Reply on: MatejBA #168346:
nie, nie je spasonosna bez zmeny, ale nie je tak davno doba ked si mal do kazdej vacsej ci mensej "rite" aj funkcnu zeleznicnu vleckuco sa tyka prevadzky na zeleznici, oproti sucasnemu stavu by to zmeny chcelo (jednak operativnost a jednak aj rychlost prepravy), avsak to nie je naklad nieco co by sa zmenit nedalo (aj ked vela toho co sa udialo za poslednych 30 rokov v mnohom situaciu na zeleznici aj zhorsilo - lokalne trate su viac-menej len latane a ak sa robi rekonstrukcia (ako napriklad na trati 120 ba-za) tak to v nasom prevedeni este vedie aj k znizeniu priepustnosti ...
PS: moja predstava v sucasnom stave je ze nalozis kamionove navesy na vozne a vzdy v uzlovych staniciach kde by sa robila nakladka/vykladka by si pre to len dosli s tahacom
PS2: 20-30-40-50 kamionov z rendezu k obchdom v BA je stale to mensie zlo ako ked tych 20-30-40-50 kamionov pride k tym obchodom z vacsej dialky.... nehovoriac o tom ze "nakladacie" rampy su aj v BA na viacerych staniciach (a ked nie su snad to nie je az tak komplikovane dobudovat na jednu kolaj, aj ked viem, zeleznica....), takze to nepotrebujes koncentrovat vsetko na rendez
MatejBA