"Dopravný podnik plánuje mimoriadnu autobusovú linku v trase: ŽST NOVÉ MESTO - Tomášikova - Trnavská - ZIMNÝ ŠTADIÓN - Trnavské mýto - Karadžičova - AS MLYNSKÉ NIVY - Nový most - Panónska - ŽST PETRŽALKA a späť.
zavedenie mimoriadnej električkovej linky v trase: ŽST NOVÉ MESTO - Vajnorská - ULICA ODBOJÁROV (dostupnosť k ZIMNÉMU ŠTADIÓNU) - Trnavské mýto - Krížna - Špitálska - Námestie Ľ. Štúra - ŠAFÁRIKOVO NÁMESTIE (dostupnosť k areálu EUROVEA, kde bude veľkoplošná projekcia) - Kamenné námestie - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - ULICA ODBOJÁROV - Vajnorská - ŽST NOVÉ MESTO"
Ešte pre tvoju konštruktérsku informáciu: Autobusy SOR NB 18 používajú presne ten istý kĺb firmy Hübner, ako Citelis, Capacity i Citaro. Čo mi k tomu vieš povedať?
No ja suhlasim s laminatkou. Ved tie SORy nieze nevyzeraju zle, ale su aj vcelku pohodlne podla mna. Pri porovnani s najhorsimi autobusmi, akymi som sa v BA viezol - s Ikarusmy 4xx - je to az luxus. Ikarusy 2xx boli v pohode, ale tieto 4xx... Hlucne to je, nekuri to...
Tiez si myslim, ze netreba hysterizovat a ak SOR spravi napravu na tych nedostatkoch, tak by to mohli byt pre BA dobre busy. No jasne - tiez bych tu bral 200 kusov CapaCity, ale budme realisti. Tym neospravedlnujem SOR, ze dodal s takto zavaznou chybou busy. Mozno mal dlhsie testovat prototypy. Ale hned ich zatracovat mi pride ako ked sa kvoli 2 poziarom zacal zatracovat Solaris. A aj sa zatratil. proste nech to SOR opravi, pripadne vyplati nejaku ciastku nazad (to by moralne mal!!!) a mame vcelku pekne a vhodne busy.
Ty si na tej zememeračskej priemyslovke študoval konštrukciu cestných motorových vozidiel, že sa tak vyznáš? Či teraz vo VW konštruuješ kĺbové Touaregy ? ?
Nie, predstav si, že v SOR-e nikoho nemám ani tú značku nijako neadorujem. AKurát musím nejako vyvyžovať tvoje hysterické škrečanie a pľuvanie, ktoré je z 90% neopodstatnené.
kupovať klbáky na základe toho, že kindervajca tu prežili je idiotizmus. Klbák si vyžaduje viac precíznosti, keďže je to náročnejšie vozidlo a šetrenie na materiále, na ktoré je SOR majster sa prejavuje v plnej miere. Som zvedavý, že čo spravia dodatočné zásahy do vozidiel s ich funkčnosťou.
takto nedoženieme západné mestá v kvalite dopravy nikdy. Električky a t-busy stále bez nových prírastkov (ak aj obnovu t-busov dostane za úlohu SOR, tak zbohom MHD...) a autobusy vymieňame SORkami, čo je autobus, ktorý by svojím vzhľado očarilo možno tak pred 15rokmi ale nie dnes. Značiek je viac než dosť : okrem spomínaných Mercedes a MAN je tu aj Volvo, Renault a aj Van Hool, ktoré jazdia v Nitre hoc už majú rok výroby 2002 a vzhľadom tie autousy predbiehajú aj tie Libchavské plechovky, na ktoré sa zmohol SOR po rokoch vyrábania radov C,B,BN a CN.
ty nejak chorobne trpíš láskou k tej značke. No priznaj sa, že ti tam pracuje nejaký známy? Alebo sa potrebuješ silou mocou stavať na zadné a preferovať SOR pred rokmi overenými značkami typmi autobusov? ?
a ked neupusti ako si to svoje "musi" vymozes ? Das mu na hubu ?
U revizorov by bolo vhodne zaviest uniformy, tak ako je v nejednom meste bezne.. Okrem inych vyhod by sme boli usetreni aj podobnych rozporuplnych aktivit.
Takisto zdielam tvoj aj romanov2 nazor. Ale kvoli zjednocovaniu voz.parku by som uprednostnil MB Citaro, nakolko tu uz mame capy. Ale ide hlavne o cenu. Tiez neviem za aku sumu su MB citaro alebo MAN, popripade este Volvo. Ale mozno to bude tak, ako tvrdi S499.1023, ze sa to da dokopy a SOR budu dlho jazdit ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho