Problém však je v tom, že ja som o žiadnom zvyšovaní /znižovaní spojov v tej ktorej mestskej mestskej časti nepísal.
"Neukamenujte ma,ale nebolo by vhodne rozpojit supravy T3 na linku 2 ? Za to v karlovke mi včera stačilo ked som sa rano o 9:30 musel tlacit v plnej 5ke"
Keďže Petto poňal podozrenie, že rozpojením súprav T3 na L2 ušetrí energie a zároveň napísal vetu v duchu, ako keby Krasňany nemali vozidlá na posilnenie intervalu, som si mierne ironickým spôsobom urobil srandu na aktuálnu situáciu, kedy je električková trať rozdelená rozkopanou traťou na Krížnej ulici a teda by akýkoľvek presun ďalších vozidiel nebol možný po koľajniciach. Nič viac, nič menej. Niekedy treba veci chápať v trochu jednoduchších súvislostiach.
sardinkaren na ruzinovskej radiale cez vikend nie je , vcera som mal tu cest,ked som siel s X14 s par ludmi ,nikto nestal ,teda jedine ten, kto sa nechcel škvarit v B741 na "slnečných sedadlach " ? Ale zalezi to mozno aj od času kedy sa ide , ja som siel o 10.00 cca.
Neviem ako sa to plati a najma preto ma zaujima kolko sa tym usetri, lebo toto je take ako ked niekto ide kupit nieco akciove do Lidlu, lebo je akcia bez ohladu na to aby vedel povodnu/novu cenu.. proste je akcia/usetrime.
Navyse, niekedy tie spoje naozaj mozu chodit plne a potom co?
Preboha, načo? Keby Krasňany chceli, mohli by na všetky linky teraz vypravovať súpravy. Vzhľadom na prehnane luxusný interval na račianskej radiále by to ale bolo úplne zbytočné.
Pokial plati DPB pausalne za ten isty objem energii , bez ohladu na to kolko minie , tak ta L2 nech si jazdi aj so supravami ,ale ak si platia podla obejmu energie ktoru minú , tak by nebolo od veci porozpajat supravy .
Re #151811 MatejBA: Ak sa konečne otvori tunel , jeho navrh by bol naozaj dobry , teda až na tu stanicu. S tym ze by sa dala 5ka cez tunel , mozno aj L17
X14 v rannej špičke urobi porovnatelny interval ako 8,9,14 dokopy cez pradzniny - za predpokladu ze nezohladnim kapacity klbakov, suprav T3 a K2S . T.j. 6 minut ( X14 ) verzus 5 minut ( 8,9,14 ) . Trasy neriesim ani ja - myslim,ze moze byt,nie je to až tak zlééé
keď je reč o normálnom intervale tak ten na X6 a X14 je normálny myslíš? však to čo odvezie tých 8 spojov za hodinu, tak taká je kapacita L9!!! Takže ešte ostáva nahradiť linkou X14 aj kapacitu L8 a 14. By ma zaujímalo ako sa teraz cestuje z Ružinova. Musí to byť riadna humus sardinkáreň
no lebo to je ohromne potrebné to spojenie ? a X6 s X14 som neriešil, trasy majú OK len tam by mal byť lepší interval, však si to prerátaj a zistíš, že teraz ich kapacita nie je ani 50% z toho čo robia električky.
Re #151811 MatejBA: a kde som tam ja písal o tom, že by niečo jazdilo cez tunel?
Re #151814 810zssk: Na Račku nejde prestúpiť? Také "ohromné" masy tam chodia, že to, že vidím L2,3 a 8 vozia kopy ľudí ?
keď už, tak mohli L3 skrátiť po ŽST Vinohrady alebo L5. Sám uznáš, že 18 spojov za hodinu do Rače počas prázdnin je kravina, keď cez školský rok tam ide 15!
Hlavne, ze tunel uz je skolaudavany a jazdi sa cezen ze? (ci uz?) Bud rad ako to je , a nevymyslaj chomotiny - elektricky su teraz celkom dobre vyriesene, len ta dezinformovanost verejnosti + chaoticka organizacia nahradnych spojov je hrozna.
Inak tu trat do Race uz opravili?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.