Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #97613:
Žiadaj o reakciu toho, kto to napísal.
A este zapisnica z jednej schodze...

Zápisnica z mimoriadnej domovej schôdze konanej dna 19.1.2006 na Rovniankovej ulici 14 v Bratislave
Konanej dňa: 19.01.2006
Obytný dom: Rovniankova 14, Bratislava
Počet bytov v dome: 107
Počet bytov v osobnom vlastníctve: 97
Počet prítomných vlastníkov: 38 hodinu po začatí (v zmysle § 14 ods. 2 zák. č. 367/2004

Domová schôdza vlastníkov bytových a nebytových priestorov na svojom zasadnutí dňa 19.januára 2006 prejednala nasledovné body v zmysle programu a hlasovaním prijala tieto uznesenia:

.
.
.
6. Rôzne
# Nosný systém MHD – p. Slávik informoval prítomných o začatom zisťovacom konaní na MŽP SR. P. Slávik navrhol konať vo veci jednotne.

Uznesenie: Vlastníci bytov a nebytových priestorov splnomocňujú Výbor vlastníkov konaním v ich mene vo veci investičného zámeru „Nosný systém MHD“ pred orgánmi verejnej správy a vykonávať organizačno-administratívne úkony vo veci. Vlastníci požadujú byť účastníkmi súviasiacich konaní v zastúpení Výborom vlastníkov. Zároveň domová schôdza súhlasí s využitím peňažných prostriedkov vo výške 1 000,- Sk na tieto účely.

Uznesenie jednohlasne prijaté.

Marcelllooo tak ziskal suhlas 38 vlastnikov bytov na zastupovanie. Kedze nebola pritomna nadpolovicna vacsina vlastnikov bytov, takyto suhlas nema ziadnu relevantnost! (tych 38 vlastnikov bola najvyssia ucast v danom roku ? )
Reakcia na: intony #97640:
Práve preto si myslím, že vlak cez centrum Petržalky nie je najšťastnejším riešením a tipujem, že sa nikdy neuskutoční.
Reakcia na: enumaelish #97625:
Na Kollárovom námestí bolo kedysi manipulačné obratisko s dvoma stopami, ak si pamätáš, ešte pred výstavbou polyfunkčného objetku Park One. Názorná ukážka 🙂 http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=6279&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=875
Reakcia na: drink #97638:
Ale vieš, keď tam chce Rovniakovo mesto nacpať NS MHD v 5 min. intervale, tak asi ťažko...
Reakcia na: enumaelish #97593:
ze tej prihode neverim, lebo si neuviedol den a cas ako som ta ziadal, aby sme to mohli overit na dispecerovi a rubrike ako sme sa tlacili...

Re #97595 enumaelish: neviem, kde si ty odpalil spojenie Dubravka - Safko, ale nevadi.
tr3mp ma samozrejme spojenie centra s Dubravkou vyriesene. A to z Jesenskeho ulice resp. z Kamenneho namestia. Pesia dostupnost na Jesenskeho je minimalna.
tr3mp nie je moj kamarat. Resp. nemozem ho tak nazvat, kedze ani neviem, ci som ho niekedy videl a rozpraval sa snim,...

Re #97596 enumaelish: to ma v materilay, ked sa to preberalo na fore, sme sa nakoniec dohodli, ze by bol lepsi celodenny interval 4minuty.
Okrem ineho aj dnes je ranna a poobedna spicka u elektriciek obsluhovana viac vozidlami. U L9 to je 6min interval v rannej spicke a prevazdka L17 a L7 ako spickove linky.
Obdivujem vsak tvoju schopnost vyjadrovat sa k naplnenie trolejbusov v sedle. V case ked si v skole... Ako si vsak dosiel nato, ze na L201, L202 a L208 by rano stacil 10 minutovy interval, pricom teraz je 6 minutovy to vazne neviem. Si proste diletant.

Re #97597 Marcelllooo:
Zápisnica z domovej schôdze konanej dňa 6.6.2007 na Rovniankovej ulici 14

Konanej dňa: 6.6.2007
Obytný dom: Rovniankova 14, Bratislava
Počet bytov v dome: 107
Počet bytov v osobnom vlastníctve: 101
Počet prítomných vlastníkov: 69

KDE SU TIE TISICKY VLASTNIKOV BYTOV????

davam do pozornosti aj toto:
4. Písomné hlasovanie
Vzhľadom k tomu, že na domových schôdzach sa trvalo zúčastňuje menej ako 50 % vlastníkov a často je potrebné.....

Takze poprosim uviest ine splnomocnenie, ktore ti dava pravo zastupovat tsicky vlastnikov bytov.

Re #97616 810zssk: Tam ide o spotrebu el. energie co sa intervalov tyka. Takze mozno je to len jedna minuta, ale ta robi rozdiel 3 vozidla zatial co rozdiel 10 a 15 minut je rozdiel 2 vozidla. Je to prilis komplikovanô, sam tomu uplne nerozumiem a zda sa ze ty toboz nie.
Mohol by nam prosim niekto fundovany presne vysvetlit o co ide...
Reakcia na: intony #97627:
Nevidel by som to s tou Filiálkou tak tragicky. Aj stanica so štyrmi koľajami pri nástupištiach (piata má byť, myslím, manipulačná) dokáže mať celkom slušnú kapacitu v prípade "nekončiacich" IC, EC, ICE ? TGV ? s dobou pobytu v stanici okolo 5-6 minút. Povedzme, 6 diaľkových vlakov v každom smere za hodinu. Koľko ich jazdí teraz z hlavnej stanice?

Netvrdím, že z hlavnej stanice sa stane zastávka ? .
Napríklad, najrýchlejšie spojenie s Viedňou bude asi najbližšie desaťročia cez Marchegg.
Reakcia na: enumaelish #97625:
Tak čo sa týka konkrétne 212 tam je tak trochu paradox, že v sedle, ale aj poobede je v smere z Kramárov plnšia ako poobede na Kramáre, kvôli nemocniciam. No zas poobede je relatívne plná v úseku ZŠ - Hodžovo. Ale keď sa na 206 vráti pôvodný interval tak by mohla byť aj sólo, a poradia 8 a 9 by mohli byť možno aj dnes sóla.
A teraz všeobecne. Napr. cez týždeň aby si naplnil linku 43, tak interval by mala mať aj viac ako 3 hodiny. Lenže pri takom intervale každý pôjde pešo, alebo IAD. A tak je to aj s t-busmi v sedle. Jednoducho pokiaľ interval prekročí istú únosnú mieru, ľudia pôjdu radšej IAD, pešo, alebo nikam nepôjdu. Podľa mňa je 15 minútový interval v sedle na hranici znesiteľnosti, lenže jediné, čo tým ušetríš budú 2-3 vodiči na linku a nejake vozokm, no cena elektrina sa počíta nejak tak, že je najvýhodnejšie mať rovnaký odber počas celého dňa. Teda tvoje náklady klesnú, ale klesnú menej ako keď rovnako znížiš výkon vo vozokm u smradobusov, lebo nafta stojí celý deň rovnako.
Reakcia na: enumaelish #97624:
a z depa budu pristavovat vlaky cez cele mesto?
Reakcia na: Marcelllooo #97563:
"Preco myslis, ze tu plati transaktivna vlastnost a teda zlozeny usek ma rovnake vozokm ako sucet vozokm jeho casti? " - Vysvetlíš nám to?
Reakcia na: enumaelish #97633:
"a myslíš, že do Petržky sa ako dostanú? Cez Filiálku nie?"

Keď necitujete na čo reagujete ľahko sa stane, že sa stratia súvislosti. Myslel som, že hovoríš o Hlavnej stanici.
Reakcia na: bwd #97631:
a myslíš, že do Petržky sa ako dostanú? Cez Filiálku nie?
Reakcia na: 810zssk #97630:
Ne, to som nepovedal, no určite to čo jazdí do Rakúska pôjde cez Filiálku, určite už nepôjde toľko vlakov cez hlavnú stanicu.
Reakcia na: enumaelish #97629:
"...prechádzať tadiaľ budú vlaky na smer Rakúsko..."

Tie budú ešte dlho jazdiť cež Petržalku.
Reakcia na: enumaelish #97629:
Aha, takze podla teba vlaky z CR a AT tvoria polovicu vsetkeho co tam jazdi? Zabudni.

Mojim sotosnom by bola velka podzemna hlavna stanica Bratislava-Nivy, pricom R, IC a EC by stali aj na Filialke. Ale to je zial len sen...
Reakcia na: 810zssk #97626:
Tak určite tam nepôjdu vlaky z ČR,že? ? tak tupý niesom, nepodceňuj ma a za druhé tam budú buď končiť osobáky alebo rýchliky idúce z východu, plus prechádzať tadiaľ budú vlaky na smer Rakúsko.
Reakcia na: enumaelish #97625:
Nechodi plna? Ty trtko, chodis tym vobec? Ako mozes povedat ze neni plna. Jaj, ona ti nejde pod dom. Tak to potom ani 500 ludi ju nenaplni..
Reakcia na: enumaelish #97624:
Veď tá prestavba IPR ? plánuje obnovenie historického vzhľadu budovy a zhodenie prístavby. Hlavná stanica bude vždy hlavná, pretože Filiálka bude mať iba 4 alebo 5 koľají, Hlavná má o polovicu viac.
Reakcia na: enumaelish #97624:
Trt makovy. Filialka NEBUDE mat dostatocnu kapacitu aby prevzala ulohu Hlavnej stanice.
Reakcia na: AAA #97620:
A osobne mi povedz z hľadiska obsadenosti liniek či je ten interval treba aj cez sedlo 12minút? Zopakujem to čo tu napísali pár dni nazad, že na 212 dokonca ani poobede neni tak plno v úseku Hodžko - Zimák. Škoda, že neexistuje na Kollárku obratisko pre trolejbusy. Dačo také tam mohlo byť,že? Keby...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.