Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #168489:
Jazdí normálne v súprave.
Priatelia, predpokladám, že po skončení svojho poslania ako vianočná električka, jazdí 7901 zasa vo dvojici so 7902, či? Lebo vo výprave je 7901 ako sólo a bola tak aj inokedy po Vianociach. Jazdí naozaj sólo, alebo to ju len softvér berie ako sólo voz?
Reply on: Solider #168487:
Minimálne dve + autobus.
15 TrM na linke 201.
Na Poštovej-Martinus smer Kapucínska/SNP nefunguje poriadne tabuľa
59 a 75 uviazli pred Riazanskou smer mesto, uzatvorená Račianska, vraj zrazilo chodkyňu. Električky bez obmedzenia.
Prievozská bez tbus dopravy smerom von z mesta, poškodene trolej ved. Pri križovatke s plynárenskou, vrchári už robia
Už to ide.
Reply on: mirec240 #168481:
Asi nie je prúd, vyzerá to že stojí aj 212.
Na zastávke Gagarinova smer mesto odstavený trolejbus na blikačkách, my stojíme v ďalšom ešte pred križovatkou. V opačnom smere ide ZV 2347 na linke 201.
nehoda na Svätoplukovej v križovatke s Páričkovou pred 8 hod už odstránená, križovatka je plne prejazdná bez zdržania
Svätoplukova Páričkova o cca. 7 h. hlásená DN tbus a auto, zdržanie vo všetkých smeroch, dopravu riadi polícia
Reply on: Mike #168475:
Určite to nebolo organizáciou dopravy, zas na tom dispečingu tiež nie sú hlúpi. Rovnako nebol na vine vodič ZV, ten mal pokyn jasne daný, ukončiť hradenie 18:03 pri Slimáku. Nemal ako vedieť, či voz, ktorý hradil, nepríde až po ňom a napojí sa s meškaním, alebo už z tej zastávky odišiel, alebo sa napojil svojvoľne niekde inde, jednoducho s ním nemá vizuálny kontakt.
Jednoznačne je na vine vodič 98/3-2862, ktorý bol hradený a mal sa napojiť 18:03 pri Slimáku (tak, ako sa uvádza aj tu vo výprave). Evidentne tak neurobil ("šak načo tam pôjdem, keď som hradený") a ušetril si cestu a čas tým, že šiel rovno na Novú dobu. Treba napísať sťažnosť a treba požiadať aj jeho nadriadených, aby mu ozrejmili, že v prípade prestoja sa má riadiť pokynmi dispečingu, prípadne výpravcu, nie podľa vlastného uváženia.
Reply on: Mike #168475:
Příkaz zněl jasně: Ukončit jízdu na konečné! Nebyl čas lámat si hlavu kdo je kde...
Reply on: Mike #168475:
napis podnet DPB, nabuduce to tak mozno nespravia
Oceňujem takú organizáciu dopravy kde ZV (2225) hradí 98 z Petrzky po OD Slimák, tam vylozi ľudí, a voz, ktorý hradil sa napoji od Novej Doby do Petrzalky. Ešte že do toho ZV pristupovali aj ľudia z Polusu a Kukucinovej, ktorí tak môžu čakať pri Slimaku na ďalšiu 98, a to úplne slobodne, bez akéhokoľvek obmedzenia. Snáď išiel ten ZV hradiť električky, alebo tbusy, alebo inú linku s veľmi riedkym intervalom
39/4 1821 nezobrazuje na zastávkovej tabuli
Reply on: DeeKay #168472:
Vďaka ich veku a ich údržbe na mix všetkého čo si vymenoval.
Reply on: 3pa3ck3 #168469:
Smiem sa spýtať, zo zvedavosti, nie som v kontakte s nikým z fachu - na čo vykapávajú zvyčajne tie karosy? Zovrie voda? Skraty v elektrike? Problémy so vzduchom? Či pre istotu všetko? 😁
Reply on: Foltest #168470:
A už sa to aj pohlo

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.