Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: baran #225417:
Aký má vôbec zmysel celá tá zóna? To nestačí lokálne obmedziť kritické (stav/hluk) úseky?
Reakcia na: 810zssk #225421:
A to by mala byť razená stanica? ? Neviem si predstaviť, kde je (resp. o pár rokov bude) v lokalite také nezastavané miesto.
Reakcia na: chodec #225412:
Myslím tým tzv. "Červený Most". Inak nedávno zrekonštruovaný.
Reakcia na: Valec #225414:
Slovak Lines kedysi predaval dost vela dialkovych tras s prestupom vo Viedni v spolupraci s partnerskymi dopravcami. Preto cast ich busov zachadzala (zachadza?) na Erdberg. Ale samozrejme, v takom pripade tie busy stoja na jednej stanici.
Reakcia na: tr3mp #225418:
Keby sa stavala Filialka + tunely, tak hlavnou stanicou by samozrejme nemala byt Filialka, ale Nivy.
Reakcia na: david1 #225415:
Tvorca električkových grafikonov nezohľadnil zrušenú zastávku Mariánska a ostala pôvodná chronometráž. Na linke 9 štyri minúty medzi Americkým námestím a Námestím SNP.
Reakcia na: baran #225417:
Ja keď som tade išiel električkou tak tade išli vodiči zvyčajne okolo 20-25. A to nielen z defenzívnej vozovne. A aj tak potom "vetrali" skoro celú minútu na SNP.
Reakcia na: chodec #225402:
Viedenská hlavná stanica vznikala na omnoho väčšom priestore nielen v porovnaní s hl. st., ale aj s Filiálkou. Priestor Filiálky má síce výhodu, že tam môžu byť rovné nástupné hrany v celej dĺžke (čo nie je ani vo Viedni), ale je pomerne úzky (užší ako dnešná hl.st. v najširšom mieste), takže počet nástupných hrán by bol pomerne malý. Ak by mali mať normálnu šírku, tak sa na Filiálku vôjdu max. 3 nástupištia.
Ako bolo spomenuté, ak by Filiálka mala slúžiť ako nová hl. st., bolo by nutné postaviť okrem dvoch tunelov (na Predmestie a do Petržalky) ešte tretí na trať 110.
Pri Filiálke by bola najbližia električková zastávka Ursínyho, samotné Trnavské mýto je dosť vzdialené. Takže aj dostupnosť MHD by bolo treba riešiť, to že je stanica "na" Trnavskom mýte nie je celkom pravda, je "kúsok od neho" - cca 5 minút chôdze.

Pripájam porovnanie plôch jednotlivých staníc voči Filiálke. Možno začneš inak uvažovať ?
Reakcia na: david1 #225415:
Pokiaľ viem tá ulica je v zóne "30".
Reakcia na: david1 #225415:
Možno aj nejaký iný, ale tento určite.
Aký je dôvod pomalých jázd električiek po zrekonštruovanej Špitálskej? Neupravené chrono bez zastávky Mariánska?
Reakcia na: 810zssk #225410:
Skôr by ma zaujímalo, pre aké promile cestujúcich je Viedeň prestupným bodom medzi dvoma medzištátnymi autobusmi.
Reakcia na: chodec #225402:
Ja si myslím, že viac ako spor stanica Filiálka vs. Hlavná stanica sa tu vedie spor regionálna (hlavová?) stanica napojená len z dvoch smerov zo štyroch* vs. centrálna stanica. Akurát, v diskusii sa tieto vlastnosti sa priamo pomenuvávajú názvom stanice.

Ja osobne nie som priaznivcom Filiálky tak, ako bola navrhnutá. Ale ak by sa z nej podarilo spraviť skutočnú hlavnú (centrálnu) stanicu, tzn. dostatočná kapacita (t.j. počet alebo dĺžka) nástupných hrán, napojenie na všetky smery (teda tunel aj na Záhorie) a dostatočný priestor pre infraštruktúru nadväznej dopravy (obratisko MHD, parkovisko K+R), tak prečo nie.

* smer od Petržalky nepovažujem nateraz za podstatný, nakoľko doprava do regiónu je tam v porovnaní s ostatnými smermi minimálna (s výnimkou Viedne, ale tá sa dá riešiť aj cez Marchegg) a vnútromestská doprava sa dá riešiť prostredníctvom MHD.
Reakcia na: Mirtschi #225406:
To aký viadukt a tunel súvisiaci s Vidricou myslíš, tunel pre 3. koľaj čo má vyriešiť nedostatok kapacity v úseku Devínska Nová Ves - Hlavná stanica alebo tunel pre nákladnú dopravu čo obíde Hlavnú stanicu.
Reakcia na: 810zssk #225410:
To ja neviem odhadnúť, ale určite viac ako tých čo idú linkou 77A opačným smerom na Lusthaus do prírody. ?
Reakcia na: Peon #225408:
A ake promile cestujucich podla teba prestupuje na 77A lebo ide tym smerom?
Reakcia na: Peon #225408:
Takže ak sa niekto dovezie na Stadion medzištátnym busom a potrebuje ísť na iný medzištátny bus na VIB Erdberg, tak treba použiť kombináciu 77A+U3 (lebo kombináciou U2+U3 je to nelogická veľká obchádzka).
Reakcia na: 810zssk #225388:
Stadion má okrem metra (U2) aj autobusy. Autobusovou linkou 77A sa dá dostať na U3 (smerom na Simmering) omnoho rýchlejšie ako s U2 a dvoma prestupmi obchádzkou (alebo s jedným prestupom a obrovskou obchádzkou).

A niekomu sa môže zísť aj autobusová linka 11A smer Vorgatenstrasse (U1) a Heiligenstadt (U4) - aj keď tam je asi lepšie využiť od Stadiona U2.

VIB Erdberg má iba metro (U3).
Reakcia na: Mirtschi #225406:
* údolie Vydrice málo byť
Reakcia na: chodec #225402:
Viedeň zasa nie je až taká totálne rovina, síce Hbf na rovine práve je, pretosa tam tie tunely stavali lahšie a náročnosť stavby nezávisí iba od terénu, ale aj podložia. Možné je všetko, len kolko to financí zožerie. A niečo posunutie zárezov, vyrazenie 600m tunela ,výstavba viaduktu ponad údolie Vydrové výjde určitě podstatne lacnejšie, ako výstavba tunela Filiálka - Petržalka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.