Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JamaVOku #163223:
Asi sa skor spytal v ktorom useku nevyjazditelna, alebo sa to nabalovalo priebezne pocas celej trasy?

Meskat 7-8 minut, pri intervale 7-8 minut, je take idealne ?
Reply on: Valec #163220:
stoho vyplyva ze dobiehajuci nieje pripraveny na nastup do vozidla????
? ?
Reply on: si #163222:
Hovori sa tomu statistika. ?
Ak si dobre pamatam, v Prahe byvaju, alebo boli dni, kedy vodici nemusia jazdit podla grafikonu. Teda musia dodrzať odchod z konečných. Najvacsie extremy na oboch stranach +/- sa skrtaju.

Cize ak ti 90 spojov za den zvladne medzizastavkovu vzdialenost za povedzme 50 sekund, tak jedno nakladanie vozickara, ktore trasu predlzi na 150 sekund, ti so statistikou nezamava.
Reply on: si #163222:
Aká je pravdepodobnosť, že každý druh spoj nakladá a vykladá substrát 40 sekúnd a zároveň odchádza v rozpätí 00 - 05s minúty odchodu?
Reply on: JamaVOku #163223:
Veď čítam. Hádam nerobili chrono od stola ,ale reálne to niekto vyjazdil a zapracoval do grafikonu.
Reply on: david1 #163221:
Citaj s porozumenim, nevyjazditelna chronometraz.
Reply on: Valec #163218:
ako rozlisis z dat v palubaku to ci iba vetral alebo realne tak dlho aj nakladal a vykladal substrat ? 🙂
Reply on: JamaVOku #163219:
Tých 7-8 min. na L4 bolo vďaka čomu? Kde to vznikalo?
Reply on: Coyoti #163210:
"Cestujúci ma byť včas pripravený na nástup do vozidla."

Zabudol si dodať, že v čase odchodu. Žiadne dve minúty vopred pred príchodom.
Reply on: david1 #163216:
Po reko Spitalskej sa jazdne doby vyrazne natiahli, pretoze v stave predtym boli katastrofalne nevyjazditelne (na takej L4 nebol problem meskat 7-8 minut), ale dopadlo to tak, ze sme sa dostali do opacneho extremu.
Reply on: si #163215:
Ak každý druhý voz odchádza skôr alebo vetrá 40 sek na zastávke, tak to vidno z tých dát musí byť.
Reply on: si #163215:
Na to sa robievali chronometrážne jazdy bez grafikonu - neviem, ako je to dnes.
Reply on: Mike #163209:
Po reko Špitálskej to čo tvrdíš rozhodne neplatí.
Reply on: Mike #163209:
ale podla coho vedia prehodnotit ze mozu jazdnu dobu v grafikone skratit ? ved ak vsetcia dodrziavaju predpis a nejdu skor (ale miesto toho sa v usekoch vlecu, vetraju v zastavkach a pustaju volno na semaforoch), tak v datach z palubaku to velmi jednoznacne vidno nebude....
Vrakosa 2641 zamrzla na zastávke Nevädzová smer Petržalka
Reply on: Coyoti #163211:
Vacsina mobilov sa aktualizuje zo siete operatora, takze ma velmi presny cas.
Reply on: Coyoti #163210:
O ziadnom dobiehani tu nebola rec. A to kedy prides na zastavku nie je vzdy uplne pod tvojou kontrolou.
Reply on: ZuzanaHr #163184:
Podľa ktorého satelitu si nastavovala?
Možno DPB nepoužíva ten tvoj obľúbený satelit 😃
Reply on: 810zssk #163207:
Cestujúci ma byť včas pripravený na nástup do vozidla.Žiadne dobiehanie za autobusom by nemalo byť.Ano aspoň dve minúty pred príchodom spoja nikoho nezabije byť skôr na zastávke.A keď hovoríme o časoch zo zastávky na zastávku myslím že 80% liniek ma tieto časy poddimenzované skor ako opacne.Totizto grafikonisti často krát sedia v kancelárii pri stole a robia grafikou bez toho aby poznali v praxi terén a napr.semafory atď.
Reply on: si #163206:
U elektriciek sa jazdné doby prehodnocuju pri každej väčšej zmene cp, teda pri väčších vylukach, ich ukoceniach, alebo bezne aj počas roka priebežne. U autobusov je to pri väčšine liniek tak raz za 15-20 rokov ak nie viac.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.