ja si to veru tak ľahko nepredstavujem. Keby bolo prípustné obrať IAD o nejaký ten pruh na Šancovej tak prosím. Na Pražskej a Záhradníckej by to malo ísť ľahšie. Na Pražskej je aspoň dosť miesta a na Záhradníckej by sa to postupne utlmilo, na Šancovej by to šlo ťažšie.
preto toto :
a) trať z Trnavskej cesty by ústila do dnešných zastávok električiek na Trnavskom mýte
b) trať električiek na Miletičovej by pri ex-kúpeloch Centrál šla pod zem a pokračovala smerom na Hl.st, tak ako pôvodne podľa plánu malo ísť metro.
Zdá sa mi totiž oveľa logickejšie ak električka pri ceste z Ružinova cez Trnavské mýto pôjde smerom na Hl.st. než do centra, ku ktorému to má cez Trnavské mýto na zachádzku. Kapacitu Ružinovských liniek na Trnavskom mýte nahradí jedna linka s i=4//7-8, ktorá bude premávať smerom na Trnávku. Čo sa týka Ružinova, tak električková linka s i=4//7-8 by šla po Záhradníckej do centra a napájala sa na existujúcu sieť na Americkom námestí. Tým pádom by bolo spojenie Trnavská - Rožňavská realizované od Trnavského mýta po Krížnej a Špitálskej priamo do centra s pokračovaním do západnej radiály po nábreží.
Hocikde si určíš, tam bude. Či podľa teba je lacnejší skoro dvojmetrový tunel, si myslíš, že betonáž a prekládka IS je len tak? Zbytočne nad akýmkoľvek tunelom filozofuješ, aj tak na neho nikdy peniaze nebudú.
Dneska bola prezentácia novej jednotky EMJ 671 médiám za prítomnosti ministra dopravy p. Figeľa a jemu príbuznému ansámblu pri príležitosti toho, že od nedele vchádza do platnosti nové GVD a táto jednotka začína jazdiť. Prezentačná jazda bola o 10.50h do Devínskej Novej Vsi a naspäť. Celkom parádna jednotka, dobre sa tým išlo
"Prvá dodaná jednotka radu 671 dostane v novom grafikone tzv. výstavný obeh – turnus, počas ktorého sa ukáže na čo najväčšom kuse územia, aby obnovu vozidlového parku videlo čo najviac ľudí. Tento nápad nie je nový, stačí si spomenúť na podobný počin s Os 3302/3309, na ktorý svojho času České dráhy nasadzovali tretieho ostravského CityElefanta, aby poldňovým výletom z Bohumína do Zábřehu na Moravě ukázal aj ľuďom v Olomouckom kraji, ako môže vyzerať moderné cestovanie. Presne takúto pojazdnú prezentáciu si teraz užijú cestujúci ZSSK od Trenčína až po poľskú hranicu: premiérová 671 by mala svoj deň začínať jazdou z Púchova do Považskej Bystrice na Os 3795, následne trikrát prejde celé severné Považie a na popoludňajšom Os 3924 zamieri na sever do Čadce, odkiaľ v pracovné dni raz navštívi aj zastávku Skalité–Serafínov, poslednú na slovenskom území. Svoj pracovný deň bude Jánošík končiť večerným Os 3760 zo Žiliny do Púchova – aspoň do doby, kým dorazia ďalšie jednotky a obeh sa postupne rozšíri ďalej na východ.
"
-- http://www.zelpage.cz/clanky/slovensky-grafikon-2011-v-kocke-160-km-h-a-kozmeticke-zmeny
ja tu zas nejdem podkopať celé mesto ? jedná sa iba o 1,7km dlhý tunel od Hl.st. po kúpele centrál s podzemnými zastávkami Predstaničné nám. - Karpatská - Račianske mýto a Trnavské mýto, pri ktorej budovaní by sa komplet rekonštruoval a upravil podchod na Trnavskom mýte.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.