Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #166720:
Naco transparetny, nech vodic hlasi kazdemu, kam ide, aj tak ludia najprv nastupia a az potom zistuju, do coho to vlastne nastupili.
Konkrétne 30 mil. EUR žiada Henbury Developement (založili J&T a Cresco group). ? Ako keby nestačilo, že im mesto dohodilo lukratívne kšefty na autobusy ?
"Gratulácie" Andrejovi Ďurkovskému & Zlodejom spol.! Dnes boli podané na mesto Bratislava 3 žaloby od Henbury Developement. V jednej ide o asanáciu budovy, v druhej o náhradu ušlého zisku a v tretej o náhradu za neoprávnené úžívanie ? Takže sa zas mesto poskladá do vačku spoločnosti Ja&Ty ? kiežby sa chcelo nejakým islamistom rachnúť do Toweru 115 ☠
Reakcia na: Peon #166711:
Kým jazdil lyžiarsky REX do Murzzuschlagu, tak sa výkony čiastočne vyrovnávali tam (jazdila ZSSK súprava), zbytok sa OBB platilo. Teraz za to ZSSK tiež platí (i keď im OBB ževraj účtujú zniženú cenu).

Čo sa týka zloženia tej súpravy, tak dúfam, že "naostro" nebudú jazdiť iba dva Bdteer - teraz jazdia 3xCityShuttle (Bpmz) + riadiaci, a niekedy sa tam stojí. Takže po novom by bolo najlepšie 3xBdteer + riadiaci.

Ináč uvedenú zmenu vítam, mne osobne sa v Bdteer cestuje lepšie.
Reakcia na: ivanbuto #166717:
po zápasoch s vyťaženosťou myslím, že problém nebol. Rozhodne nebolo treba prevádkovať podaktoré linky už od rána. Petržalka mala k zimáku linky 68,78 a 98 a kľudne stačilo k nim iba spraviť gratis spoje na L78 cez víkendy a večer po zápase dať 15min interval.
Reakcia na: kecho #166718:
veru, take plytvanie transparentami. kludne by stacil len predny ?
Reakcia na: gazgaz #166713:
A v čom je akože problém. Môžeš si predsa kupovať jednorazové lístky 0,70 € * 2 cesty denne * 20 pracovných dní spolu za 28 € mesačne, alebo električenku za 23,90 €. Čo ďalšie by ešte malo existovať?

Re #166715 Petto: Pásma sa nezrušia, lebo bude existovať električenka len celosieťová. Mimochodom, snáď si nemyslíš, že jej cena bude na úrovni 1.pásmovej. ?

Re #166716 kri: To je ponuka pre jednorazových cestujúcich, nie pre pravidelne dochádzajúcich do práce.
Reakcia na: Hug0 #166709:
pripríchode voza má byť na pripravený zastávke a nie dobiehať zozadu na bus ?
Reakcia na: gazgaz #166713:
Este taketo existuje. Ale moc vyhodne to asi nie je.

Vlakom ďalej... Bratislava 2x60 minút
Cestovný lístok Vlakom ďalej ... Bratislava 2 x 60 minút si môžete kúpiť za doplatok 1,2 EUR k jednosmernému alebo spiatočnému cestovnému lístku.
Použiť ho môžete na dve cesty v bratislavskej mestskej hromadnej doprave. Platí ako prestupný cestovný lístok s platnosťou 60 minút od označenia.

Vlakom ďalej... Bratislava na letisko
Za doplatok 0,8 EUR si kúpite cestovný lístok Vlakom ďalej ... Bratislava na letisko, ktorý platí na 1 cestu linkou 61 z Bratislavy hlavnej stanice na Letisko M. R. Štefánika, resp. z letiska na hlavnú železničnú stanicu. V cene doplatku je zahrnutý lístok za prepravu batožiny.
Reakcia na: gazgaz #166713:
Nic v zlom, ale ocividne nemas trvaly pobyt v BA a este chces aj vyhody ? ? A zlavu na predplatny cestovny listok ("elektricenku") si neprosis ? ( v podobe Bratislavskej mestske karty) ?
V blizkej dobe sa mozno zrusia tarifne pasma, no kedy presne, to ani srnka netuši.
Reakcia na: gazgaz #166713:
ospravedlnujem sa za tu istu vetu 2x...to tá vytočenosť ?
Takže som sa zamestnala v BA..chcela som si kúpiť 3-mesačnú električenku...z hlavnej stanice mi to trva autobusom 20 min, neprestupujem...ALE prechádzam cez 2 pásma.Na miesto určenia mi ide len č.61, nemám z hlavnej stanice inú možnosť..na takých ľudí sa nemyslelo? Nepotrebujem prestupovať, nemienim sa vozit po BA-len z hlavnej do práce a späť a aj tak musím zacvakať za 2 pásma...na takých ľudí sa nemyslelo?lebo ono to vychádza pekná suma za rok...
Reakcia na: Hug0 #166709:
súťaž Hádaj, aké som číslo
http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2319
Slovenské vagóny do Rakúska. ? Teraz je tá vyrovnávka výkonov robená ako, keď cez Kittsee aj Marchegg jazdia iba rakúske vlaky?
Reakcia na: 44 #166667:
Toto je zasa problém správania všetkých skupín účastníkov cestnej premávky. Starý most je označený značkou C9 Cestička pre chodcov, ktorá hovorí: "Značka prikazuje chodcom použiť v predmetnom smere takto označenú cestičku alebo pruh. Iným účastníkom cestnej premávky je používanie cestičky alebo pruhu zakázané."
Nie je to teda chodník. Chodník by totiž teoreticky cyklisti mohli použiť, ak by to bolo potrebné na zastavenie alebo státie vozidla, pri ktorom zostane voľných 1,5 metra (čo sa na Starom moste dá dosiahnuť). ?
Lepšie by bolo na lávku Starého mosta umiestniť značku C12 Cestička pre vyznačených užívateľov: "Značka prikazuje vyobrazeným významovým symbolom vyznačeným užívateľom, napríklad chodcom a cyklistom, použiť v predmetnom smere takto označenú spoločnú cestičku alebo pruh. Cyklista pritom nesmie ohroziť chodca. Cestičku alebo pruh môže použiť aj osoba pohybujúca sa na kolieskových korčuliach, lyžiach alebo na obdobnom športovom vybavení, ak tým neobmedzí ani neohrozí vyznačených užívateľov. Iným účastníkom cestnej premávky je používanie cestičky alebo pruhu zakázané."
Prípadne ju doplniť max. rýchlosťou 10 km/h a dôsledne kontrolovať správanie cyklistov (neohrozovanie chodcov divokou jazdou).

Starý most je príkladom, keď sa technokraticky dajú značky na vytvorenie možnosti sankcionovania a nerieši sa podstata problému. V tomto prípade je to chýbajúce spojenie z Petržalky do centra. Cyklista, idúci z Petržalky do centra má uzatvorený Starý most, k Novému mostu sa takisto legálne nedostane (jednosmerná Viedenská), zostáva Most Apollo, čo je aj 10 minút naviac.

Inak podobných porušení dopravných značiek sa dopúšťajú aj ostatné skupiny, pre každú spomeniem jeden príklad.

C8 Cestička pre cyklistov
"Značka prikazuje cyklistom použiť v predmetnom smere takto označenú cestičku alebo pruh. Cestičku alebo pruh pre cyklistov môže použiť aj osoba pohybujúca sa na kolieskových korčuliach, lyžiach alebo na obdobnom športovom vybavení, ak tým neobmedzí ani neohrozí cyklistov; cestičku alebo pruh smie použiť aj osoba tlačiaca bicykel. Iným účastníkom cestnej premávky je používanie cestičky alebo pruhu zakázané."
Touto značkou je označená časť trasy popri Chorvátskom ramene (od Kauflandu po Technopol), napriek tomu sa tu bežne pohybujú chodci. Pohyb chodcov je tu však prirodzený, keďže paralelne nevedie chodník. Lepšie riešenie je označiť to značkou C12 a do budúcnosti vytvoriť samostatný chodník.

C13 Cestička pre vyznačených užívateľov (chodci a cyklisti)
"Značka prikazuje vyobrazeným významovým symbolom vyznačeným užívateľom použiť v predmetnom smere takto označenú cestičku alebo pruh, ale iba vyznačeným spôsobom t. j. vyznačení užívatelia sú povinní použiť len pruh pre nich určený; to neplatí pri obchádzaní, predchádzaní, odbočovaní, otáčaní, pri vchádzaní na cestičku a vychádzaní z nej, pričom sa nesmú navzájom ohroziť. Iným účastníkom cestnej premávky je používanie cestičky alebo pruhu zakázané."
Takto ozačený je úsek pred Auparkom (od Aupark Toweru po čerpaciu stanicu). Na pruhu pre chodcov bežne parkujú autá. Nechajú síce voľného 1,5 metra, ale ustanovenie o 1,5 metri sa vzťahuje len na chodník, čo toto nie je (ak by bol, bolo by povolené aj použitie lávky na Starom moste cyklistami, ak by chceli zastať alebo zaparkovať ?)
Chodci zase používajú pruh pre cyklistov, je však pravdou, že obchádzajú nelegálne zaparkované vozidlá.
Reakcia na: Radovid #166707:
Tak DPB si pripraví pre cestujúcich súťaž a ešte aj nadávaš ?
Reakcia na: Radovid #166707:
to tak maju vsetky s tou reklamou...
Dnes večer som videl na nejakej dlhej SORke číslo 18xx, poriadne som ho nezachytil, reklamu na zadnom čele tak super nalepenú. že tam nebol vôbec výrez na číslo linky, takže linka zozadu z väčšej diaľky absolútne neidentifikovateľná.
Reakcia na: S499.1023 #166705:
jediné čo som sa dozvedel naviac bolo toto :"Rozhodnutí vedoucí ke konfiskaci bylo podle Spannutha vydáno obchodním soudem ve Vídni. "Nyní je lokomotiva umístěna ve skladišti uschovatele stanoveného soudem. Společnost Bombardier nemá žádnou možnost přístupu k lokomotivě," dodal. Bombardier Transportation je předním světovým výrobcem multisystémových lokomotiv. Od roku 2006 jich v Evropě uvedl do provozu více než 380 a nyní se používají v 16 evropských zemích a mohou kombinovat čtyři různé napěťové soustavy, řekl Spannuth."
Zvyšok bol v predošlých článkoch. Moc tam teda toho Bombardier nenažvanil ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.