Človek by predpokladal, že v regióne okrem 5 staníc si zakúpi na viac miestach IDS lístok, ale bohužiaľ nie. Našťastie nie som platený za to, I keď ani za lepenie CP.
Skúšali ste niekto použiť kartu Arriva Mobility Solutions u SAD DS alebo Arriva TT? Transdata má v zozname uznávaných kárt ešte SL, takže predpokladám že je neaktualizovaný.
Ja som minule reklamoval na Vinohradoch nesprávne vydaný lístok (ZSSK) a išlo o cca 20 centov (lístok som pýtal z Hlavnej stanice a ona mi dala z Vinohradov). Pracovníčka to síce komentovala slovami "je*ne ma z tých ľudí", ale peniaze mi vrátila A tiež mi nešlo o tie centy, ale aby počúvala zákazníkov odkiaľ kam chcú cestovať.
No a druhá vec, zvyčajne platím za lístok 7,06 EUR. Ani raz sa mi nestalo, aby mi povedala, že stačí keď dám 7 a ona mi zvyšok doplatí.
Červené bedne - multifunkčné automaty sú na železničných staniciach Nové Košariská, Bernolákovo, Senec, Pezinok, Šenkvice, (možno Cífer), Malacky a Kúty.
Už sme dospeli k takému bodu, že na mojej domovskej 640 zmizli správne ciele, a výlučne vidím len zlé - niektorá z nácestných zastávok sa eviduje ako cieľová. Horšie, než bolo teda... a k tomu ja musím lepiť CP v obci.
Ku všetkému spomínanému ešte pripomeniem (aby sa na to pri toľkých pochybeniach nezabudlo) aj IS - napríklad farby liniek, rolovanie nácestných zastávok na predných paneloch a podobne.
Ja viem hneď niekoľko zastávok bez označníka aj vodorovného značenia.
Výlet po štandardoch v júni 2022, ktoré majú platiť okamžite a všade je dosť žalostné.
A neplatí 365-dňová tolerancia voči celej zmluve a dá sa ešte do 14.11.2022 jazdiť na rikšách najideálnejšie nulakrát do dňa?
Aj keď už máme jún, viac ako polroka od začiatku platnosti a napríklad nové označníky sa ani len nechystajú, ochranné prvky na kotúčoch zas je vec, čo nepotrebuje mesačné prípravy a implementáciu.
Na všetko sa zámerne kašle, a ešte k tomu nikto nič nerieši. Nemám preto dôvod si myslieť, že sa to zmení od uplynutia 1 roku.
Tiež som nad tým premýšľal. Ekonomicky by to nemal byť problém, príjmy z pokút by násobne prevyšovali mzdu tých ľudí. Vezmi si že už len na označení vozidla v rozpore so štandardom sa dá na každom kontrolovanom spojí uložiť 100€ a na väčšine spojov ďalších 100€ za nefunkčné hlásenie zastávok.
O tej pokute čo by Arriva platila keby si BSK účtoval 500€ za každú zastávku v BSK na ktorej nie je správny označník (okrem Senca, žel. stanice asi všetky mimo BA), prípadne 1000€ za každý chýbajúci označník (tých tiež nie je málo) ani nehovorím.
A ešte nezabúdajme na to že lístky vydávané v autobusoch nemajú povinné ochranné prvky (5000€ za každý kotúč).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.