopar ludi zdrhne k IAD
Andy: To by sa páčilo aj mne. Ale prvda je, že keď chceme 100% dodržiavanie CP, tak musia byť aj normálne chronometráže.
Čo sa zachádziek týka. Mariánka je ta blízko od Z.B., že je hriech, že tam nechodí. Ale ak by mala obec Gabčíkovo peniaze na zaplatenie takej linky, nech to tam chodí.
Nie som si velmi isty tym, ze do akej miery budu dnesne karty vyuzitelne aj v buducnosti, pretoze maju predsa len obmedzenu kapacitu. Karty vydavane vyskami maju oproti normalnym dvojnasobnu kapacitu (ak si dobre pamatam, tak je to radovo niekolo kB) kvoli dalsim udajom, co sa daju na ne zapisat. Kazdopadne, su tu snahy o integraciu kariet: bankomatova+BCK, studentska+BCK, studentska+ISIC+BCK, atd. Ale asi nikdy nebude vsetko na jednej karte, lebo predsa len ma len dve strany
V normalnych podnikoch by skor bolo oznacenie 37 a 37K
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0