Vladimír: Znovu a ešte raz ti píšem. Viem, že by to ľudia pochopili, som si istý, že áno. Aj som za to aby linka 37 zostala 37 a niektoré jej poradia by zachádzali ku K, ale ak to nevieme presadiť v takom znení, tam musíme vymyslieť iné. Avšak názor na riešenie 37 a 38 máme rovnaký.
Trubo, Andy: Ja už mám dlhšie pocit, že sa niečo deje. Už aj napríklad podbíjanie Rače, či spojazdnenie Ik435 atď.
Andrej (Anndy008): No ja by som začal na vedúcich postoch, ale nie vyhadzovom. To nie je riešenie, lebo to nie je v tom, že v histórii prijali na dané posty neschopných ľudí. Som si istý, že väčšina z nich je scopná, avšak nemajú ciel, chuť iniciatívu. Im je treba dať jasné ciele, čo sa do kedy musí stihnúť atď. Pracovať treba na všetkých postoch vo všetkých oblastiach a hneď. Ak by som sa teraz stal generálnym, tak idem
na 1 kolónu aby mi ukázali 7085, že prečo, idem
na 4. kolónu aby mi ukázali prečo, idem
na 3. kolónu aby mi ukázali interiér vozov, že prečo, idem
na 2. kolónu a hrobonku aby mi ukázali takisto interiér vozov, že prečo.
išiel by som za vrchármi (s niekym kto sa do toho vyzná, aby im vysvetlil ako je to v súčasnosti zlé a ja sa ich spýtam prečo,
idem za zastávkármi a sa ich spýtam prečo?
Išiel by som za technikmi a spýtal sa na hlásenie v K2S, SORoch a na buse, že prečo?
A išiel by som za KK aby mi ukázal disketu, ktorú som mu dal, že či ju už otvoril a prečo nie?
Ten svoj nick by si si mal premysliet... Mozno sa to zda byt zabavne a smiesne, ale musi to mat iste hranice. Ja som za srandu aj spas, ale odtial potial...
Nuž, neviem, mohol by si zauvažovať nad vhodnosťou svojho nicku. Jedine, žeby si bol TEN Kajdi, ktorého poznám. V tomto prípade výhrad nemám.
Čo sa týka obsluhy krematória, mne osobne sa pozdáva myšlienka práve tých vybraných zachádzok L37. L49 by som s L38 nezlučoval. Po výstavbe stopy od Vojenskej nemocnice by napr. L212 mohla jazdiť obojsmerne cez Patrónku a tak zabezpečiť kapacitné spojenie Patrónky a Kramárov.
--
Na otázku, čo by som, ak by som mohol, začal v DPB okamžite riešiť, odpoviem z pohľadu dopravnej prevádzky, ktorá je mne bližšia ako technická.
V prvom rade by som sa priklonil k okamžitému PLNÉMU sfunkčneniu informačného systému BUSE. Vybratím toho najvhodnejšiehio z Prahy, Ostravy a Brna by som vyťažil z neho maximum.
Ako ďalšie vec na programe by istotne bola výrazná reorganizácia linkového vedenia električiek spojená s výraznou redukciou počtu liniek a úmernýmzahustením intervalov na linkách zvyšných. Po dlhých úvahách som dospel k optimálnemu počtu liniek električkovej dopravy - 7 (teda takmer polovica dnešného počtu).
Oba avrhované kroky by mali značný prínos ku kvalite cestovania a súčasne by DPB stáli minimum peňazí.
A čo takto zlucit 49 a 38 dokopy??? (zo zachadzkou k VN??) alebo zavedenie L130 na trase Krematorium-NM so zachadzkou do Lamaca??? Ved rieseni je kopec..... A vobec, myslim si ze ked 37 zachadza k markize, tak v klude moze aj ku Krematoriu...
Si> on na nu cumel az moc napadne... (ale ved aj ja som cumel, tkaze mas vlastne pravdu)
Na čo by som sa zameral:
- pravidelné čistenie vozidiel (t.j. odstránenie tagov, čistenie sedačiek a celého interiéru a exteriéru vozidiel
- pre všetky nové vozidlá (a postupne aj pre tie staršie) dať jednotný farebný vzhľad - nie je to až také podstatné, ale vytrváralo by to jednotný obraz DP navonok
- na tých linkách, ktoré používam, chodia spoje presne a nie je v nich ani žiadna tlačenica
- viac a aktuálnejšie materiály o MHD (nie 3 roky staré mapy na zastávkach)
- spojazdnenie hlásenia zastávok zodpovedným zamestnancom ako termínovaná úloha (veď načo sa to kupuje, keď to nefunguje?)
- viac informácií na vnútornom transparente, napr. prestupy, výluky, ... technológia je nakúpená, už len keby mal niekto úlohu to naprogramovať
Dalsim riesenim je uplne zrusenie linky 38 BEZ NAHRADY L37K. Ved predsa skoro vsetci vieme, ze ta konecna pri Kremosku nebola hned pri vstupe do obradnej siene a ani hned pri urnovom haji. Babky predsa tych tipujem tak 40 krokov, co deli zastavku L37 a konecnu L38 nezabije (ak predsa, uz to nemaju daleko, ze?). Cize idealne by boli tieto riesenia:
1. Zrusit L38 bez nahrady
2. Zrusit L38 s nahradou L37 s vyznacenymi zachadzkami na CP. Vyzeralo by toto:
---
10: 00, 15, 30k, 45
11: 00, 15, 30k, 45
12: 00, 15, 30k, 45
13: 00, 15, 30k, 45
14: 00, 15, 30k, 45
poznamky: k - zachadza ku Krematoriu
---
zlozito? Navyse premavka by nemusela byt obmedzena len od 10:00 do 17:00 a aj ostatne 37cky by pri Kremosku stali na zastavke na znamenie. Len to chce volu na DPB. Snad ich budeme mat za co pochvalit.
Vycistil by som Olejkarsku od tych neschopnych blbov co su tam teraz (cest vynimkam, ale je ich maaaalo). Ani nie tak od blbov ale od tych co tam skoro nic nerobia.
Hmm mam napad, ci skor otazku. Viem, ze je vas tu vela, co sa dobhre vyznate. A pytam sa vas - co by ste navrhovali (pri sucasnom stave), cim by ste zacali, byt na mieste DPB, napravu k lepsiemu. Co by ste spravili, ako prve, za dalsie a tak...
Diky, ak sa vam bude xciet to tu pisat.
Prečítal som si Tvoj článok. Je až veľmi pravdivý.
Strašne ma štve, že o doprave v BA rozhodujú tí,
čo sa v autobuse, električke, trolejbuse ani raz
neviezli.
Cestujem denne a dlhé trate, takže viem čo to je.
V týchto dopr.prostriedkoch sme všetci slušní ľudia,
no a stačí pár vagabundov a všetko je dočmárané,
sklá povybíjané.
Inak, klobúk dolu, nazbierať tieto informácie ti muselo dať práce. Ako pomôcť a prispieť, aby kultúra
cestovania postupovala stále k lepšiemu.
Prajem pekný deň.
- čo taká L49? Niektoré spoje ZACHÁDZAJÚ mimo trasu na Ďumbiersku, iné nie. To nikto nepochopil?
- čo taká L57? Niektoré spoje ZACHÁDZJAÚ mimo trasu k Stavivám, iné nie. To tiež nikto nepochopil?
- čo taká L59? Niektoré spoje ZACHÁDZAJÚ mimo trasu cez ul. Na grbe, iné nie. Ani to nikto nepochopil?
- čo taká L77? Niektoré spoje ZACHÁDZAJÚ mimo trasu k Vodostavu, iné nie. Robí to problém? Ľudia nechápu?
Čiže inými slovami, ľudia to chápu veľmi dobre a chápe to aj DPB, ale pochop, že by si mal pochopiť, že DPB tvrdí, že by to ľudia nepochopili, lebo im sa asi nechce robiť niečo navyše a nemajú motiváciu šetriť. Chápeš?
TURBO: Samozrejme ze s tebou suhlasim.Ten clanok je presnym a podrobnym opisom kultury cestovania v BA.D.E.S.Podla mna to vidia aj ti na magistrate. Ale naco by stym nieco robili.Oni MHD nepouzivaju.Je to smutne ale Tak je to vsade. Ak sa clovek pozera nestranne na problem a sefom sa to nepaci je to zly zamestnanec.Ale keby si napisal ze cestujeme tak ako napr vo Francuzsku tak ti daju pochvalu.Podla mna sa vsetci "kompetentny" riadia heslom Biznis je biznis.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Čo sa týka obsluhy krematória, mne osobne sa pozdáva myšlienka práve tých vybraných zachádzok L37. L49 by som s L38 nezlučoval. Po výstavbe stopy od Vojenskej nemocnice by napr. L212 mohla jazdiť obojsmerne cez Patrónku a tak zabezpečiť kapacitné spojenie Patrónky a Kramárov.
--
Na otázku, čo by som, ak by som mohol, začal v DPB okamžite riešiť, odpoviem z pohľadu dopravnej prevádzky, ktorá je mne bližšia ako technická.
V prvom rade by som sa priklonil k okamžitému PLNÉMU sfunkčneniu informačného systému BUSE. Vybratím toho najvhodnejšiehio z Prahy, Ostravy a Brna by som vyťažil z neho maximum.
Ako ďalšie vec na programe by istotne bola výrazná reorganizácia linkového vedenia električiek spojená s výraznou redukciou počtu liniek a úmernýmzahustením intervalov na linkách zvyšných. Po dlhých úvahách som dospel k optimálnemu počtu liniek električkovej dopravy - 7 (teda takmer polovica dnešného počtu).
Oba avrhované kroky by mali značný prínos ku kvalite cestovania a súčasne by DPB stáli minimum peňazí.