Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #188904:
Lenže keď sa postaví trať do Petržalky tak pre Petržalku bude spojenie Šafko - Kamenné - Nám. SNP - Hodžovo - SAV - hl.st. úplne perfektné, keďže mnoho ľudí, ktorí vystupujú z Petržalských liniek na Zochovej idú práve smerom k Obchodnej a Nám. SNP. Takže ak sa pýtaš, že čo taká trať vyrieši, tak napr. aj zlepší spojenie Petržalky s centrom, odbremenia sa linky 83, 84, 93 a 94 z časti a mimo to bude Štefánikova menej atraktívna pre IAD na cestu do centra a tým pádom, že budú nižšie nároky na hore uvedené autobusové linky, tak sa bude môcť interval predĺžiť a ušetria sa aj nejaké vozidlá. Rozšírenie električkovej siete o trať na Štefánikovej by určite nebolo zlé. To, že si to tam možno nevieš najlepšie predstaviť, alebo sa ti tam zapísali do pamäte linky 83, 84 a 93 je tvoj problém.
Reakcia na: luky133 #188922:
Tak Belfi drzo klame do médií, vypúšťa jednu lož za druhou a takýto hajzel má ostať šéfovať DPB?! Ďakujem pekne teda. Ďalší tender už bude očakávam, že zameraný na cenu, príp. priemer kolies alebo doplnkovú výbavu z 1 cent. Veď J&T mafia už vie ako to oj*bať aj podruhé.
Reakcia na: Ike #188945:
A ano, bolo to trasovanim. Lebo ked si siel z Racianskej tak sa ti oplatilo na Racku prestupit na trolejbus a bol si na stanici skor. Z Vajnorskej/Ruzinovskej toto platilo dvojnasobne.
Reakcia na: Ike #188945:
Trat po Stefanikovej budu navyse vyuzivat najma Petrzalcania, ktori takto dostanu alternativu k 93. Tour de Obchodna a uplne dopravne nezaujimava I. Karvasa absolvovat nikto chciet nebude (pripomenme si ze na Obchodnej je 20ka, realne sa tam jazdi mozno este pomalsie). Ale rychle spojenie Petrzalka - centrum - Hlavna stanica ma OBROVSKY potencial.
Reakcia na: aquila #188943:
Logika je ta, ze ak pre nejaku radialu elektricka tak ci tak nebude prilis atraktivna tak sa radsej sustredim na trasovanie ktore bude mat realne vyuzitie.

Okrem toho dve radialy mozu mat rozny dopyt. A faktom je za na zapadnych radialach (KV a predpokladam aj Petrzalka) je/bude dopyt vyrazne vyssi.
Reakcia na: TeBeCe #188923:
A ty co chces este "zlinerovat" ? Ci dame si 2.kolo 14Tr,15 Tr ? ?
Reakcia na: Solider #188938:
Myslíš, že to bolo trasovaním? Ktorí ľudia budú využívať trať po Štefánikovej navyše? Tí v úseku Hodžko - HLST? Koľko ich je? A toto spojenie navyše majú dnes a-bus linkami.

Trať na Štefánikovej žiadny prevrat nie je, pokiaľ nebude pokračovať Pražskou do Dúbravky, alebo aspoň na Patrónku
Reakcia na: luky133 #188922:
Dufam ze SMEtiari o5 nezveličuju. Ak je to pravda ,tak Ftáčnikovi dávam ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #188942:
super logika, takze kedze doteraz to bola zachadzka, tak ked sa to predlzi pre 3 slovom tri radialy, tak to bude o to viacej vyuzivane ? 🙂 trosku si to odporuje logike ale nevadi 🙂
Reakcia na: aquila #188940:
Ano, su tam tri radialy. Z ktorych elektricky takmer nikto nepouzival lebo to bola zachadzka.

Prelinkovanie nema preco byt, kedze uz dnesne linkovanie je kompatibilne so stanicou, Petrzalkou aj tunelom.
Reakcia na: luky133 #188922:
Mne sa donieslo že EU komisia doporučila zrušiť tender nakoľko bol len jeden uchádzač a nebol by tender preplatený z EU peňazí. ? ? ?
Reakcia na: MatejBA #188937:
a preco by mala primarne obsluzit petrzalku a karlovku ? pre trat do petrzalky je to uplne jedno ci to ide cez stefanikovu alebo stefanovicovu. navyse aj tak bude prelinkovanie elektrickovych liniek.

stale zabudate, ze na vychodnej strane su tri radialy, co je kusok viac .. a pre ne to bude o to dlhsie zachadzanie

a s tou obchazkou si to pozrite ci uz google maps, alebo aj teoreticke linkovanie, ktore si stale myslim, ze je najlepsie co sa da vymysliet

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=2185
Reakcia na: JeJe #188895:
Paradoxne na nalepkach je symbol mikrofonu, takze niekde tam asi budu plostice ?
Reakcia na: Ike #188904:
A čo riešila trať na Štefanovičovej? Zbytočne zachádzky liniek 2, 3 a 8, na ktorých chodili ľudoprázdne električky?
Reakcia na: aquila #188935:
A teba nenapadlo to, ze ta nova trat by primarne obsluhovala Petrzalku a Dubravku/Karlovku? Ci to ako chces zaviest L13 Hl. St - STU - Obchodna - PE miesto Hl. St - Hodzko - PE?

Akoze rovnako mozes navrhnut, aby taka L93 isla miesto cez Zochovu po nabrezi, okolo ASMN na Hlavnu stanicu 🙂
Reakcia na: AAA #188930:
Však to napísala dobre. Každý prepravca (cestujúci) si pravidlá vyloží po svojom a bude ich tak aj uplatňovať.
Reakcia na: N/A #188926:
vo viedni duplicitne trate vacsinou rusia, vid aj predlzenie U1,U3 ako aj U2 v poslednych rokoch ..

kvoli par dnovemu vypadku nie je nutne stavat novu dalsiu trat. to je hlupost najma vo ficnancnej situacii mesta.
Reakcia na: 810zssk #188931:
Úhrada od mesta je istá, ale
1. jej platenie je ťažšie vymožiteľné pre DPB ako donútenie cvakať lístky pod hrozbou postihu vo výške 50€,
2. úhrada nie je poskytovaná v takej výške v akej by mala byť, a teda je otázne či by vôbec zrušenám bezplatného cestovného prišlo k jej zníženiu.
Reakcia na: TeBeCe #188929:
No teraz asi skôr nejaký Bbuss, lebo Abuss pokiaľ viem mal prepojenia na bývalé vedenie DPB, Predpokladám, že preto sa stopli aj tie abussove 15m záložáky a odkedy sa zaradili 2201-2212 tak sa prestali vypravovať 82xx aj namiesto solarisov.. ?
Reakcia na: AAA #188930:
Ale teoreticky ma pravdu, tu sa to bude urcovat podla objednavatela dopravy 😃 napriklad v Marianke a Grobe TZP platia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.