píšete o legendách a faktoch, tak uveďte, kde konkrétne ste objavili zosmiešňovanie projektu električkovej trate cez Starý most,
predovšetkým je blbosť tvrdiť o plánovanej jednej línii na pravej strane Dunaja, že v otázke náhrady je rovnocennou ako sieť na ľavej strane Dunaja,
druhovou blbosťou je tvrdenie, že by niekto naznačil likvidáciu čo i len časti existujúcej siete električkových tratí, nie to ešte celej,
nie ste jediným, kto má obavy, ale tie o zachovaní súčasného stavu sú zbytočné, lebo zámer zmeniť ho je jasný, jedine forma a rozsah zmeny nie,
Vašu nedostatočnú predstavivosť nemožno brať ako významný faktor, lebo simulačná štúdia dostatočne preukázala, že súbeh je reálny a vlaková prevádzka na území mesta je možná v 3-min. intervaloch,
Lenže ak ma pamäť neklame, u nás sa na tej novej trati majú stavať len zastávky a nie dopravne s koľajovým rozvetvením. A to si naozaj neviem predstaviť ako by na takej trati chodil každé 3 minúty Os a do toho EC.
to je tá, čo postavili "odnikiaľ nikam" a parkujp tam autá s tým, že "sa v budúcnosti napojí" na niečo? ?
Re #137532 Bubak: zak 13,5metrové busy ešte tuším nemáme - treba dať do pozornosti Zahradníkovi ?
Re #137542 Ámos: najlepšie by bolo, keby odišiel z verejnosťou platených funkcií úplne - nie aby ho vvykopli vyššie...
Re #137556 810zssk: nedotýka sa to DD, takže asi stratený projekt...
Re #137582 Mischo1: kedysi to bývalo 10% z pokuty, zmenilo sa to?
Za pozornosť v týchto dokumentoch stojí nové číslovanie tarifných zón. Už sa tam vôbec nevyskytuje 300-vková rada, ale celé Záhorie je číslované v 200-vkovom rade. Taktiež sú zmeny v číslovaní zón aj v iných okresoch. Napr. Chorvátsky Grob je zóna 525. ?
To je nejaký zákon, že keď je niekde trať, musí po nej jazdiť vlak?
Ja som ale nepovedal, že tam nič nebude jazdiť. Len výhodnejšie bude prehnať to tunelom, neobávam sa, že by tam boli vypredané trasy.
A k električke stredom Petržalky - tie desaťročia, ktoré tam mesto sľubuje stavať, sú zárukou, že tam mesto nikdy nič nepostaví. A dovolím si tvrdiť, že ani cez Starý most sa nič nepostaví (viď stav projektu, neschopnosť mesta, dlhoročné sľuby atď.).
Určite nie je šanca, že by mesto financovalo železničiarom služobák na Východné a ešte za to platilo ŽSR za používanie trate, ako tomu bolo počas premávky 155 po skončení výluky priecestia.
"logik" ? časť vety pred čiarkou bola o tom, že nákladné vlaky pôjdu cez ÚNS, teda tie nepôjdu cez stred Petržalky (ako reakcia na obavy prispievajúceho) a druhá časť bola rečnícka otázka do pléna, aby si uvedomili, že Prístavný most nemôže ostať bez obsluhy. Už je ti to jasné?
V to pevne verím. Dúfam, že sa žiadny vlak nebude premávať cez stred Petržalky, nemá to ani zmysel. Chcelo by to len električkovú trať cez Dostojevského k AS a po Karadžičovej k trati na Trnavské mýto.
na www.dpb.sk sú k tej novej tarife aj obrázky - karta revízora, potvrdenie o zaplatení pokuty...a podobne a všimol som si, že revízori majú už aj odznak - podobne ako v Prahe - neviem, či ho majú dlhšie alebo nie, pretože revízora som nestretol 5 mesiacov... ? ? ?
bohate stačí ak bude sa dať vlakom ísť z Petržalskej stanice na Filiálku a na smer Pezinok a Trnava. Tá trať má skôr slúžiť tomu, aby sa ľudia z prímestskej oblasti dostali ľahšie do mesta a bližšie k centru, prípadne významným bodom AS, SND, Petržalka (prestup na REX) a aby napr. ľudia z Petržalky nemuseli chodiť na HL.ST. ale nastúpia si v Petržalke a pôjdu osobákom do Pezinka, Šenkvíc alebo do Senca. S takým niečím ako vnútormestskou prepravou počítať je blbosť. Určite ak pôjdem na AS, tak nepôjdem na vlak keď bývam v časti Háje a môžem ísť L88. Takisto aj niekto kto býva pri Záporožskej tak nepôjde na vlak za každú cenu ak mu bude viac vyhovovať spojenie autobusom. Len jeden petržalský vták si myslí, že celá Petržalka sa bude rvať pri ceste do centra do vlaku ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.