Dp nie je schopny dodrzat ani prazdninovy cp na 99? Aktualne uz 2 spoje vynechali od st pta do ovsista, diera viac ako 20 min uz, vsade plno ludi po zastavkach, uz 4x 80 isla a 99 nikde ani zv neslo
K včerajšej NAD za 212 poobede ešte doplním vozy 1826 Uniqua a 1848 Siko, tie prišli ako SJ na obratisko CV a odtiaľ s nápisom "212 Pažítková" s cestujúcimi, ale oba sa otočili len raz, viac už neprišli
T3Melody 7733-34 sa neobjavila na 5 ani 9 tento rok vôbec a počas prázdnin ako vždy, môžeme na ňu zabudnúť úplne. Nahradila ju zrejme T3G 7841-42 či 43-44
Takisto sa začínam obávať o septembrový návrat 7602-10.
Analogicky Karosy sa tiež už počas prázdnin len ťažko objavia.
Aktuálne DS hlási v Bratislave zaplavenú časť Peknej cesty v Rači pri vyústení na Račiansku, tuším to bolo von z mesta, kolóny sa tvoria, čakanie niekoľko desiatok minút, asi prídu policajti a budú to odkláňať.....letná búrka.....pri Zlatých pieskoch detto voda na ceste...
Prosím fixnite si tie chyby vo výprave, 7733 dnes určite nebola na linke 5 a ani 1639 na linke 88. Viem že prebieha verifikácia údajov, častokrát ale k náprave nepríde (napr. spomínaná 7733 nebola na linke 5 ani 23.6.).
len doplním, že posledná fáza odstránenia pôvodného asfaltu až na oceľ. povrch mostovky je ručné dočisťovanie škrabkou, ktoré nasleduje po odfrézovaní cestnou frézou a ďalšom odstránení zvyškov vodným lúčom (čiže odstraňovanie asfaltu prebieha v 3 fázach až na povrch oceľ. povrch mostovky, ktorá ako sa mimochodom ukazuje je dobrom stave - bez koróznych úbytkov)
8146/autoškola okolo 8 dole Kollárkom po 29. augusta na Nivy a odtiaľ na Svätoplukovú smer Záhradnícka, inak tabule na Kapucínskej a Kollárku (tá smerom dole určite) už fungujú, neviem ako dlho to už je.....asi len pár dní
práce na moste SNP pokračujú svižným tempom, aktuálne sa používa technológia dočisťovania povrchu mostovky vodným lúčom, denne tam jazdí kamiónová autocisterna s vodným roztokom, špeciálny stroj s lafetou s tryskami pracuje za ochranným plotom, voda zatiaľ steká smerom na petržalskú stranu keďže je most zavesený tak je vo vrcholovom oblúku, keď sa dostanú k vrcholu oblúka tak sa situácia otočí, pôjde voda smerom do centra, robí sa pruh v smere z Petržalky do centra.......
myslím že to robí fy. Hydrodynamic z Moraviec http://www.hydrodynamic.sk/sk/cistenie-a-rezanie-vodnym-lucom
V sucasnosti plati, ze je vodic povinny zapisovat to do premavkoveho vykazu, ale je to prd platne, kedze v takom pripade sa s tym operativne neda nic robit.
43 odchod 10:30 z Patronky nepobral vsetkych cestujucich, mohol by to dispecing aj mapovat, alebo by mohla byt zavedena povinnost vodicov na linkach ako 29 ci 43 nahlasit takuto situaciu (ak nie je uz zavedena), na dispecing (6 zalozakov k dispozicii, 1 by sa na potrebne posilnenie urcite nasiel).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viliam22