Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #161238:
Na Patrónke nezastavenie ako tretí v poradí, je ozaj čisté terorizovanie zo strany vodiča. Aj keď v 90% prípadov tu vždy tretí v poradí otvorí dvere a aj predchádzajúci bus na cestujúcich počká, potom opätovne zastaví pri označníku (väčšina cestujúcich zmätene nepobehuje a počká si, iná vec je, kto na Patrónke dovolil inštaláciu tých automatov na mliečne výrobky a dokedy to tam bude zavadzať - to je problém a nie otvorenie dverí na treťom buse) S499.1023 rád by som ťa videl, keď sa ráno ponáhlaš a ďalší spoj 83/84 vypadne a tento ti ujde kvôli niekoho egu... ver aj 8 min je veľa.... za ten čas prídem na biku z Lamača na Patrónku 🙂
Reply on: 810zssk #161244:
Ze tří vozů ve stanici
pouze dva jsou k dispozici.
U třetího řidičova
povinnost je stavět znova.
Reply on: S499.1023 #161243:
Presne tak. Treba povedat ze zopar iniciativnych si tam sleduje aspon to vseobecne pravidlo o opatovnom zastaveni tretieho (a dalsieho) vozidla, ale tiez je to skor vynimka.
Reply on: 810zssk #161242:
A to celé pod dohľadom dispečerov.
Reply on: S499.1023 #161238:
Zavisi od situacie. Standardne suhlasim s tym co pises, ale prave v prestupnych uzloch ako je Patronka by som si dovolil do istej miery nesuhlasit.

Mimochodom, najvacsi bordel so zastavovanim predvadza DPB v noci na hlavnej stanici. Niektore vozy otvoria az na prvej-druhej pozicii, ine hore ale opatovne zastavia a niektore hore a uz nezastavia. Totalny bordel a nasledne zmatene pobehovanie vlcakov...
Reply on: Gryzly65 #161233:
No tak nám povedz prečo. Ja to viem a až to napíšeš, tak vysvetlím, prečo je to blbosť.
Reply on: Viko #161236:
Prvé vozidlo v zastávke zastavuje čelom vozidla pri označníku. To akýsi iný výklad nepripúšťa.
Reply on: tomas.ryan #161232:
Čo ale neznamená, že je to tak správne.
Reply on: 810zssk #161234:
Áno, máš pravdu ale ja by som ako tretí aj tak nezastavoval, lebo to akurát vyvolá zmätené pobiehanie cestujúcich po zastávke a keďže musí aj tak zastaviť pri označníku znova, nič sa tým neušetrí. A v rannej špičke, keď to jazdí ako páternoster, by som nebol hysterický z päťminútového čakania.
Reply on: Viko #161236:
No len keby to niektori nerobili aj ked su tam sami 🙂 Ale to nebola pointa.
Reply on: 810zssk #161235:
Ťahať za označník dvojo dverí je šialenstvo, ale myslím si, že z nikoho neubudne, ak pri prítomnosti viacerých vozov v zastávke to ten prvý potiahne meter-dva za označník s cieľom nechať viac miesta druhému.
Reply on: Gryzly65 #161233:
V oblube to maju preto, ze v DPB panuje anarchia a nikto za to davno ocividne neprisiel o premie. Predpis je jasny, vodic si nema co vymyslat vlastne pravidla, je v praci, nie na pieskovisku.
Reply on: S499.1023 #161230:
V zastavke moze v zmysle predpisov DPB stat aj viac vozidiel, vodic tretieho a dalsieho je vsak povinny nasledne opatovne zastavit pri oznacniku zastavky.
Reply on: tomas.ryan #161232:
Aj vieš, prečo to majú v obľube...? Nebudem sa tváriť, že to nerobia naschvál, pretože to naschvál robia, ale rozhodne nie iba tak z krátenia si dlhej chvíle, alebo inej roztopaše.
Reply on: S499.1023 #161230:
Zaujímavé. Každé ráno na Hlavnej stanici pár minút po siedmej hodine za sebou zastavia 210, 93 a 201 a všetci traja otvoria dvere... čo len spôsobí zmätok medzi cestujúcimi. Alebo neskôr kombinácia 32, 93, 201. Nehovoriac o tom, že vodič by mal zastaviť prvými dverami pri označníku a nie až tretími ako to majú v obľube na niektorých zastávkach ?
Reply on: S499.1023 #161230:
Patrónka je dosť dlhá zastávka na to, aby tam bezpečne zastavili tri vozidlá za sebou. Takýto predpis (dosiaľ som o ňom nepočul) by sa mohol upraviť, aby tam bola nejaká formulka, že nesmie zastaviť ako tretí, ak to nie je bezpečné (napr. zastávky v zákrute alebo s príliš krátkym zastávkovým ostrovčekom). Skôr by sa malo dbať na to, že ak je niekto tretí v poradí, tak musí zastaviť ešte raz pri označníku.
Reply on: Jaruska #161229:
Vodič dodržal predpis - v zastávke môžu súčasne stáť dve vozidlá. Linky 83 aj 84 majú v uvedenom čase interval osem minút, tak sa netvárte, že vás nechal v polárnej noci uprostred pustatiny.
Dobrý deň,
stále počúvam v médiách, aby sme cestovali mestskou dopravou. Opíšem Vám sitáciu dnes ráno.
Autobus č. 30 vozidlo 2005 s odchodom zo Studenohorskej o 6 hod asi5 minúte zastavil na zastávke Patrónka ako tretie vozidlo,prvé bol autobus medzimestskej linky, druhý dlhý autovus 83 resp. 84 s tretie vozidlo krátke č. 30. Vodič 30 odmietol otvoriť dnere, npriek tomu, že viacerí cestujúci chceli prestúpiť a prosili vodiča, aby otvoril dvere. Ten s kamenou tvárou počkal než vozidlo linky 83 resp. 84 odišlo a potom otvoril dvere. Bežne šof'éri 30 otvoria dvere , aby cestujúci mohli prestúpiť, aj keď je to tretie vozidlo za dvomi dlhými autobusmi. Myslím si, že vodič by svojím správaním nemal terorizovať cestujúcich bezdôvodne. Cestujúci ráno počítajú každú minúta a takýto postup vodiča je zarážajúci. A po takýchto skúsenostiach cestujte mestskou dopravou.
S pozdravom
Zányiová
Ďalšia K2S 7133 s novou CVR na Dormeo.
K včerajšej 91/12:
91/12-4050 od začiatku služby, od 19:20 do 21:00 (Most SNP) nepremával, od 19:30 (s meškaním 10 min) ho nahradil ZV 4915 a napokon sa napojil autobus 4008.

Inak 4050 pod most aj prišiel, ale asi 19:23 odišiel naprázdno do Petržalky, na transparentoch mal štandardne Čunovo. Škoda, že sa vodič pri čakajúcich cestujúcich aspoň nepristavil a z okienka im nepovedal, že ide na poruchu / iný dôvod. Jedna veta a dojem zo služieb DPB by bol lepší.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.