"Stačí si porovnať stav prvosériový Soriek u vás oproti tak isto starým v Prahe" - mám si porovnať stav SOR-iek v Prahe a v Prahe (žijem v Prahe) ?
Takže miesto plesnivých 18,75 m SOR-iek by si držal v zálohe plesnivé TEDOM-y a BN-kové SOR-ky?
Pokiaľ neplatíš za nájom miesta na parkovanie tak možno ani nie.
Netvrdím, že nechať všetky vozy, ale zopár napríklad po 2-3 z každého nechať mohli. A áno viem, že platíš poistky, daň z vozidla a podobne ale nemyslím si že tie náklady sú tak vysoké aby prevýšili zvýšenú spotrebu klbových vozov oproti 12 metrovým. A to sa nebavíme o prípade raz do roka. Lebo v tom civilizovanom svete to funguje trošku inak čo sa týka údržby a starostlivosti o vozidlá. My sme bohužiaľ na Slovensku a obzvlášť v Bratislave, kde nič také nie je.
Stačí si porovnať stav prvosériový Soriek u vás oproti tak isto starým v Prahe a je vidieť dosť veľký rozdiel a to netreba ani vidieť do útrob motorovej časti a podobne.
Momentálne som vo Viedni a tu sa nehambia jazdiť s 10ročnými MANmi na CNG pohon ale sú v takom stave, že Bratislavské Urbany sa môžu oproti nim schovať.
A tie čo vyradili odkúpil Blaguss a jazdí s nimi linky MHD ktoré má v pôsobnosti, lebo o tie vozy bolo tak starané, že im nič nechýba.
V civilizovanom svete je normálne, že vypadnuté vozidlá sa hradia podľa možnosti vozidlami vyššej kapacity. Držať x rôznych kapacít v studenej zálohe kvôli občasnému nasadeniu je určite menej efektívne, než občas dať na sólo poradie klb.
od dnes uzatvorená Kozia ulica medzi Konventnou a Panenskou pre všetku dopravu (dá sa odbočiť len na Konventnú a odtiaľ na Staromestskú), prístup do ulice majú len mechanizmy, začala sa ďalšia etapa opravy plynovodu, ešte bude jedna etapa (uzávera) od Konventnej po Pilárikovú (Staromestskú, hotel Falkensteiner). Linka 147 chodí zrejme po Zochovej, keďže je táto ulica teraz ako jediná prejazdná v smere od Staromestskej hore na Palisády.
A sme pri tom, na čo by boli tie BNkové Sorky a Tedomy čo sa predávajú dobré. Miesto toho aby nejaké nechali tak na štandardné poradia vypravia kĺby a tým si zvyšuje DP náklady. Úžasné hospodárenie a premýšlanie.
Od dnes uzávera vonkajšieho pruhu na Staromestskej smerom na most SNP do Petržalky, uzávera začína niekde pod električkovým mostom a pokračuje smerom k dómu sv. Martina. Doprava vedená vo vnútornom pruhu, takže vzniká pod mostom lievik.....
Od 5:19 do 5:45 nepremávali električky na linkách 8 a 9 od Astronomickej. Dôvodom bola porucha električky 7104 a jej následné kuplovanie súpravou 7946+7945.
najbližšie dni sa treba pripraviť opäť na zápchy v smere z Petržalky smerom do centra tak ako cez školský rok, tak ako aj dnes ráno, od dnes uzavretý vonkajší pruh na nám. 1. mája od vyústenia Vysokej po zjazd na Kollárovo nám. smerom dole....pravdepodobne oprava potrubia voda či plyn
Ráno na Kapucínskej na moste pracovná Karosa DP Ba otočená predným čelom smer tunel, tam stále už dlho opravujú tú dilatáciu.....
UltraM